Gezondheid alle pijlers

Bezorgd

13-12-2015 02:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig wakker. Ben bezorgd. Om mijn moeder. Twee jaar geleden borstkanker. Amputatie, okselkliertoilet, bestraling, chemo, hormoontherapie. Hele pakket. En nu, afwijking in de lever. Echo gehad. Iets op te zien, niet definieerbaar. Nu volgende week afspraak internist en scan. Hoop dat het mee valt. Iemand ervaring toevallig?
Misschien is het niks. Hoop het. Echt. Ik kan niet tegen de onzekerheid. Aaaarhg.
Ik hoop met je mee, lijkt me een onwijze kut situatie :(

quote:rennie_girl schreef op 13 december 2015 @ 03:17:

Ik hoop met je mee, lijkt me een onwijze kut situatie :(

Thanks voor je berichtje. Ik vind het ook zwaar k*t. Hoop zo erg dat het loos alarm is...
Vandaag op een kerstmarkt nog een kerk bezocht. En een kaars gekocht om voor mijn vader aan te steken. Ik blijf het doen.
Ik hoop ook dat het niks is... Zou het ook om beschadiging door de chemo kunnen zijn ontstaan? Verlittekening of zo? Het hoeft niet gelijk foute boel te zijn... Maar ik snap de paniek. Heel veel sterkte!
Niet mokken, maar knokken!
Bij galstenen krijg je ook verhoogde leverwaarden net als bij pfeiffer. Vervelend maar niet heel ernstig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sterkte! Hopelijk is het loos alarm en is er niets aan de hand.
Ik zit in ongeveer dezelfde situatie. Deze helpt mij:

'Worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace. (Randy Armstrong)'

Sterkte, wachten maakt je gek.
quote:viva-amber schreef op 13 december 2015 @ 08:05:

Bij galstenen krijg je ook verhoogde leverwaarden net als bij pfeiffer. Vervelend maar niet heel ernstig.

TO zegt dat er iets op de echo te zien was, heeft niets met bloedwaarden van de lever te maken.

TO, ik wens je alle sterkte, het wachten op de uitslag is zo moeilijk. Heb hetzelfde als je moeder gehad, uiteindelijk bleek het alleen vervetting van de lever te zijn.

Hopelijk krijgen jullie ook een goede uitslag 🌹
Het lijkt erop dat het meevalt, gelukkig. Vandaag is ze naar de internist geweest, ze heeft leververvetting waardoor het moeilijk te zien is op de echo wat dat "iets" dan is. Maar de internist denkt niet aan een uitzaaiing. Voor de zekerheid nog een scan. Toch wat gerust gesteld. Bedankt voor de reacties!
quote:Lovysa schreef op 15 december 2015 @ 18:43:

Het lijkt erop dat het meevalt, gelukkig. Vandaag is ze naar de internist geweest, ze heeft leververvetting waardoor het moeilijk te zien is op de echo wat dat "iets" dan is. Maar de internist denkt niet aan een uitzaaiing. Voor de zekerheid nog een scan. Toch wat gerust gesteld. Bedankt voor de reacties!Wat fijn dat het meevalt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven