uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
quote:ana_isabel schreef op 08 december 2015 @ 12:32:

@fog: dat mag jij vragen hoor

Zijn hartje stopte er ineens mee. Tijdens een controle bij de vk konden zij geen hartactie vinden. Waarschijnlijk is het in de 1e weken al misgegaan, want er was iets mis met zijn schedel. (Dacht de gyn te zien) we hebben hem bewust niet laten onderzoeken, want ik heb al 3 gezonde kinderen. En ik vond het hartverscheurend dat ze in zijn lijfje zouden moeten snijden. Als gezin hebben wij dit verlies samen gedragen. Hij is gewoon ons kindje en broertje en heeft een duidelijk plekje in het gezin. Dat is zo goed voor de verwerking. We lachen nog steeds met elkaar en hebben een heel verdrietige periode een positieve wending gegeven. Gelukkig heeft niemand er een trauma aan over gehouden. Alleen vind ik het verdriet wat bij de kinderen nog weleens opkomt, hartverscheurend...

En ik joel ff voor je mee :YEAHHHHH je 1e kwaaltje!!!!

Ahw wat lief dat hij toch een plekje in jullie gezin heeft. Fijn dat je kinderen er met je over kunnen praten. Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken

Ik bedacht me trouwens net dat mijn zus en moeder beide geen kwalen hadden tijdens de zwangerschap en dat al hun kinderen er binnen 2 uur uit waren: van de eerste wee tot laatste 'pers'. Mijn zus heeft wel eens gegrapt dat ze zwanger was van pakjes boter.. floep!
Noord
Dank je wel!

Opluchting, nu afwachten. Twijfel of ik ook een vitaliteitsecho laat doen met 8 weken.

1e miskraam was met 11,3 weken. Dus ja, als ik me goed voel maar vertrouwen.

Dit is bij ons wel actief, zelfs de kinderarts en cardiologen vragen tegenwoordig, en wat is mama haar gevoel. Nu alleen sterk blijven en rustig doorgaan in deze hectische feestmaand.
pakjes boter!

Hopelijk ben jij ook zo gezegend fog!

Ja, onze kinderen praten regelmatig over hem. Zo maken ze tekeningen voor hem die ze in een kast leggen. Mijn man heeft die speciaal gemaakt, omdat de kinderen steeds meer gingen maken en verzamelen voor hun overleden broertje. Onze jongste van 4 opperde dat hij ooit een raket wilde kopen. Dan konden we hem bezoeken in de hemel

Het is ook vreselijk...en toch blijft het uiteindelijk hoe je ermee omgaat, wat bepalend is voor de rest van je leven. Zo ook dat van mijn andere kinderen en die gaan altijd voor, boven mijn verdriet.
Jeejtje wordt je deze maand lekker niet ongesteld

Het lijkt wel alsof het er toch uit moet en komt het via m'n neus hahahaha

Bloedneus voor het leven
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
@tinus

Na 5 x lezen, begreep ik je post pas!

Tja, alles is beter doorbloed nu he.. vervelend wel.
Hee teagirl wat kut zeg. Snap dat je je zo voelt hoor. En snap ook dat je je niet kon bedwingen, als je die testen eenmaal in huis hebt liggen.

Noord83 hieperdepiep hoera! Fijn dat je je lichaam goed kent en gewoon weet dat de positieve test bij jou later komt.

Ik had vanmorgen roze afscheiding dus ook even stressmomentje. Maar 2x afvegen en daarna niks meer gezien. Daarnaast aanvallen van misselijkheid/geen eetlust dus zal wel goed zijn. Ik ga voor de struisvogelpolitiek 😉.

Fb kan inderdaad helemaal privé. Niemand die t ziet/er last van heeft. Je hoeft zelfs geen vrienden van elkaar te zijn dus je kan je eigen fb pagina ook nog eens buiten de groep houden. Anoniemer (hoewel t blijft fb) kan t niet volgens mij. Ik heb m'n vorige zwangerschap vanaf 6wk in een fb groep gezeten.
Noord: gefeliciteerd, en wat ken jij je lichaam goed zeg haha. Afgelopen 7 maanden dat ik probeerde zwanger te raken dacht ik elke maand dat ik zwanger was. Omdat ik vlak ervoor misselijke was en ook gevoelige borsten. Haha en nu ik het ben voel ik niets. Ik ken me lichaam dus totaal niet!

Tinus: hahahhahaha het moest er gewoon uit bij jou 🙈

Ana: heftig zeg, met hoe veel weken kwam je erachter?

Haha pakjes boter Fog: als dat zo ook bij jou zal zijn zul je een makkelijke bevalling krijgen, maar het kan natuurlijk ook anders gaan he
Goedemiddag dames,

Ik spring er vanaf hier weer even in. Ik zal alles nog wel even teruglezen.

Poeh... drukke week gehad!

Gisteren nog een test gedaan, ik had er nog eentje over, deze was ook weer positief en duidelijker!! JEEEUUUJJ!!

Voor de rest voel ik me kiplekker... nergens last van. Dat was de vorige twee zwangerschappen nu al anders geweest.

Zou je mijn stukje willen aanpassen in de tabel mama?

Mijn leeftijd 27 en hubbie is 28. We verwachten ons 3e (oudste is 5 en jongste is 3). Uitgerekende datum 15 augustus. De intake hebben we 29 december.
Miliza ik zag dat er ook een topic is geopend voor de zwangere vanaf 15 augustus. want ik zag dat Mama de topic heeft geopend van 1/14 augustus. Tenzij ze het goed vind hihi? Je bent welkom hier 🌹
Ik weet niet precies mijn uitgerekende datum.

Ik heb sinds het verwijderen van het spiraaltje lange ongeregelmatige cyclus.

39, 34, en nu gok ik 39/40. Ik verwacht dus uitgerekend te zijn rond 13/14/15 augustus, maar zeker zal ik het pas weten in januari met de echo.
@gebruiker: zijn hartje liep achteruit tijdens de controle...een echo na 10 minuten gaf aan dat hij net was overleden. Achteraf ben ik heel dankbaar dat ik er bij ben geweest.Zoiets komt natuurlijk nauwelijks voor.
Ik denk dat er na de eerste echo's nog wel eens wat uitgerekende data kunnen veranderen. Het ene zaadje zwemt toch niet zo vlot als de andere
Hahahaha
Volgens mij heeft dat toch meer met je eisprong te maken fog
Volgens mij is t ook zo dat t ene eitje er langer over doet om in te nestelen dan t ander.
Kortom; we weten eigenlijk nog niks
Ik weet ook echt niet wat ik wil

Net met hartkloppingen een berichtje naar de vk gestuurd om mij toch maar aan te melden...pfff nu wordt het "echt"..

Wilde het zo lang mogelijk uitstellen om niet bezig te zijn met een eventuele teleurstelling, maar dat is ook jezelf voor de gek houden..
He dames,

ana_isabel spannend.

Nou ik zit echt in een stress dag vandaag, niet goed probeer het niet maar het gebeurd.

Twee keer vandaag bloed helder rood afgeveegd, maar daarna is het ook bijna weg heel iets rozig. Gisteren wel gebeld dat het normaal is en het ook hoort bij de endometriose en veel zwangerschappen maar het maakt me zo onzeker. Dus bel morgen maar weer even want deze stress van vandaag kan niet goed zijn voor mezelf niet en voor de kleine spruit.
Oh cyn wat vervelend

Je hoeft je niet te verontntschuldigen dat je er stress door ervaart hoor. Bloed is gewoon iets wat je niet wilt zien, ookal past het in het plaatje dat het normaal is in deze periode.

Blijf zo rustig mogelijk en schrijf maar lekker van je af hier. Stress is ook niet bevorderlijk.
Euh...

Anders wou ik net even een blauwe luiertas bestellen

http://outlet.roomseven.com/

Hoezo zwanger.

Spannend weken zijn het voor ons allemaal, aftellen tot de 1e echo's

Eigenlijk wel blij met de feestdagen
Ben jij helderziend ofzo Noord

Een blauwe nog wel, jij durft
Live, Love, Laugh
dank je ana-isabel: Gelukkig is nu weer zo goed als weg. Maar je schrikt indd elke keer weer. Fijn dat er ook echt even mee word gedacht en ben nu al weer een stuk rustiger dan net. Yeahhhh laten we maar weer elke dag genieten wat ik deed.
Ik had ook niet gedacht dat ik er zo onzeker van zou worden. Maanden kijk je er naar uit om zwanger te worden. En dan ben je het eindelijk dan ga jd ineens aan alles twijfelen en is alles ineens zo onzeker!!
Precies dat is het ook heel erg onzekerheid en dan dat erbij!! Lekker dubbel....

Maar goed ga gewoon positief weer verder zo wel op bed liggen en hopelijk zsm een nieuwe dag!!

Daar ben ik aan toe hahaha!!

Fijne aaf dames alvast, ik lees morgen weer bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven