doucheputje loopt niet door
woensdag 9 december 2015 om 23:37
woensdag 9 december 2015 om 23:47
quote:Bitje93 schreef op 09 december 2015 @ 23:46:
Haal de bodem van het putje even leeg, die buitenste ring.
In je doucheputje zit een waterslot om stank te voorkomen, het lijkt er op alsof dit vol zit.
Het putje is voor het oog echt brandschoon als je de deksel weg haalt.
Je kunt er bij wijze van gewoon uit drinken. Dus er ligt niets op de bodem ofzo.
Haal de bodem van het putje even leeg, die buitenste ring.
In je doucheputje zit een waterslot om stank te voorkomen, het lijkt er op alsof dit vol zit.
Het putje is voor het oog echt brandschoon als je de deksel weg haalt.
Je kunt er bij wijze van gewoon uit drinken. Dus er ligt niets op de bodem ofzo.
woensdag 9 december 2015 om 23:59
quote:Manji schreef op 09 december 2015 @ 23:53:
Kijk hier eens.
Succes!
doucheputje verstopt
Tja ik heb het gelezen.
Maar het antwooed op mijn vraag niet gevonden.
Mijn putje loopt dus wel door als het deksel/rooster er af is.
Maar niet als deze er op ligt.
Daar kan een haarprop een stuk verderop toch niet voor zorgen?
Kijk hier eens.
Succes!
doucheputje verstopt
Tja ik heb het gelezen.
Maar het antwooed op mijn vraag niet gevonden.
Mijn putje loopt dus wel door als het deksel/rooster er af is.
Maar niet als deze er op ligt.
Daar kan een haarprop een stuk verderop toch niet voor zorgen?
donderdag 10 december 2015 om 00:12
donderdag 10 december 2015 om 07:12
quote:may_ka schreef op 10 december 2015 @ 00:12:
De eerste keer dat ik een doucheputje uit elkaar haalde had ik niet bedacht dat je dat op z'n koppe bakje dat aan het roostertje vastgeschroefd zit wel weer moet vastschroeven, het er gewoon neerleggen werkt niet.
Is dat het misschien?Dat op zijn koppe bakje heeft hier geen schroef oid waar het mee vast zit. Die zit gewoon vast. Ik heb hem ook niet los geschroeft heb dat rooster met bakje eraan er gewoon uitgewipt met een schroevendraaier (maar zonder te schroeven dus)
De eerste keer dat ik een doucheputje uit elkaar haalde had ik niet bedacht dat je dat op z'n koppe bakje dat aan het roostertje vastgeschroefd zit wel weer moet vastschroeven, het er gewoon neerleggen werkt niet.
Is dat het misschien?Dat op zijn koppe bakje heeft hier geen schroef oid waar het mee vast zit. Die zit gewoon vast. Ik heb hem ook niet los geschroeft heb dat rooster met bakje eraan er gewoon uitgewipt met een schroevendraaier (maar zonder te schroeven dus)
donderdag 10 december 2015 om 10:09
donderdag 10 december 2015 om 13:04
donderdag 10 december 2015 om 13:10
donderdag 10 december 2015 om 13:14
haal het deksel er nog eens af en bekijk het aan de onderkant ... is het niet zo dat die gleuven "gelijnd" moeten worden met de onderkant ... dat je er dus een slag moet aan draaien en dat het dan wel werkt ? of past het maar op 1 manier ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€