Uitgerekend eind Juli 2016 2.0

02-12-2015 13:05 541 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tabel is gesloten

NaamLeeftijd v/mUDKindje#BijzonderhedenGeslachtCarpincho28/3227 juli1e15-12 echoJongen💙Jinthe26/2528 juli1e08-03 20weken echo Jongen💙Boschbolleke33/3529 juli2e07-03 20weken echomeisje💗Alessandra_mia31/3024 juli1e7-03 20weken echoJongen💙bloempje25125/2821 juli1e15-12 intake-Weentjuh30/?21 juli3e7-1 nekplooimetingJongen💙 Marlouz33/382 aug2e18-03 20weken echo-Anirac25/2829 juli1e22-12 intake/echoJongen💙Poppedijn33/3930 juli3e09-03 20weken echoJongen💙Lotti333/3525 juli3e09-03 20weken echoVerrassing 💙💗Keesjebeesje26/3022 juli1e8-12 echo-
Zo is dat, Alessandra

Proudmom, hoe is het met je....?
@bb zo een late reactie ik heb vandaag de hele dag gewerkt. Dit ging eigenlijk heel goed. Vannacht weer vreselijk misselijk maar vanmorgen trok het einde van de ochtend weg. Voor jou moet het heel zwaar zijn jeetje de hele dag misselijk! Bij mij is het vooral de nacht en ochtend de middag kan ik alles weer aan en eet ik flink bij.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Gelukkig heb je nu medicatie hopelijk helpt het! hier een knuffel van mij! Even volhouden wie weet is het straks weer minder!

Wat betreft stress op mijn werk ik ga me er lekker in berusten dit zou dan mijn derde zwangerschap worden die ik stressvol moet meemaken omdat ik niet weet of ik terug kan keren op mijn huidige werkplek. Maar ach het kan altijd erger moet ik maar denken en je krijgt er iets moois voor terug wel fijn dat ik hier mijn frustratie kwijt kan.

Voor de rest heb ik nu lekker weekend en ga ik hopelijk lekker genieten. Hopelijk jullie ook allemaal!

Ik moet wel even zeggen ik vind het echt super leuk dit forum!
@proudm. hoe was de echo vandaag?
Pfff hier ook veel misselijkheid vanmorgen. Hopelijk gaat het snel over.

Ben bij de VK geweest en gekozen voor de test op sydroom van down, ook al is de kans heel klein, mocht het

wel zo zijn dan wil ik me wel kunnen voorbereiden. Gaan jullie die test doen?

Verder is het aftellen naar de 10 weken echo, kan niet wachten!

Heb het mijn zusje al verteld, omdat ze een vakantie wilde boeken in juli, als ik uitgerekend ben, maar vond het

ook super leuk om het haar al te vertellen, ze was super blij. Ze werkt parttime en wil graag een vaste dag komen oppassen dus dat is vast fijn om te weten, al moeten we nog kijken hoe we het allemaal gaan doen.

Verder wachten we tot de kerst, kan echt niet wachten haha.. ben zo benieuwd hoe iedereen gaat reageren, niemand verwacht dit

al van ons, extra leuk!

Hoe is het met jullie klachten? En ruiken jullie ook alles zo enorm sterkt; echt niet normaal!

Ben ook een kilo aangekomen, maar dat heeft meer met de pepernoten te maken denk ik; nu weer gezond eten.

Fijn weekend!
Sharing is Caring
Haha, Lizan, wat leuk van je zus! balen wel van de misselijkheid. Die sterke geur hoort erbij inderdaad, heftig icm die misselijkheid vind ik

Hier vanmorgen een kloppend hartje gezien!! wel drie dagen teruggezet, dus nu 31-7 uitgerekend. 11-1 de volgende afspraak en termijn echo! ben blij joh! Wel kotsmisselijk weer teruggekomen, maar dat is dan meteen iets beter te behappen na zo'n echo ofzo

Ben zo benieuwd naar de andere dames die al de echo's hebben gehad gister?!
@ lizan wij hebben er voor gekozen om de test niet te doen. Ik zou het nooit kunnen laten weghalen daarom willen we het niet weten dan heb ik ook geen keuze. Maar ik snap best dat sommige die test wel doen hoor als voorbereiding! Leuk dat je zus nu ook op de hoogte is.

@bb gefeliciteerd wauw!!! Gaaf zeg nog een kloppend hartje. Ik moet nog 4 dagen wachten ik hoop hier dinsdag ook goed nieuws te hebben en dat het er maar 1 is haha

Wat betreft werk je had gelijk de keuze is al gemaakt dus is de vraag wanneer we het horen. Ik kan me er eindelijk in berusten ik kan de toekomst toch niet veranderen voor t eerst goed geslapen en niet misselijk geweest vannacht.

Wat betreft aankomen ik stond op de weegschaal vanmorgen en ben 1,1 kilo aangekomen poeh wat gaat dat hard terwijl ik echt niet meer eet of zo. Mijn broeken zitten wel gewoon nog lekker gelukkig.
Over de Combinatietest; wij gaan m ook niet doen, vorige keer ook niet. Er komt een kans berekening uit en uiteindelijk weet je dan nog vrij weinig vind ik.... Dus nee, hier geen test.

Wat is jouw overweging dat wel te doen? En wat zou je doen als er een verhoogde kans uit zou komen...? En wat is dan een verhoogde kans he...?Dat zijn dan vragen waar je voor jezelf dan misschien al over na kunt denken...
Goed bezig, Lotti!! Fijn ook dat je er goed van geslapen hebt vannacht. Dat scheelt zoooooveel nu vind ik.
Hoi @Lizan, ook geurgevoelig hier! Echt heel irritant, word daar ook vaak misselijk van. Vorige keer vond ik koffie zo verschrikkelijk stinken en ik begin het alweer te ruiken dat het nu weer zo gaat zijn.

Gisteren had ik mamadag en vond het wel heel lastig met mijn zoontje omdat ik enorm misselijk was, hopen dat ik niet midden in onze straat ga staan overgeven maar wil toch wel even met hem naar buiten.

Over de combinatietest, ik heb het de vorige keer wel gedaan. Er zijn relatief veel Down-kinderen in onze familie. Ik zou ook veel moeite hebben met de beëindigingsbeslissing als het zo was, maar ik heb een familielid dichtbij gehad met het Down-syndroom dat heel erg heeft geleden en toen op heel jonge leeftijd is doodgegaan. Als je het dus op die manier bekijkt heeft het ook te maken met het voorkomen van leed van het kind zelf. Het probleem is alleen dat zelfs als je weet dat het kindje Down heeft, je nog steeds niet zeker weet of het wel zo erg gaat zijn. Kortom, ik weet het deze keer ook nog niet! De mensen in de gehandicaptenzorg hebben hier vast beroepsmatig ook interessante gedachten over?

Lotti, succes met het banengedoe en fijn dat je het vannacht hebt kunnen loslaten. Keep it up! Ik hoop echt van harte dat je je baan houdt.

Allessandra, volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken! Ik las laatst nog online dat een lichter streepje later heel normaal is. Wou voor jou dat ik nog wist waar ik dat had gelezen.

Hopelijk geen slecht nieuws van proudmom, het blijft zo stil...?
Heej meiden,

Gister echo gehad. Hierop was geen vrucht te zien. Wel het vruchtzakje en een dooiertje.

Het vruchtje is of al naar buiten gekomen of ik ben minder ver dan gedacht.

Overdag gaat het opzich wel heel af en toe lichte kramp zonder bloedverlies.

Savonds wordt het erger en verlies is verdund bloed met wat vocht ofzo.

Ik weet echt niet wat ik moet denken maar ga er maar van uit dat het niet goed is.

Echt slopend deze onzekerheid. Ben zo moe en verdrietig!

Volgende week vrijdag moet ik weer terug komen voor een echo. Ik kan dus niet meer dan afwachten.

Ik las dat een aantal van jullie een mooie echo met knipperlichtje hebben gehad! Gefeliciteerd ❤!
He bah proudm, wat naar allemaal! En wat supernaar dat je nog niks zeker weet. Heeeeeeeeel veel sterkte!!!!!!!!
Wat vervelend proudmom, bah! Ik kan me voorstellen dat het slopend is, die onzekerheid. Ik hoop op een klein wondertje en tel met je mee af naar vrijdag. Take care!
Proudmom

Veel sterkte, wat ontzettend naar die onzekerheid!!
Ow bahh proudmom wat naar 😔 Leef met je mee en hoop op positieve uitkomst!
Wat erg proudmam hoop toch op een goeie afloop

Jinthe gelukkig bij jou alles goed en knipperlichten wauw lijkt me effe schrikken

Ja wij gaan waarschijnlijk ook voor zo een duo kinderwagen mijn kereltje is dan net namelijk 2 en wil inderdaad gewoon nog lekker op pad gaan

Boschbolleke Gefeliciteerd met je mooie knipperlichten

Ik lag er even uit de misselijkheid overheerst de reuk gevoeligheid maakt het er niet makkelijker op eten gaat moeizaam

Maar we komen er wel ook haald de moeheid me in val smidags zo in slaap

Woensdag 2 de echo gehad met een mooi hartje werd 4 dagen vooruit gezet ben nu 8.1 weken en uitgerekend op 21 juli

Combinatietest gaan wij ook doen ben er goed over ingelicht afspraak krijg ik nog thuis gestuurd

Alessandra probeer je niet al te gek te maken je hebt geen bloedverlies gehad en buikpijn waarom die lichter is geen idee heb nog nooit na 5 weken getest
@proudm. Jeetje wat een onzekerheid! Heel veel sterkte!

Hier geen bijzonderheden voor de rest ... Gisteren lekker een avondje uit geweest super genoten zonder alcohol uiteraard. Dit viel niemand gelukkig op! Nu lekker weekend! Ik word met de dag zenuwachtiger dat wel! Voor t eerst dat ik denk laat het weekend maar heel snel gaan haha
Haha inderdaad Lotti. Jij, Bloempje en ik hebben dinsdag een echo. Kan niet wachten!
.
Ben ook weer even aanwezig. 😉 Lig de laatste dagen veel bij te slapen. Ik ben ontiegelijk moe en misselijk!

Wat een echo's as. dinsdag! De mijne is ook vervroegd naar as. dinsdag om 07.30 😊 Spannend!

Wij hebben het trouwens al verteld aan ouders, dit omdat mijn moeder het gewoon wist! Ze voelde het aan, zo raar! En na zoveel keren vragen, lukt het gewoon niet meer om het voor je te houden.

Hoe gaat het met jullie kwaaltjes? Naast de misselijkheid en moe zijn heb ik nu ook nierbekkenontsteking.. Hoort er ook echt bij volgens de HA.
Idd wat een hoop echo's dinsdag leuk!!

Wat betreft kwaaltjes ik had vanmiddag flink het zuur maar dat is nu weer helemaal weg. Frisdranken smaken me niet meer wat ik normaal best lekker vond. Ik kan niet echt zeggen dat ik onwijs moe ben maar ja met twee kids om mij heen en m'n werk heb ik afleiding zat.

En misselijkheid is met vlagen soms wel erg.
Volgens mij zijn we allemaal moe en misselijk en typen we daarom minder! 😊

Min antwoorden:

1. Hoe reageerde je vriend/man op de zwangerschap? Ik heb het verhaal al eens uitgetypt, maar we konden en durfden het eerst samen niet geloven. Bij de tweede test ging mijn man na een paar minuten op de test kijken omdat hij perongeluk net onze zoon bij mij op schoot zette, haha! Hij vertelde dus eigenlijk aan mij de bevestiging! Beiden heeeel blij, opgelucht en ongelovig.

2. Denk je al na over namen? Wat is nu je top 3? Jasper of Noor! Bij de 2e veel makkelijker!

3. Heb je het al verteld aan je omgeving? Of wanneer ga je dat doen en hoe? Mijn zus en mijn beste vriendin en de tandarts, haha! We gaan het vertellen door met kerst een lijstje te geven met daarin een stamboom van onze familie met een hokje 'verwacht 2016' onderin! Eerst wilden we met een rondleiding in de babykamer maar gelukkig dit ambitieuze plan op tijd losgelaten. Op mijn werk na de kerstvakantie, nog 4 dagen volhouden! Ik heb een paar vriendinnen die geen kinderen willen, vorige keer reageerden ze heel hartelijk, maar kijk er toch niet naar uit het ze te vertellen. En mijn nichtje, hele goede vriendin, is ook aan het proberen dus aan haar vertellen vind ik ook heel dubbel.

4. Wat is je raarste hormonale gedrag tot nu toe? Koffie stinkt verschrikkelijk!!

5. Gaan je ouders/schoonouders oppassen? Helaas stoppen ze er net mee. Ik had het nooit verwacht maar het beviel ontzettend goed omdat er zo'n goede band tussen ze ontstond.

Beterschap Anirac en welterusten allemaal!
Bah net per ongeluk voorverpakte zalm gegeten en gisteren ook al spinazie wat al eens verwarmd was. Ik weet heus wel dat het allemaal wel meevalt met de risico's maar het voelt heel naar, vooral twee keer vlak achter elkaar!
@Marlouz spinazie is geen punt! Dat is uitgezocht is een fabel misschien valt er iets van je schouders af?

En idd zou best kunnen dat we door de moeheid iets minder actief zijn 😊
Lotti
Ik heb juist een heel goed weekend. Wel heel moe maar verder nergens last van. Gisteren 50jarige verjaardag van mijn vader gevierd. Heb het goed weten te verbloemen gelukkig😊.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven