Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 3 december 2015 om 22:05
quote:pomona-struik schreef op 03 december 2015 @ 21:37:
Soms is het nodig Grimble! Pink kennen jullie wel he?
I was a hazard to myself.
Weet ik. Weet ik echt, ik weet hoe nodig het is om soms hard voor jezelf te zijn (niet dat ik mijn leventje met het jouwe wil vergelijken, maar ik heb ook mijn lijken in mijn kast, lijken waar ik zelfs anoniem op een forum niet over durf te spreken en excuses daarvoor maken, daar zou ik nog geeneens van weten hoe ik moet beginnen, ook wat dat betreft bewonder ik je ontzettend).
Maar wees dan ook af en toe lief voor jezelf.
Soms is het nodig Grimble! Pink kennen jullie wel he?
I was a hazard to myself.
Weet ik. Weet ik echt, ik weet hoe nodig het is om soms hard voor jezelf te zijn (niet dat ik mijn leventje met het jouwe wil vergelijken, maar ik heb ook mijn lijken in mijn kast, lijken waar ik zelfs anoniem op een forum niet over durf te spreken en excuses daarvoor maken, daar zou ik nog geeneens van weten hoe ik moet beginnen, ook wat dat betreft bewonder ik je ontzettend).
Maar wees dan ook af en toe lief voor jezelf.
IMHO
donderdag 3 december 2015 om 22:08
quote:pomona-struik schreef op 03 december 2015 @ 21:43:
[...]
Ik hou me zo stevig mogelijk vast, alle nagels zijn al afgebeten, ik wil nu zelfs aan mijn teennagels beginnen. Schat Jij bent zo goed bezig. Als je dit doorbreekt moet je van min nul beginnen, als je dan nog een begin ziet. Niet vrouw, niet doen. Knabbel je nagels maar even verder af en bel morgen je hulpverleners en je vriend. Eerlijk zijn over je gevoelens en urges.
[...]
Ik hou me zo stevig mogelijk vast, alle nagels zijn al afgebeten, ik wil nu zelfs aan mijn teennagels beginnen. Schat Jij bent zo goed bezig. Als je dit doorbreekt moet je van min nul beginnen, als je dan nog een begin ziet. Niet vrouw, niet doen. Knabbel je nagels maar even verder af en bel morgen je hulpverleners en je vriend. Eerlijk zijn over je gevoelens en urges.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 3 december 2015 om 22:13
quote:Oudblond schreef op 03 december 2015 @ 22:08:
[...]
Schat Jij bent zo goed bezig. Als je dit doorbreekt moet je van min nul beginnen, als je dan nog een begin ziet. Niet vrouw, niet doen. Knabbel je nagels maar even verder af en bel morgen je hulpverleners en je vriend. Eerlijk zijn over je gevoelens en urges. Jij bent lief! Ik hou me gewoon goed vast.
[...]
Schat Jij bent zo goed bezig. Als je dit doorbreekt moet je van min nul beginnen, als je dan nog een begin ziet. Niet vrouw, niet doen. Knabbel je nagels maar even verder af en bel morgen je hulpverleners en je vriend. Eerlijk zijn over je gevoelens en urges. Jij bent lief! Ik hou me gewoon goed vast.
donderdag 3 december 2015 om 22:16
quote:pomona-struik schreef op 03 december 2015 @ 22:12:
Morgen mag ik na het zkh gaan winkelen voor het kerstdurpke, heb al leuke dingen gezien.
Een stroopwafel kraampje o.a..
kerstdurpke? Heb je zo'n opstelling in je kamer waar iedereen dan drie weken overheen moet stappen? Ik moet daar altijd zo om lachen (als in: ik vid het grappig dat iemand er zo mee bezig kan zijn) als ik dat bij kennissen zie en aan de andere kant vind ik het altijd zó cool dat ze daar zo mee bezig zijn.
Foto?
Morgen mag ik na het zkh gaan winkelen voor het kerstdurpke, heb al leuke dingen gezien.
Een stroopwafel kraampje o.a..
kerstdurpke? Heb je zo'n opstelling in je kamer waar iedereen dan drie weken overheen moet stappen? Ik moet daar altijd zo om lachen (als in: ik vid het grappig dat iemand er zo mee bezig kan zijn) als ik dat bij kennissen zie en aan de andere kant vind ik het altijd zó cool dat ze daar zo mee bezig zijn.
Foto?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
donderdag 3 december 2015 om 22:22
quote:pomona-struik schreef op 03 december 2015 @ 22:22:
Geen plaatje plakrechten helaas maar idd, ben er dol op
Ga zo echt slapen.
Ben ik een slecht mens als ik optimus maximus op vriends kant laat slapen? Anders voel ik mij zo alleen.Ik knuffel 5 van de 7 nachten mijn extra kussen. Ik snap je wel.
Geen plaatje plakrechten helaas maar idd, ben er dol op
Ga zo echt slapen.
Ben ik een slecht mens als ik optimus maximus op vriends kant laat slapen? Anders voel ik mij zo alleen.Ik knuffel 5 van de 7 nachten mijn extra kussen. Ik snap je wel.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
donderdag 3 december 2015 om 22:34
quote:GrimbleGrumble schreef op 03 december 2015 @ 22:02:
[...]
+1. Tommy & Annika FTW!
- altijd eentje meer dan jullie samen in de plus zijn of gaan.
Hats, de mooiste vond ik je echt oorspronkelijke. En daarna de ava met spatten verf. T en A vind ik het toppunt van vergane glorie, en daarom verschrikkelijk niet bij jou passen.
Maar eigenlijk vind ik het het leukst van jou dat jij gewoon lekker doet waar je zin in hebt.
[...]
+1. Tommy & Annika FTW!
- altijd eentje meer dan jullie samen in de plus zijn of gaan.
Hats, de mooiste vond ik je echt oorspronkelijke. En daarna de ava met spatten verf. T en A vind ik het toppunt van vergane glorie, en daarom verschrikkelijk niet bij jou passen.
Maar eigenlijk vind ik het het leukst van jou dat jij gewoon lekker doet waar je zin in hebt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.