Geld & Recht alle pijlers

Basic Fit abonnement

05-12-2015 11:44 110 berichten
Ik heb februari dit jaar een abonnement bij Basic Fit afgesloten. De goedkoopste, 15,99. Ze verlengen stilzwijgend. Geen probleem mee. Alleen ik zie nu dat het betreffende abonnement inmiddels 17,99 is geworden.

Ik wil best lid blijven, maar wel voor het bedrag waarvoor ik het abonnement heb afgesloten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nergens de link voorbij komen met het daadwerkelijke bewijs, maar als het bedrijf een uitzondering voor jou maakt lijkt het mij stug dat ze zit zo open op social media vermelden.

Verder vind ik je antwoorden op andere forumleden behoorlijk onsympathiek overkomen.

Maar ik hoop dat je een hele mooie bestemming gaat vinden voor die 1,25 in de maand
Ik heb echt leuk getraind vandaag bij BF.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Social media? Nou als ze op social media gaan lopen verkondigen dat ze voor jou een uitzondering gaan maken dan reken maar dat hier een heleboel gezeur van gaat komen.

Dan gaan er heel veel mensen klagen en dit ook eisen.

Dus nee ik geloof niet dat dit op social media staat, dat zou wel dom zijn van basic fit.

Dat ze hun klanten met je en jou aanspreken geloof ik dan weer wel, zijn meer bedrijven die dat doen. Om minder afstand te hebben of zoiets.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Zie de post van Darida; de ¤0,75 is niet als uitzondering voor haar. Het geldt voor iedereen die al een lopend abonnement heeft. De ¤2,- prijsstijging is enkel voor degene die nu een abbo afsluiten.
quote:Doria schreef op 09 december 2015 @ 16:02:

Zie de post van Darida; de ¤0,75 is niet als uitzondering voor haar. Het geldt voor iedereen die al een lopend abonnement heeft. De ¤2,- prijsstijging is enkel voor degene die nu een abbo afsluiten.Ach zo.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
ik vraag me toch af hoe ze nu al 17,99 heeft kunnen betalen als de 0,75 verhoging pas per 1 januarie in gaat.

Ik heb even naar mijn rekening gekeken en er is 23,90 afgeschreven. Bij mij is de prijs nog steeds hetzelfde. (zit 8 euro bij voor groeps lessen). Die 2 euro verhoging zit er niet bij. Misschien dan per 1 jan wel 0.75 maar dat zie ik dan wel weer.
Vandaag heb ik er een mail over ontvangen waar het in staat.
Is het niet zo dat als je het hele jaar in een keer vooruit betaald het dan 15,99 per maand is en als je per maand betaald, zoals ik doe dat het dan 17,99 per maand is? Ik ben nu 2 jaar lid en heb geen prijsverhogingen gehad. Dus als je alles in een keer betaald dan ben je in feite goedkoper uit dan als je per maand betaald.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
De verhoging gaat pas in vanaf 1 januari.
quote:Doria schreef op 09 december 2015 @ 16:02:

Zie de post van Darida; de ¤0,75 is niet als uitzondering voor haar. Het geldt voor iedereen die al een lopend abonnement heeft. De ¤2,- prijsstijging is enkel voor degene die nu een abbo afsluiten.Oh, dan is het goed. 👍

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven