uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
@Evelineh Jij heb idd heel vroeg je echo Ik wens je schoonzus veel sterkte toe de komende tijd. En wat betreft die HCG waarde kan je wel eens gelijk hebben. het zou jammer zijn om extra weken in de stress te zitten.
Ik zou wel weer gewoon willen kunnen slapen.. Ik weet niet precies waarom ik telkens wakker word maar het begint toch wel gruwelijk irritant te worden. Zit ik weer om 03.36 uur in het donker aan de muntthee met honing
@fog: balen :( hopelijk wordt dat snel beter als je lichaam aan zwanger zijn gewend is. Merk wel dat ik vaak 's nachts wakker wordt, maar val gelukkig na tijdje weer in slaap.

Gisteravond wel vroeg in bed gedoken, voelde me licht in hoofd en kotsmisselijk. Gelukkig vandaag vrijwel weggetrokken, maar voel me nog wel bleh.

Deze eerste weken zijn zo stressvol :( enige wat we kunnen doen is wachten op echo, frustrerend!

@Facebook: goed idee, ik doe mee
Ook ik doe mee aan Facebook tzt.

Werkse dames die moeten werken, en fijne dag allemaal!
Fog misschien slapen we allemaal niet zo goed omdat je onbewust zoveel nadenkt en piekerd misschien?
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Ik zit bij de ONVZ ook niet goedkoop maar ben je echt goed verzekerd vind ik ook voor geboorte zorg....

Ik ga gauw aan 't werk had me weer eens verslapen

Dames fijne dag vandaag en werkse voor degene die ook moeten werken
Live, Love, Laugh
Wow, wat is er weer een hoop geschreven. Kan het amper bijhouden ;)

Wat betreft verzekering ga ik waarschijnlijk ook overstappen. Ik heb nu CZ aanvullend gezin, maar die vind ik echt belachelijk duur geworden. Ik geloof dat ik rond de ¤150 moet betalen volgend jaar. Vandeweek maar eens in verdiepen.

Ik merk dat ik zelf niet zo heel erg gespannen ben, dat had ik bij de tweede wel heel erg. Zo bang dat het mis zou gaan. Nu probeer ik inderdaad te genieten van het moment, en natuurlijk ben ik aan het aftellen naar de echo op 21 december. Het begint al aardig op te schieten.

Verder zijn de symptomen hier volop aanwezig: zodra de kinderen op bed liggen stort ik in elkaar. De laatste dagen lig ik rond 20.30 echt al te slapen. Zo blijft er alleen weinig tijd over om te forummen! Oh, en sinds een dag of 3/4 ben ik wel misselijk. Ik doe er ongeveer 45 minuten over om een ontbijt naar binnen te werken. Maar als het er eenmaal inzit, verdwijnt die misselijkheid ook langzaam.

Gaan jullie het nog op 'speciale' manieren vertellen aan familie? Wij gaan het denk ik gewoon zeggen naar wellicht doe ik hier nog leuke ideetjes op ;)
Kim87 klopt CZ is duur. Maar ik ga daar juist naar overstappen. Ik betaal 144 euro inderdaad. Maar volgensmij ben je daar wel het beste verzekerd
WoW meiden, ik ben even een halve dag offline en er zijn gelijk 4! Pagina's bij

Ukkie wat fijn dat er iets te zien was op de echo!

En wat betreft het niets voelen, dat heb ik eigenlijk ook behalve dan dat ik erg moe ben. Voor mijn gevoel kan ik de hele tijd wel slapen. Maar als ik dan op bed lig word ik midden in de nacht wakker. Dat is toch niet te begrijpen

Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

Ik moet me ook nog verdiepen in een zorgverzekering. Opzich is de mijne prima volgens mij maar ik zal het voor de zekerheid even checken.

Facebook.. Tja zou het erg leuk vinden om jullie gezichten en straks onze kinderen te zien, maar ik heb geen fb. Ik zal er tegen die tijd wel eentje aanmaken!

Zo nu maar eens aan het werk. Dames fijne dag.
Eigenwijs als ik ben toch weer de clearblue met indicator gedaan.. Had ik het maar niet gedaan!!!

Nog steeds 1-2 weken. Nu ben ik nog meer ongerust.

M'n vriend was ook nog eens boos want die wilde dat ik alles eens op z'n beloop zou laten en ik was helemaal overstuur. Zou toch minimaal 5 weken moeten zijn.. (Dus indicator 2-3)..

Word gek van mezelf en van de situatie. Heb echt geen goed gevoel.
quote:Fog schreef op 08 december 2015 @ 03:37:

Ik zou wel weer gewoon willen kunnen slapen.. Ik weet niet precies waarom ik telkens wakker word maar het begint toch wel gruwelijk irritant te worden. Zit ik weer om 03.36 uur in het donker aan de muntthee met honing Je bent niet de enige Fog. Ik slaap wel maar heb heel de nacht door rare dromen waardoor is soms even wakker lag. Beweeg ook meer en begin zelfs soms te praten in me slaap. Wat me man heel grappig vindt haha!
quote:teagirl schreef op 08 december 2015 @ 10:02:

Eigenwijs als ik ben toch weer de clearblue met indicator gedaan.. Had ik het maar niet gedaan!!!

Nog steeds 1-2 weken. Nu ben ik nog meer ongerust.

M'n vriend was ook nog eens boos want die wilde dat ik alles eens op z'n beloop zou laten en ik was helemaal overstuur. Zou toch minimaal 5 weken moeten zijn.. (Dus indicator 2-3)..

Word gek van mezelf en van de situatie. Heb echt geen goed gevoel.Ik zou het gewoon rustig afwachten teagirl tot je eerste echo. Maak je niet druk zo'n test kan het natruulijk ook gewoon fout hebben. Je weet dat je in ieder geval 100% zeker zwanger bent, geniet ervan en heb geduld tot je eerste echo. Komt helemaal goed joh ❤
Ik wil tzt ook wel aansluiten bij een facebook groep. Maar eerst maar een goede echo afwachten! Wij zitten nu bepakt en bezakt in de trein op weg naar Schiphol Jammer dat ik de komende dagen wat minder kan meeschrijven waarschijnlijk want het is hier erg gezellig!

Ik zit bij ONVZ en na wat onderzoek giser wil ik misschien ook naar FBTO met module gezinsplanning. Handig dat je die later aan kan zetten. Ik wil toch niet zonder medische indicatie in het ziekenhuis bevallen (als het kan thuis) dus die kosten heb ik dan niet.

Vervelend dat sommige van jullie zo slecht slapen. Ik slaap nu ongeveer van 22.00-7.00u. Ben vanaf 21.30u echt kapot. Verder begint de misselijkheid en doen mijn borsten pijn.

Ohhh teagirl niet stressen!! Al begrijp ik je wel! HCG waarden verschillen per persoon, misschien maak jij gewoon net wat minder aan dan gemiddeld! Sterkte, laten we gewoon van het goede uitgaan
@teagirl: dat is echt heel rot, snap je frustratie! Probeer het naast je neer te leggen: je hebt overduidelijk hcg in je lichaam, dus je bent zwanger. Ieder lichaam is anders, dus iedere zwangerschap is anders. Hoe moeilijk ook: probeer te genieten. En als je jezelf echt heel druk maakt, gewoon de verloskundige bellen.
teagirl:

Dat kan natuurlijk nog steeds he want elke telling ligt anders. Ze zeggen bij 35 dagen begint week 5 maar andere zeggen weer wanneer je de bevruchting hebt gehad. Dus denk dat het misschien daarom nog 1 a 2 weken aangeeft.

Heel gezellig weer om alles bij te lezen zo....

Oh ik dacht dat 6.45 uur al vroeg was maar midden in de nacht. Hoop dat dat beter word zeg.
Ik ga het nu ook naast me neerleggen want ik word helemaal gek van mezelf..

Cyn ik snap niet wat je bedoelt..

Volgens de apps die ik heb zou ik toch echt 5+2 moeten zijn..
Proberen kan geen kwaad maar het is moeilijk. Mijn app geeft alleen de week aan verder niet.

Maar als je op babybytes.nl gaat kijken staat er week 5 begint bij zwangerschapsdag 35 en loopt tot dag 42. Dit gerekend van dag 1 van de menstruatie. Kijk maar op de site. En volgens het ziekenhuis gaan ze pas van de dag van de insemantie (in mijn geval) uit dat + 2 weken extra. Dan zit ik pas morgen op de 5 weken en anders gisteren al. Dus zo bedoelde ik het met de test dat het misschien daar aan ligt.

Welke app heb je dan?

quote:teagirl schreef op 08 december 2015 @ 10:51:

Ik ga het nu ook naast me neerleggen want ik word helemaal gek van mezelf..

Cyn ik snap niet wat je bedoelt..

Volgens de apps die ik heb zou ik toch echt 5+2 moeten zijn..
Zo manlief de deur uit (05:30 uur) en ik heb een stukje bij geslapen. Ik hou er niet van om een ander slaapritme te creëren maar ik moet toch echt aan mijn rust komen. @Gebruiker @Tinus klopt ook ik droom volgens mij alle gekke scenario's die er rond de geboorte kunnen gebeuren.

@Cantate veel plezier op vakantie! Geniet er van

@Kim Ohw dat is niet leuk om zo misselijk te zijn.. En dan ook nog kindjes om nu al op te letten. Petje af

@Facebook: ik wil wel maar voor mij is FB ook wel weer privé. Ik heb niet jan-en-alleman als FB-vriendjes. iig zal ik geen grapjes meer over mijn man op het forum zetten..

@Vertellen bij mijn schoonouders gewoon thuis op de bank. Het zijn gewoon lieve gezellige 'doe maar gewoon' mensen. Misschien met de echo op een taart.

Bij mijn familie wil ik het wel wat anders aanpakken. Mijn broer en zus hebben al een heel legbatterij aan kinderen dus om nog een beetje indruk te maken moeten de pom-poms tevoorschijn en ben ik heel erg benieuwd hoe de kleintjes gaan reageren.

Vergeten jullie niet om tegen degene aan wie je het verteld te zeggen dat ze het nog niet op Facebook mogen zetten of door mogen vertellen? Laatst nog had een neef heel klein lief & privé zijn vriendin ter huwelijk gevraagd. Zijn moeder had dat tegen een tante gezegd en die tante feliciteert de neef vervolgens op Facebook
Goedemorgen dames!

Er is weer veel bijgeschreven, leuk!

Ik zelf heb ook geen facebook, dus zal er terzijnertijd eentje aanmaken. Voor de dames die het liever prive houden, kunnen die een nieuwe aanmaken? Alleen voor dit groepje bedoel ik dan. Zo zien derden niks van alles wat liever "geheim " gehouden wordt.

Hier nog niet heel veel symptomen,:behalve dat ik 10x op een dag naar het toilet moet en mijn darmen behoorlijk "makkelijk" werken.

En moe, moe, moeeee... verder is mijn smaak iets verandert. Normaal ik ik mij ongans aan skyr en nu zit ik met lange tanden te eten..

Tandenpoetsen gaat ook niet zonder kokhalzen ..

Ik ga 1 januari pas de vk bellen. Ik ben dan 8 weken. Waar ik in februari het mij niet snel genoeg kon gaan en ik het van de daken kon schreeuwen, vind ik het nu oprecht heerlijk om het rustig aan te doen en alleen al genieten van het "idee". Mijn ouders weten het al. Dat is voorlopig genoeg.

Mijn kinderen mogen het pas veel later weten. Misschien pas rond 20 weken (wishfull thinking!) Om teleurstelling en verdriet te voorkomen. Dat wil ik hen nooit meer aandoen.

Geniet van je vakantie cantate!!

Teagirl ik vind het oprecht heel vervelend voor je dat je je zo onzeker voelt. Probeer rustig te blijven en voel je niet rot dat je weer getest hebt. Jouw man is gewoon bezorgd om jouw geestelijke welzijn en is daarom boos vanwege die test. Hij kent jou natuurlijk als geen ander en weet wat jij jezelf in je hoofd haalt. Geen ruzie meer maken hoor! Jullie willen uiteindelijk allebei hetzelfde; een gezond kindje
quote:ana_isabel schreef op 08 december 2015 @ 11:45:

Tandenpoetsen gaat ook niet zonder kokhalzen ..

Aha heb ik toch zomaar een zwangerschapskwaal! Ik poets aan het eind mijn tong mee en dat gaat sinds een week toch met kokhalzen.

En Ana misschien wil je het niet vertellen maar hoe ben jij een kindje verloren? Je zal het wel met een goede reden niet al vertellen dat je je zwanger bent aan je kinderen.
facebook even over de Facebook. Je kunt in Facebook gewoon een groep aanmaken een beetje zoals dit. En dan de gene toevoegen die hierin zitten. Vervolgens is die groep niet zichtbaar voor andere dus alleen wij kunnen dat lezen en krijgen meldingen als er een bericht wordt geplaatst!
@fog: dat mag jij vragen hoor

Zijn hartje stopte er ineens mee. Tijdens een controle bij de vk konden zij geen hartactie vinden. Waarschijnlijk is het in de 1e weken al misgegaan, want er was iets mis met zijn schedel. (Dacht de gyn te zien) we hebben hem bewust niet laten onderzoeken, want ik heb al 3 gezonde kinderen. En ik vond het hartverscheurend dat ze in zijn lijfje zouden moeten snijden. Als gezin hebben wij dit verlies samen gedragen. Hij is gewoon ons kindje en broertje en heeft een duidelijk plekje in het gezin. Dat is zo goed voor de verwerking. We lachen nog steeds met elkaar en hebben een heel verdrietige periode een positieve wending gegeven. Gelukkig heeft niemand er een trauma aan over gehouden. Alleen vind ik het verdriet wat bij de kinderen nog weleens opkomt, hartverscheurend...

En ik joel ff voor je mee :YEAHHHHH je 1e kwaaltje!!!!
@tinus: ik heb er echtttt geen verstand van. Ik voeg mijzelf wel toe als iemand iets aanmaakt?
Hoi!!!

Jaaaa een positieve test vanmorgen !

8 januari intake bij vk.

Blij
quote:Noord83 schreef op 08 december 2015 @ 12:40:

Hoi!!!

Jaaaa een positieve test vanmorgen !

8 januari intake bij vk.

Blij fijn!! Sjeee.. wat heb ik aan jou gedacht in dit topic! Kon je toch niet wachten met testen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven