En wat eten we vandaag?
donderdag 9 oktober 2008 om 16:16
quote:mylenevalerie schreef op 07 oktober 2008 @ 08:38:
Ik heb alles in huis om een lekkere pasta vandaag te maken;
Penne met 4-kazensaus en kruiden, cherrie tomaatjes, broccoli, (misschien champignons) en hamblokjes erdoor.
Ik heb het uiteindelijk gister pas gemaakt en ik heb heerlijk nog veel over.
Vandaag al weer wat van gegeten maar het vreemde is, ik vond het een dag later lekkerder dan gister. Alle kruiden end waren er veel meer ingetrokken en de saus. (foto is alleen van gister)
Ik heb alles in huis om een lekkere pasta vandaag te maken;
Penne met 4-kazensaus en kruiden, cherrie tomaatjes, broccoli, (misschien champignons) en hamblokjes erdoor.
Ik heb het uiteindelijk gister pas gemaakt en ik heb heerlijk nog veel over.
Vandaag al weer wat van gegeten maar het vreemde is, ik vond het een dag later lekkerder dan gister. Alle kruiden end waren er veel meer ingetrokken en de saus. (foto is alleen van gister)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 10 oktober 2008 om 17:38
vrijdag 10 oktober 2008 om 18:21
zaterdag 11 oktober 2008 om 07:32
Gister onderweg een patatje oorlog gehaald. Thuis nog een belegd broodje en 3 happen sla (had ik nog over van de turkse pizza van eergister). Vandaag maar eens even kijken wat ik nog heb. Moet denk nog wel een boodschapje halen voor het weekend.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 11 oktober 2008 om 18:13
quote:noa schreef op 11 oktober 2008 @ 17:34:
Geinspireerd door dit forum ben ik nu pompoensoep (voor het eerst) aan het maken. Was nog een heel karwei om die pompoen in stukjes te krijgen, pfff. Als het lukt, eten we dat vanavond.
Ik heb net 2 kommen pompoensoep op.
Heerlijk!
Alleen inderdaad, de operatie van de pompoen...
Geinspireerd door dit forum ben ik nu pompoensoep (voor het eerst) aan het maken. Was nog een heel karwei om die pompoen in stukjes te krijgen, pfff. Als het lukt, eten we dat vanavond.
Ik heb net 2 kommen pompoensoep op.
Heerlijk!
Alleen inderdaad, de operatie van de pompoen...
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 11 oktober 2008 om 18:33