Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 21:17:

[...]

Hahaha, dat was ik al

Hij wil dat ik in pastelroze trouw. Het is over.
Ik ga poes d'r pootjes afknippen. ze vernaggelt doelbewust mijn nieuwe bank
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 21:17:

[...]

Hahaha, dat was ik al

Hij wil dat ik in pastelroze trouw. Het is over.Het waren twee fantastische dagen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 21:25:

Ik ga poes d'r pootjes afknippen. ze vernaggelt doelbewust mijn nieuwe bank Kom je hier de draken ook doen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 december 2015 @ 21:14:

Het lijkt me erg stressvol Grimble, constant heen en weer, telkens in het vliegtuig. Fijn dat jullie straks samen kunnen zijn zonder al dat geheks.Nou ja, heb er toendertijd zelf voor gekozen, he. Wist alleen natuurlijk niet dat er ook een voltijdsfunctie aan zat te komen en de luchtvaartmaatschappij zo raar zou gaan doen. Komt goed.
IMHO
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 december 2015 @ 21:15:

[...]

Toch vind ik dat mooi om te zien, hoe jouw opbloeiende romance met KingImmortal je helemaal zacht en lief maakt. Die twee zijn voor elkaar gemaakt
IMHO
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 december 2015 @ 21:28:

[...]

Kom je hier de draken ook doen?

Heb jij nog tips?

Ze gaat in de bank hangen, kijkt me aan en zodra ik opsta schiet ze weg. Volgens mij vindt ze het gewoon een spelletje, maar ik heb al allemaal halen
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 21:30:

[...]

Heb jij nog tips?

Ze gaat in de bank hangen, kijkt me aan en zodra ik opsta schiet ze weg. Volgens mij vindt ze het gewoon een spelletje, maar ik heb al allemaal halen Plantenspuit? Ik doe hier niks dan schreeuwen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 december 2015 @ 21:33:

[...]

Plantenspuit? Ik doe hier niks dan schreeuwen.Als ik d'r naam roep voert ze het een tandje op. Om de plantenspuit lacht ze me uit.
Stokje? Net lang genoeg om haar te raken?
Ik heb het kopen van een nieuwe bank uitgesteld totdat de katten dood waren.

Wel een beetje dom dat ik tussen het bestellen en het leveren van de nieuwe bank twee oppaskatten in huis nam voor een jaar.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Das minder handig Solo

Wij wachten ook nog even met nieuwe gordijnen. De bank is pas 3 jaar oud maar zitten al wel halen in. Ik brand de halen weg met een aansteker. Kan nog wel een jaartje of 2 mee
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 18:09:

[...]

Net ff gebeld met iemand waar ik heel veel van hou en die hartstikke dood gaat. Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar. En ook als het volgend jaar is, valt er geen 'voorbereiding voor verdriet en boosheid' te treffen. It sucks big time.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Solomio schreef op 08 december 2015 @ 21:26:

[...]

Het waren twee fantastische dagen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 december 2015 @ 21:35:

Stokje? Net lang genoeg om haar te raken?Dan heeft ze er al ingehangen. Tis gewoon een rotkat.
1 pootje op haar rug lijmen. Dan heeft ze de andere wel nodig om overeind te blijven
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 december 2015 @ 20:58:

[...]

Nee, het ging nu eens een keer om een reis naar Nederland, niet van (dat is de late vlucht die de hele tijd gecanceld wordt, waardoor ik in een hotel moet overnachten). Die hadden ze veranderd van een vroege ochtendvlucht met aankomst vroeg in de middag, naar een late ochtendvlucht met aankomst laat in de middag - waardoor ik het grootste deel van de bruiloft van een vriendin zou missen.

Deze uitkomst is echt pure winst: ik vlieg nu direct, in plaats van met overstap, hoef niet om vijf uur de straat op (maar om half zes en dat is met taxi's een wereld van verschil bij ons) en vlieg dan direct door naar Amsterdam, zodat ik me ook nog op kan frissen in plaats van direct naar de bruiloft te moeten gaan.

Het mag ook wel eens meevallen. Natuurlijk mag het eens meevallen, maar het vooruitzicht dat je de dagen nu af kunt tellen tot.... niet meer weg bij gezin !!!! En ik moest giechelen over je eerder post waarin je het woord 'divan' gebruikte... Zo lang geleden dat dat woord nog uit mijn mond kwam!
Je bank ik aluminiumfolie inpakken zul je ook wel geen zin aan hebben?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 december 2015 @ 21:48:

1 pootje op haar rug lijmen. Dan heeft ze de andere wel nodig om overeind te blijven

Ik ga morgen even met klittenband in de weer!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 december 2015 @ 21:19:

[...]

God, dan denk je een echte vent aan de haak te hebben geslagen.

Giel Beelen houdt ook van roze en van ballet... Moiren???? Heb je iets op te biechten?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 december 2015 @ 21:49:

Je bank ik aluminiumfolie inpakken zul je ook wel geen zin aan hebben?Niet echt. En ze vindt aluminiumfolie leuk.
quote:Oudblond schreef op 08 december 2015 @ 21:51:

[...]

Giel Beelen houdt ook van roze en van ballet... Moiren???? Heb je iets op te biechten?
[quote]Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 21:25:

Ik ga poes d'r pootjes afknippen. ze vernaggelt doelbewust mijn nieuwe bank :-

Ik zou maar uitkijken, die kattepoezenlieverds weten altijd wraak te nemen, ook zonder pootjes....
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 21:24:

[...]

zeggeh..
quote:KingImmortal schreef op 08 december 2015 @ 21:54:

[...]

zeggeh..Ik kan echt niet leven met dat roze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven