uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Hi miliza, ik had een inwendige echo.. Laatste menstruatie op 1 nov gehad. Regelmatige cyclus van 28 dagen en op 30 november positief getest met clearblue digitaal. 1-2 weken zwanger.

Vorige week nogmaals getest 1-2 weken zwanger (das wel raar want zou denken dat het dan weekje verder is). En zojuist dus niets te zien op de echo.

Ik heb net nog een test van de action gedaan, had ik nog liggen. Ook positief. Wel geen dikke knalstreep maar binnen de tijd netjes een roze streep.

Natuurlijk zit er nog hcg in je lijf als er wat is geweest maar hoe kan het dan dat er echt niets van een zwangerschap te zien was?

Ik sta voor een raadsel. Trek me maar even terug..
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en ben er net achter dat ik waarschijnlijk zwanger ben.

Zou ik nog mogen mee schrijven?

En jeetje teagirl wat een shit verhaal zeg. als ik dat zo mag zeggen.

Ik hoop inderdaad dat je snel weet wat het is, dan kun je zelf hopelijk daar ook rust in vinden.

Ik duim voor je.

Wij proberen voor ons eerste kindje en ik heb positief getest!

Ik ben zo gelukkig. Ook al was ik al bijna 2 weken overtijd had ik maar een heel licht streepje.

Een week ervoor ook al getest en toen was het nog negatief.

Met clearblue getest en die zei toch echt ook zwanger 1-2 weken.

Heb toen een bloedtest laten doen bij de dokter en hij wil niet te voorbarig zijn omdat mijn HCG waarde 74 is en hij dat erg laag vind. Nu moet ik aankomende week nog een keer laten testen.

Heb nu 4 testen gedaan en allemaal positief, maar het streepje wordt niet veel dikker?

Zoals het nu ziet zou ik eerste of tweede week van augustus bevallen, maar weet niet welke datum want waarschijnlijk is mijn eisprong veel te laat geweest.

Ik zou het leuk vinden hier wat ervaringen te kunnen delen.

Volgens mijn omgeving ben ik er namelijk veel te veel mee bezig.
Ik ook van jou
Tea, kan dat? Dat je eigenlijk veel minder ver bent dan je dacht? Dat er later toch nog wat te zien is? Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik begrijp er ook niets van. Wat als je nou niet ongesteld wordt? Zijn daarover afspraken gemaakt? Wat een gedoe zeg. Dat wachtbankje is niks, maar dit is echt verschrikkelijk. Wat een onzekerheid. Ik hoop echt dat je snel wat meer weet.
Tea, wat een verschrikkelijke dag is dit voor je. Ik snap er niets van, testen zeggen dat je zwanger bent en de echo laat zien dat er nooit iets is geweest. Wat ongelovelijk rot voor je meis, dikke . Hebben ze ook nog iets gezegd over als je nog steeds niet ongesteld wordt? Dat je mss idd minder ver bent dan je verwacht?
Tea, ik denk de hele tijd aan je.

Ik hoop dat je straks wat meer duidelijkheid krijgt.

Het menselijk lichaam is en blijft een raadsel.
Ja dat vraag ik me dus ook af, wat heeft de vk er verder over gezegd mocht je niet ongesteld worden? Dit is toch bizar... ik ben er een beetje bang van geworden!

Ik had geen testen meer liggen, maar wel nog een ovulatietest, denk doe ik die gewoon! Ik plaste er over heen vervolgens kleurde er niets..ik liep even naar de zolder voor de was en kwam terug en had echt 2 knallende strepen in het venster ...

http://postimg.org/image/4jmf8ztvn/
Live, Love, Laugh
Mama dat is wat je noemt een knaltest haha!!

Ik moet als ik dit weekend niet ongesteld word contact opnemen met de huisarts.

Vind het ook raar en heb dit uiteraard ook nog nooit meegemaakt. Heeft een van jullie nog eens getest na de eerste test? Ik heb nog geen een keer een knaltest gehad namelijk. De test van zojuist:

http://postimg.org/image/4cpm6hk41/

Niet echt een knaller he? En als je denkt dat je 5 weken+5 bent zou die toch moeten knallen?
tea Ik had geen zwangerschaps test maar even ovulatie test weet niet of dat verschil maakt. Jou test is wel vreemd ja, zo licht , maar er is wel hcg in je urine gevonden. Ik had ook steeds met die van de action een lichte test, tot bijna 1 week erna, toen pas en knaller... maar jou test is wel vreemd als je al 5 weken zwanger bent en dsn nog zo licht... ik snap er niks van
Live, Love, Laugh
ik heb gisteren nog een test gedaan. Wil hem wel plaatsen maar ik weet niet hoe dat moet hij vraagt een url namelijk?
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Daarom denk ik dat het wellicht toch al mis is gegaan zonder dat ik het weet en ik dus nog een bloeding ga krijgen.

Of m'n cyclus is anders dan ik verwacht en ik ben minder ver.. Heb m'n spiraal pas 1 nov laten verwijderen.. De komende dagen zal ik vast wat wijzer worden.. Hoop ik.. Wil liefste nu verder maar ja moet geduld hebben.. Gggrr

Waarschijnlijk moet ik de tabel hier straks ook verlaten 😁
Ik ga er zo ook nog een halen.... Ben helemaal nerveuzig geworden door alle nare verhalen.
http://postimage.org/

Via hier kan je hem uploaden en dan de link kopiëren
Live, Love, Laugh
teagirl, ik heb een paar dagen na de eerste zwangerschapstest nog eens getest en die was toen veel duidelijker dan de eerste. Dat was bij mijn vorige zwangerschappen ook altijd zo. Voor 5+5 is jouw test inderdaad wel licht, denk ik. Heb je weleens van het Vanishing Twin Syndrom gehoord? Dat zie je weleens bij tweelingzwangerschappen, dat er dan op een echo twee vruchtzakjes te zien zijn, maar er eentje als het ware langzaam 'verdwijnt'. Ik weet niet of dat ook bij eenlingzwangerschappen kan gebeuren, maar het is de enige plausibele verklaring die ik zo uit mijn hoofd zou kunnen bedenken voor jouw situatie. Wat je vk heeft gezegd is natuurlijk waar: zwangerschapstesten liegen niet. Een streep is een streep, dan zit er dus HcG in je lichaam. Heel vreemd allemaal. En ontzettend vervelend.
Jullie moeten niet onzeker worden van mijn verhaal!!! Daar hebben jullie geen reden toe hoor! Niet doen ukkie!

Lekker genieten!
Bedankt mama! 😄

Ik heb gisteren dus nog een test gedaan.

Dit kwam eruit..

http://postimg.org/image/fscjwsqh9/

Volgens mij wel knal he 😁🙈

Nou ik zeg je tea ik heb beetje op internet zitten zoeken naar jou verhaal. En dus beetje op andere forums zitten kijken en komt best vaak voor volgensmij.

Ik knijp hem nu ook wel een beetje hoor..

Wist niet dat je zoooooo onzeker werd van zwanger zijn ☹
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Ik denk dat ik jullie niet meer lastig moet vallen met mijn twijfels.. Brengt alleen maar onrust en onzekerheid bij jullie!

Ik zal mezelf even terugtrekken want het is niet leuk om hier onrust te stoken!

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en vergeet niet te genieten!

Liefs en dikke knuffel...
Hmm heb geen geruststelling voor je Tea. Ik heb afgelopen dinsdag nog een test gedaan, had m toch nog liggen. Ik was toen 5 +1 en had al heel snel een duidelijke streep. Werd echt een knalstreep, net zo donker als de controlestreep.

Zou echt vreemd zijn als je met 5 + 5 zo'n vage streep hebt Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt
wat jammer en rot voor je tea. Blijkbaar was t dus toch niet goed dat je clearblue nog steeds 1-2 weken aangaf.... Bleegh. Het brengt ons allemaal weer even terug bij de realiteit. Daarvoor hoef je echt niet meteen te verdwijnen hoor! De realiteit is nu eenmaal dat 1 op 10 en boven de 35 zelfs 1op6 zwangerschappen eindigt in een miskraam. Daar is niks aan te veranderen en die onzekerheid zal toch nog wel even blijven voor ons allemaal.
Ja ik vind het ook vreemd...

Maar kan je met een ovulatietest ook positief testen als je zanger bent? Ik ben er wel een beetje bang van geworden nu (tea niet jou schuld hoor) ik was nooit onzeker bij de 1e maar nu eigenlijk al vanaf het begin dat ik zwanger ben ik zoek steeds bevestiging...
Live, Love, Laugh
Mama, volgens mij testen zwangere vrouwen vaak ook positief met een ovulatietest hoor. Maar probeer je er niet te veel zorgen over te maken en als het lukt, het een beetje los te laten
check @ ovulatietest. Heb ik voor de gein ook geprobeerd. Die knalde er ook uit! net zo positief als die van Mama.
Ja dat las ik ook, zwangere vrouwen testen ook positief op een ovulatietest.

Heb er toch een gehaald, 3+ weken. Pfieuw....

Tea; je bent in elk geval mij zeker niet tot last meis!!!
Ja ik moet me niet al te druk maken nee jullie hebben gelijk.... ik ga niet meer testen want ik maak mezelf helemaal gek...gewoon wachten tot 28 december! Heb nog steeds geen symptomen, jullie?
Live, Love, Laugh
Groeiende borsten!
Groeiende en pijnlijke borsten!

Kan niet meer op mijn buik slapen. Doet zo'n pijn.

Van een bescheiden 75B nu een 75C die krap zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven