Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 11 december 2015 om 12:44
quote:2465324 schreef op 11 december 2015 @ 09:14:
Ja gaat nu beter maar zen houde haar goed in de gaten nu steeds harde buiken ,ze is ziekenhuis in gegaan met 34 graden koorts en zakte verder naar 33 ,gisterochtend zat ze te hoog maar nu gelukkig geen koorts meer .
Ze heeft ook suikerziekte dus dat schommelt nu ook dus is beetje van alles wat,
Ze is 20 en alleenstaand dus best wel moelijk hoewel zij er niet zo mee zit.
Ze ziet het gelukkig positief in allemaal en is extra blij met ons en natuurlijk helpen wij haar overal mee ,het plan was dan ook om na de bevalling hier te komen kramen,maar moeten we nu allemaal afwachten.Sterkte, en dat alles goed mag gaan.
Ja gaat nu beter maar zen houde haar goed in de gaten nu steeds harde buiken ,ze is ziekenhuis in gegaan met 34 graden koorts en zakte verder naar 33 ,gisterochtend zat ze te hoog maar nu gelukkig geen koorts meer .
Ze heeft ook suikerziekte dus dat schommelt nu ook dus is beetje van alles wat,
Ze is 20 en alleenstaand dus best wel moelijk hoewel zij er niet zo mee zit.
Ze ziet het gelukkig positief in allemaal en is extra blij met ons en natuurlijk helpen wij haar overal mee ,het plan was dan ook om na de bevalling hier te komen kramen,maar moeten we nu allemaal afwachten.Sterkte, en dat alles goed mag gaan.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 11 december 2015 om 12:50
quote:bungaa schreef op 11 december 2015 @ 11:06:
[...]
Och. De kerstlampjes.. Vorig jaar met grof geweld en hëél veel tijd een kluw uit elkaar gekregen en in de boom gedrappeerd. Deed ik de stekker in het stopcontact, deden ze het niet.
(Ook wel een beetje dom van mij om echt een beetje agressief te doen met die lampjes.)
Toen had ik het helemaal gehad . We hebben dus vorig jaar een boom gehad waarvan de kerstlichtjes het niet deden. Ik had ook geen zin meer om nieuwe te kopen haha. Was er zoo klaar mee
Had ik geen man bij nodig trouwens. De gedachte aan de lampjes weerhouden me om de boom vandaag te zetten.Heb er langere voorbereidingstijd voor nodig.
[...]
Och. De kerstlampjes.. Vorig jaar met grof geweld en hëél veel tijd een kluw uit elkaar gekregen en in de boom gedrappeerd. Deed ik de stekker in het stopcontact, deden ze het niet.
(Ook wel een beetje dom van mij om echt een beetje agressief te doen met die lampjes.)
Toen had ik het helemaal gehad . We hebben dus vorig jaar een boom gehad waarvan de kerstlichtjes het niet deden. Ik had ook geen zin meer om nieuwe te kopen haha. Was er zoo klaar mee
Had ik geen man bij nodig trouwens. De gedachte aan de lampjes weerhouden me om de boom vandaag te zetten.Heb er langere voorbereidingstijd voor nodig.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 11 december 2015 om 13:26
quote:Nouschi schreef op 11 december 2015 @ 13:23:
[...]
Heel vervelende forummer en ik krijg zin om te rellen
Straks krijg je een ban! Ze is gewoon niet heel slim. Dat is het probleem.
Ze begrijpt niet dat haar financiële positie niet de beste is, dat hij straks een mooie spaarpot heeft en zij niks. Onbegrijpelijk.
[...]
Heel vervelende forummer en ik krijg zin om te rellen
Ze begrijpt niet dat haar financiële positie niet de beste is, dat hij straks een mooie spaarpot heeft en zij niks. Onbegrijpelijk.
vrijdag 11 december 2015 om 13:28
quote:pomona-struik schreef op 11 december 2015 @ 13:26:
[...]
Ze begrijpt niet dat haar financiële positie niet de beste is, dat hij straks een mooie spaarpot heeft en zij niks. Onbegrijpelijk.Understatement
[...]
Ze begrijpt niet dat haar financiële positie niet de beste is, dat hij straks een mooie spaarpot heeft en zij niks. Onbegrijpelijk.Understatement
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 11 december 2015 om 13:34
vrijdag 11 december 2015 om 13:39
vrijdag 11 december 2015 om 13:46
quote:Ttass28 schreef op 11 december 2015 @ 13:43:
Begrijpelijk dat To zo emo reageert als mijn vriend mijn hard earned gespaarde geld uitgeeft. Dan stond hij nu op straat. Ik begrijp haar wel dat ze zo reageert dat zijn emoties.Ik snap dat jij het snapt
Begrijpelijk dat To zo emo reageert als mijn vriend mijn hard earned gespaarde geld uitgeeft. Dan stond hij nu op straat. Ik begrijp haar wel dat ze zo reageert dat zijn emoties.Ik snap dat jij het snapt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!