Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 4 december 2015 om 16:48
vrijdag 4 december 2015 om 16:52
quote:ikeaverslaafde schreef op 04 december 2015 @ 16:04:
Of een liedje zingen:
Me gustan los aviones, me gustas tú.
Me gusta viajar, me gustas tú.
Me gusta la mañana, me gustas tú.
Me gusta el viento, me gustas tú.
Me gusta soñar, me gustas tú.
Me gusta la mar, me gustas tú.
'Me gusta' ja.
En dan met een Catelaans, Baskisch, Andulasisch enz. accent.
Fonq ook blij.
Of een liedje zingen:
Me gustan los aviones, me gustas tú.
Me gusta viajar, me gustas tú.
Me gusta la mañana, me gustas tú.
Me gusta el viento, me gustas tú.
Me gusta soñar, me gustas tú.
Me gusta la mar, me gustas tú.
'Me gusta' ja.
En dan met een Catelaans, Baskisch, Andulasisch enz. accent.
Fonq ook blij.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 4 december 2015 om 16:56
vrijdag 4 december 2015 om 17:07
vrijdag 4 december 2015 om 17:14
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 december 2015 @ 17:00:
Dat is ver Suus! Kun je nu vanavond lekker relaxen?
Nou, nee. Zo koken en ff eat voorbereiden voor morgen. Dan lekker op de bank hoor.
De Praxis hier om de hoek heeft morgen tot 12:00 21% korting op alles dus ik ga vast zoveel mogelijk verf kopen. Jammer dat Simba niet ff mee kan voor kleuradvies
Dat is ver Suus! Kun je nu vanavond lekker relaxen?
Nou, nee. Zo koken en ff eat voorbereiden voor morgen. Dan lekker op de bank hoor.
De Praxis hier om de hoek heeft morgen tot 12:00 21% korting op alles dus ik ga vast zoveel mogelijk verf kopen. Jammer dat Simba niet ff mee kan voor kleuradvies
Je bent zelf een theepot
vrijdag 4 december 2015 om 17:15
vrijdag 4 december 2015 om 17:16
quote:SuzanneSuus schreef op 04 december 2015 @ 17:14:
[...]
Oh, ik zit morgen ook bij de Praxis . Wat we moeten halen scheelt dan zo'n 50 euro bij elkaar, dat is snel verdiend zo.
Ik heb al op de website gekeken wat alles ging kosten. Je moet wel een pasje hebben geloof ik, maar die is zo gemaakt.
[...]
Oh, ik zit morgen ook bij de Praxis . Wat we moeten halen scheelt dan zo'n 50 euro bij elkaar, dat is snel verdiend zo.
Ik heb al op de website gekeken wat alles ging kosten. Je moet wel een pasje hebben geloof ik, maar die is zo gemaakt.
vrijdag 4 december 2015 om 17:20
quote:Poltergeist2016 schreef op 04 december 2015 @ 17:16:
[...]
Ik heb al op de website gekeken wat alles ging kosten. Je moet wel een pasje hebben geloof ik, maar die is zo gemaakt.Ik lees niets over een pasje hoor
praxis - korting 5 december
[...]
Ik heb al op de website gekeken wat alles ging kosten. Je moet wel een pasje hebben geloof ik, maar die is zo gemaakt.Ik lees niets over een pasje hoor
praxis - korting 5 december
Je bent zelf een theepot
vrijdag 4 december 2015 om 18:32