Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 4 december 2015 om 15:16
En maak je om zo'n speech ook niet al te druk. Die ene van Plien en Bianca barstte bij de Oscars gewoon in tranen uit en niemand nam het haar kwalijk - dus ze zullen het jou ook wel vergeven als het niet helemaal vlekkeloos gaat.
Zeg gewoon 'I'd like to say gracias to my daughter, my mum, my colleagues and the jury' als je niets weet te zeggen; alles wat je extra verzint is leuk maar echt niet noodzakelijk.
Zeg gewoon 'I'd like to say gracias to my daughter, my mum, my colleagues and the jury' als je niets weet te zeggen; alles wat je extra verzint is leuk maar echt niet noodzakelijk.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 4 december 2015 om 15:21
Leo, relax. In het ergste geval win je (nounou, dat is erg) en moet je met de kaviaar nog tussen je tanden even wat mensen bedanken. Dat kun jij.
Je dochter, ja, dat is een probleempje, daar heb ik even zo gauw geen oplossing voor. Hoewel die vriend van jou me wel een gezellige oppas lijkt.
En anders stuur je haar hierheen, ik heb ervaring met autisten.
Je dochter, ja, dat is een probleempje, daar heb ik even zo gauw geen oplossing voor. Hoewel die vriend van jou me wel een gezellige oppas lijkt.
En anders stuur je haar hierheen, ik heb ervaring met autisten.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 4 december 2015 om 15:29
quote:Sid-returns schreef op 04 december 2015 @ 15:27:
Als je maar wel het vivaforum bedankt is er verder niks aan de hand Leo. Muchos gracias la viva forum en dos servesas por favor en vooral veel lachen en klaar ben je!Dat lachen is mss niet zo handig, gezien het gebrek aan tandpasta.
Als je maar wel het vivaforum bedankt is er verder niks aan de hand Leo. Muchos gracias la viva forum en dos servesas por favor en vooral veel lachen en klaar ben je!Dat lachen is mss niet zo handig, gezien het gebrek aan tandpasta.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
vrijdag 4 december 2015 om 15:29
vrijdag 4 december 2015 om 15:32
Senorita's en gentleman,
Gracias for winning.
Toto en mundo thanks!
To do list:
Tandpasta in oud blikje knijpen.
Dochter vertellen dat jij het ook spannend vindt om een paar nachtjes weg te zijn.
Overleefhouveelheid pizza kopen of overdragen aan achterblijvers om te kopen.
Truc: je bent actrice. Speel maar dat je het allemaal heel gewoon en leuk vind.
Gracias for winning.
Toto en mundo thanks!
To do list:
Tandpasta in oud blikje knijpen.
Dochter vertellen dat jij het ook spannend vindt om een paar nachtjes weg te zijn.
Overleefhouveelheid pizza kopen of overdragen aan achterblijvers om te kopen.
Truc: je bent actrice. Speel maar dat je het allemaal heel gewoon en leuk vind.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 4 december 2015 om 15:32
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2015 @ 15:08:
Mijn agent belde net, of ik een 'acceptancespeech' heb geschreven in het Engels. En dat het leuk is als er ook wat Spaans doorheen zit.
Dus ik zeg nee, maar dat moet. Voor als ik win, want dan moet ik allerlei mensen bedanken, zoals de producent, de sponsor etc. Ik had er helemaal niet over nagedacht, ben veel te nerveus dat ik mijn dochter moet achterlaten want die heeft het er zo moeilijk mee, ik kan me niet voorstellen dat ik win en ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
Ben zo ontzettend zenuwachtig.
Lollig, wat de ene Leo niet lukt gaat onze eigen Leo gewoon doen
Standaard maar o zo ware tip; wees jezelf enseau.
Mijn agent belde net, of ik een 'acceptancespeech' heb geschreven in het Engels. En dat het leuk is als er ook wat Spaans doorheen zit.
Dus ik zeg nee, maar dat moet. Voor als ik win, want dan moet ik allerlei mensen bedanken, zoals de producent, de sponsor etc. Ik had er helemaal niet over nagedacht, ben veel te nerveus dat ik mijn dochter moet achterlaten want die heeft het er zo moeilijk mee, ik kan me niet voorstellen dat ik win en ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
Ben zo ontzettend zenuwachtig.
Lollig, wat de ene Leo niet lukt gaat onze eigen Leo gewoon doen
Standaard maar o zo ware tip; wees jezelf enseau.
vrijdag 4 december 2015 om 15:39
quote:Sid-returns schreef op 04 december 2015 @ 15:27:
Als je maar wel het vivaforum bedankt is er verder niks aan de hand Leo. Muchos gracias la viva forum en dos servesas por favor en vooral veel lachen en klaar ben je!
En als je het echt niet meer weet zing je gewoon ' i will always love You'.
(zul je net zien dat je in een black out alleen dat onthoudt )
Veel succes en komt helemaal goed!!
Als je maar wel het vivaforum bedankt is er verder niks aan de hand Leo. Muchos gracias la viva forum en dos servesas por favor en vooral veel lachen en klaar ben je!
En als je het echt niet meer weet zing je gewoon ' i will always love You'.
(zul je net zien dat je in een black out alleen dat onthoudt )
Veel succes en komt helemaal goed!!
vrijdag 4 december 2015 om 15:53
Ik lach hoor.
Lach me kapot.
Serieus.
Maar met zo'n zenuwen kriebel weet je wel?
Mijn beste vriend (gaat mee, hij is de schrijver/regisseur en is ook genomineerd), die begon ook over de speech. Dus ik zeg, ik zeg gewoon muchas gracias en dos servesas. En ik bedank God. Voor mijn talent. Katholiek land en zo.
Toen stelde hij voor om daar gewoon te gaan zitten met allebei een kan sangria achter onze knopen. En mócht er dan iemand winnen, dan gaat diegene gewoon katjelam dat podium op, begint te praten en de ander gaat staan, applaudisseert en roept 'bravo' met zoveel kabaal dat wát er gezegd wordt niet eens meer opvalt.
Woensdag gaat mijn plane pas om half negen 's avonds, dus ik kan nog de hele dag uitkateren in de Middelbare zee.
Lach me kapot.
Serieus.
Maar met zo'n zenuwen kriebel weet je wel?
Mijn beste vriend (gaat mee, hij is de schrijver/regisseur en is ook genomineerd), die begon ook over de speech. Dus ik zeg, ik zeg gewoon muchas gracias en dos servesas. En ik bedank God. Voor mijn talent. Katholiek land en zo.
Toen stelde hij voor om daar gewoon te gaan zitten met allebei een kan sangria achter onze knopen. En mócht er dan iemand winnen, dan gaat diegene gewoon katjelam dat podium op, begint te praten en de ander gaat staan, applaudisseert en roept 'bravo' met zoveel kabaal dat wát er gezegd wordt niet eens meer opvalt.
Woensdag gaat mijn plane pas om half negen 's avonds, dus ik kan nog de hele dag uitkateren in de Middelbare zee.
vrijdag 4 december 2015 om 16:03
quote:Sid-returns schreef op 04 december 2015 @ 15:55:
Waterdicht plan.
En anders doet de vogeltjesdans het altijd prima als luchtig intermezzo op zo'n podium. En met dans maak je meer duidelijk dan met 1000 woorden.
O ja.
Een dans. 'Eleonora danst 'Eleonora'.
Vrije expressie, kunst met een grote K en dergelijke.
En ik kan mezelf begeleiden met mijn gebit. Die klapperen toch als castagnetten.....
Waterdicht plan.
En anders doet de vogeltjesdans het altijd prima als luchtig intermezzo op zo'n podium. En met dans maak je meer duidelijk dan met 1000 woorden.
O ja.
En ik kan mezelf begeleiden met mijn gebit. Die klapperen toch als castagnetten.....
vrijdag 4 december 2015 om 16:10
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2015 @ 16:03:
[...]
O ja.
Mocht je toch voor de vogeltjesdans gaan, mag je mijn verenpak wel lenen.
[...]
O ja.
Mocht je toch voor de vogeltjesdans gaan, mag je mijn verenpak wel lenen.