Mode & Beauty alle pijlers

Uitgroei

10-12-2015 15:09 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen

Ik heb door de jaren heen mijn haren een aantal keer geverft

Maar ik wil mijn eigen haar kleur weer terug

Iemand enig idee hoelang dat kan duren?
Ligt er natuurlijk aan wat je eigen haarkleur is en welke kleur je het hebt geverfd.

Van zwart naar blond gaat heel lang duren natuurlijk. Dan moet je toch echt naar de kapper om het te ontkleuren.

Heb je het maar een paar tinten lichter of donkerder geverfd, kan je proberen om het terug te verven, in stapjes naar je eigen haarkleur, of de benadering daarvan. Maar de kapper kan je vast ook heel geld adviseren.
Het groeit gemiddeld 1 cm per maand.

Handiger; bij de kapper laten ontkleuren en dan in je eigen kleur laten verven. Dat gaat niet 100% lukken, maar wel bij benadering. Dan valt de nieuwe uitgroei niet op.

Let wel; dat ontkleuren is niet direct het gezondste voor je haar. Dus alleen doen als je echt zeker weet dat je er voorlopig vanaf blijft. Of accepteren dat er op een dag heel veel vanaf moet.
Je haar groeit ongeveer een centimeter per maand.

Ik weet niet hoelang je haar is of hoelang je het wilt behouden.

Waarom verf je het niet terug in je eigen kleur?
De kleur valt nog wel mee

Ik heb een beetje uitgroei en die kleur is donker blond , door al het verfen is de rest koper kleurig . alleen mn krullen zijn kapot van het verfen dat is eigenlijk het probleem ..
quote:Snoopy199556 schreef op 10 december 2015 @ 15:21:

De kleur valt nog wel mee

Ik heb een beetje uitgroei en die kleur is donker blond , door al het verfen is de rest koper kleurig . alleen mn krullen zijn kapot van het verfen dat is eigenlijk het probleem ..nou knippen dan maar
Als jij je haar kort draagt dan duurt het natuurlijk niet zo lang als bij lang haar.
Ik heb het wel laten knippen

Verder geen dode punten of pluizig haar

Maar de verf heeft mn krullen vernield .

En dat kan dat best lang duren neem ik aan
quote:Snoopy199556 schreef op 10 december 2015 @ 15:26:

Ik heb het wel laten knippen

Verder geen dode punten of pluizig haar

Maar de verf heeft mn krullen vernield .

En dat kan dat best lang duren neem ik aan

Als je al hebt geknipt en niet korter wil gaan , zou ik het gewoon terug verven in ongeveer je eigen kleur.

Als je dus donkerder moet gaan is dat verder geen probleem voor je haar want je kunt dit met 3% oftewel 10 volume doen, moet je lichter gaan zou ik niet gaan verven.

En uit laten groeien duurt heel lang als je van 12 centimeter per jaar uitgaat, heb je het nog niet tot op de schouders.

Als je eigen haarkleur donker blond is zou ik een 7 kiezen en dan met warmte dan kan het niet mis gaan 7,3 of 7g.

Staat voor goud.

Succes
Ja precies

Mijn haar groeit ook echt heel langzaam

Langzamer dan de meeste mensen die ik ken
Ik heb zelf lichtblond haar een heb het een aantal jaar roodbruin geverfd. Vorig jaar besloten dat ik het wilde laten uitgroeien en heb het toen alleen nog een keer laten verven met een assige kleur om het rode er een beetje uit te halen. Eigenlijk is het toen vanzelf eruit gegroeid zonder vervelende uitgroei voornamelijk door die as kleur. Moet wel eerlijk zeggen dat het toen langzaam aan ook zomer werd en dat heel erg heeft geholpen om het zo geleidelijk mogelijk te laten gaan.
Ja, je kan dan toch zelf toch ook bedenken hoe lang het duurt?! Of wat wil je nu horen?
Oke goed dat is dan gewoon een porchie gedult
Als ik het wist zou ik het niet vragen

Ik kom hier met een serieuse vraag en serieuse mensen
quote:Dubbs schreef op 10 december 2015 @ 15:41:

Ja, je kan dan toch zelf toch ook bedenken hoe lang het duurt?! Of wat wil je nu horen?

Waarom val je mij elke keer lastig ?

Ik lees dat je anderen ook elke keer lastig valt met je lullige reacties om de normaalste dingen . vindt jij jezelf zo perfect ? Mogen anderen niet gewoon zichzelf zijn of fouten maken in het leven zoals jij alles omschrijft ben jij zeker super perfect en iedereen is dom stom en idioot en jij weet het allemaal zo goed dat weet je wel op een valse manier te brengen . je zit echt vaak op het viva forum .. Mensen af te snauwen heb je niks anders te doen ofzo ? Stop met junk food eten en ga van die bank af sluit je computer af en je mobiel ga is iets nuttigs doen met je leven dat je niet zo ongelukkig bent
Als je van donker naar licht moet probeer dan color remover, 7.50 bij de kruidvat en niet schadelijk voor je haar
Ik zou het gewoon helemaal laten uitgroeien of zoals Matia123 zegt color remover bij de Kruidvat halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven