uitgerekend augustus 2016
vrijdag 27 november 2015 om 22:44
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo
TABEL VOL
cyn teagirl
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo
TABEL VOL
cyn teagirl
Live, Love, Laugh
woensdag 9 december 2015 om 17:11
quote:Tinus1992 schreef op 09 december 2015 @ 16:47:
Mijn krampen zijn inmiddels weg.
Moet ook gewoon beter op mezelf letten en goed eten.
Wij gaan het vanavond aan de schoonouders vertellen.
Ik heb een fotolijstjes gekocht met het versje erin:
Je kan me nog niet horen
Je kan me nog niet zien
Maar als ik in Augustus wordt geboren,
Mag ik dan in dit lijstje misschien?
Gefeliciteerd Opa & Oma!!
Ben benieuwd het wordt al hun 6e kleinkind. Maar ik hoop dat ze het net zo leuk vinden als hun eerste!!Spannend, ookal wordt het de 6de het blijft toch bijzonder voor ze hoor Tinus. Heel leuk bedacht met dat lijstje! Veel succes
Mijn krampen zijn inmiddels weg.
Moet ook gewoon beter op mezelf letten en goed eten.
Wij gaan het vanavond aan de schoonouders vertellen.
Ik heb een fotolijstjes gekocht met het versje erin:
Je kan me nog niet horen
Je kan me nog niet zien
Maar als ik in Augustus wordt geboren,
Mag ik dan in dit lijstje misschien?
Gefeliciteerd Opa & Oma!!
Ben benieuwd het wordt al hun 6e kleinkind. Maar ik hoop dat ze het net zo leuk vinden als hun eerste!!Spannend, ookal wordt het de 6de het blijft toch bijzonder voor ze hoor Tinus. Heel leuk bedacht met dat lijstje! Veel succes
woensdag 9 december 2015 om 17:19
woensdag 9 december 2015 om 17:24
Ik heb geen verloskundige, ik heb het ziekenhuis. Maar het kan van alles zijn slecht of goed. Ze horen het heel veel. Ik ga morgen wel een vk bellen en dan kijken of ik geen inwendige echo kan krijgen.
Maar het is niet ongesteldsheidsbloeding en het is meer vermengd zeg maar. Dus kan bijv ook een vaatje zijn wat knapt, of iets met de endometriose.
Ik blijf natuurlijk gewoon maar even denken voor mezelf dat het toch niet helemaal goed is zonder dat ik negatief ben. Anders doe ik geen oog dicht vanacht.
quote:mama2507 schreef op 09 december 2015 @ 17:19:
fog hahshs indd die haren die doen het hem hè ! Kleine haarballen hihi
gebruiker klinkt leuk. Wat doe je voor werk?
cyn weer een bloeding? Dat is toch niet normaal?? Wat zegt je vk hier van?
tinus wat een geweldig versje, zo mooi!! Veel plezier vanavond
Maar het is niet ongesteldsheidsbloeding en het is meer vermengd zeg maar. Dus kan bijv ook een vaatje zijn wat knapt, of iets met de endometriose.
Ik blijf natuurlijk gewoon maar even denken voor mezelf dat het toch niet helemaal goed is zonder dat ik negatief ben. Anders doe ik geen oog dicht vanacht.
tinus wat een geweldig versje, zo mooi!! Veel plezier vanavond
woensdag 9 december 2015 om 17:34
Oh Cyn, wat een onzekerheid. Het klinkt wel alsof je het goed kan relativeren. In elk geval sterkte.
Tinus, jij ook ff geschrokken vandaag dus. Gelukkig geen bloed! Ik had bij de eerste zw ook veel buikpijn. Nu ook af en toe. Ik voelde heel erg m'n baarmoeder groeien. Ik heb je gedichtje even opgeslagen. Leuk ideetje!
Tinus, jij ook ff geschrokken vandaag dus. Gelukkig geen bloed! Ik had bij de eerste zw ook veel buikpijn. Nu ook af en toe. Ik voelde heel erg m'n baarmoeder groeien. Ik heb je gedichtje even opgeslagen. Leuk ideetje!
woensdag 9 december 2015 om 17:41
Ja heel erg weer. Ging zo goed vanaf vanochtend maar het is er weer.
Ik hoop dat ik vanavond goed slaap normaal ben ik moe maar zit nu zo vol van alles ben gewoon niet moe.
Dus ja hoop stiekem wel dat alles goed is natuurlijk maar ja beter zo denken dan niet.
Heb ook geen eetlust hierdoor maar zo wel even een hapje eten.
Dames ik heb genoeg geklaagd vandaag
Ik hoop dat ik vanavond goed slaap normaal ben ik moe maar zit nu zo vol van alles ben gewoon niet moe.
Dus ja hoop stiekem wel dat alles goed is natuurlijk maar ja beter zo denken dan niet.
Heb ook geen eetlust hierdoor maar zo wel even een hapje eten.
Dames ik heb genoeg geklaagd vandaag
woensdag 9 december 2015 om 18:28
tinus wat een geweldig versje, zo mooi!! Veel plezier vanavondMama: Ik ben met mijn man meeverhuist naar België, omdat hij hier zijn eigen onderneming had gestart. Ik zat toen zelf een paar maanden zonder werk, maar ik werk nu op een kinderdagverblijf als pedagogische werker.
tinus wat een geweldig versje, zo mooi!! Veel plezier vanavondMama: Ik ben met mijn man meeverhuist naar België, omdat hij hier zijn eigen onderneming had gestart. Ik zat toen zelf een paar maanden zonder werk, maar ik werk nu op een kinderdagverblijf als pedagogische werker.
woensdag 9 december 2015 om 18:34
Ik zie dat veel dames bloed verliezen tijdens de zwangerschap en zich daar zorgen over maken, maar ik lees op internet dat het heel gewoon is, vooral in het begin..
Ik zelf maak me zorgen, omdat ik nog geen zwangerschapssymptomen heb gevoeld! Terwijl ik nou wel al op 5 weken en 2 dagen zit. Ben ik de enige of zijn er meerdere hier? Hihi wil toch nou wel iets voelen
Ik zelf maak me zorgen, omdat ik nog geen zwangerschapssymptomen heb gevoeld! Terwijl ik nou wel al op 5 weken en 2 dagen zit. Ben ik de enige of zijn er meerdere hier? Hihi wil toch nou wel iets voelen
woensdag 9 december 2015 om 19:19
quote:mama2507 schreef op 09 december 2015 @ 19:11:
gebruiker Ik zit op 5+4 en heb ook nog geen symptomen , is heel normaal hoor! Bij de 1 komen ze sneller als bij de ander... geen zorgen maken! Klinkt heel erg leuk je verhaal hoe je in België terrecht bent gekomen,
Ohh gelukkig maar dan ben ik niet de enige.
Het was in het begin wel wennen hoor hier. Ik woon gelukkig nog in het Vlaamse gedeelte dus hoefde ik geen Frans te leren. Ik moest ook wennen aan de taal, het is dan wel Nederlands maar totaal anders. Ach ja voel me nu wel op mijn gemak hier haha
gebruiker Ik zit op 5+4 en heb ook nog geen symptomen , is heel normaal hoor! Bij de 1 komen ze sneller als bij de ander... geen zorgen maken! Klinkt heel erg leuk je verhaal hoe je in België terrecht bent gekomen,
Ohh gelukkig maar dan ben ik niet de enige.
Het was in het begin wel wennen hoor hier. Ik woon gelukkig nog in het Vlaamse gedeelte dus hoefde ik geen Frans te leren. Ik moest ook wennen aan de taal, het is dan wel Nederlands maar totaal anders. Ach ja voel me nu wel op mijn gemak hier haha
woensdag 9 december 2015 om 20:31
Cyn ppppfff jij krijgt het wel te verduren zeg! Ik hoop dat het toch meevalt. Ik vind het knap dat je zo sterk bent en rustig blijft!
Zon lekker klagen hoor! Soms is het ook gewoon zwaar! En als je dan ook jezelf niet helemaal lekker voelt is dat dubbel!
Lekker achterover en genieten van een vrije avond!
Ik heb de kleine man na de voetbaltraining ook in bedje liggen en lig nu ook heerlijk op de bank met een kopje thee! Genieten!
Zon lekker klagen hoor! Soms is het ook gewoon zwaar! En als je dan ook jezelf niet helemaal lekker voelt is dat dubbel!
Lekker achterover en genieten van een vrije avond!
Ik heb de kleine man na de voetbaltraining ook in bedje liggen en lig nu ook heerlijk op de bank met een kopje thee! Genieten!
woensdag 9 december 2015 om 21:05
woensdag 9 december 2015 om 21:55
quote:evelineh83 schreef op 09 december 2015 @ 21:05:
Hebben jullie ook zo'n opgeblazen buik aan t eind van de dag? Ik verdraag echt nauwelijks nog een broek/panty aan t eind van de dag, maar om nou met 4+ 6 al een zwangerschapsbroek te gaan dragen..... Moet eens gaan kijken of ik die nog pas.
Hoe dan ook hip hip hurray voor zwangerschapssymptomen
Oh ja zeker herken ik dat! Ik heb vandaag oma onderbroeken met zo'n fijne brede rand gekocht omdat mijn hipsters 'te egaal strak over mijn buik zaten' en lepeltje-lepeltje eindigt meestal met ''kan je je arm op jezelf leggen?''..
Hebben jullie ook zo'n opgeblazen buik aan t eind van de dag? Ik verdraag echt nauwelijks nog een broek/panty aan t eind van de dag, maar om nou met 4+ 6 al een zwangerschapsbroek te gaan dragen..... Moet eens gaan kijken of ik die nog pas.
Hoe dan ook hip hip hurray voor zwangerschapssymptomen
woensdag 9 december 2015 om 22:00
woensdag 9 december 2015 om 23:50
quote:evelineh83 schreef op 09 december 2015 @ 22:00:
Als ik m'n buik niet inhoud zou je denken dat ik op z'n minst 16wk zwanger ben
. Maar buik inhouden zorgt weer voor meer krampjes/naar gevoel dus lastig.... Fijn dat ik niet de enige ben.
Hier inmiddels weer zen en op de roze/blauwe wolk. Tabee bloed!! En hopelijk tot nooit meer ziens.Haha dacht dat ik de enige was, zo een opgezette buik door mijn darmen. En het is inderdaad lastig om panty's en leggings te dragen. Krijg meteen een gevoel alsof ik ga ontploffen, zit veel te straks daarbeneden.
Als ik m'n buik niet inhoud zou je denken dat ik op z'n minst 16wk zwanger ben
Hier inmiddels weer zen en op de roze/blauwe wolk. Tabee bloed!! En hopelijk tot nooit meer ziens.Haha dacht dat ik de enige was, zo een opgezette buik door mijn darmen. En het is inderdaad lastig om panty's en leggings te dragen. Krijg meteen een gevoel alsof ik ga ontploffen, zit veel te straks daarbeneden.
donderdag 10 december 2015 om 06:59