uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Zo'n, nog zo beroerd?? Kleine beetjes drinken kan nog wel eens helpen.. Dus heel vaak een klein beetje.
Ana ik snap je heel goed! Die van tea lijkt denk ik erg op hoe het bij mij is gegaan dus ik voelde me daar ook extra rot over. Maar ik ben inmiddels verder dan het punt waar ik vorige keer een miskraam kreeg en dat zorgt dat ik met een positieve blik blijf kijken. Jij moet nog een heel aantal weken tot dat punt bij jezelf dus ik begrijp je volkomen! Toch hoop ik dat je zelf ook wel positief kan blijven de komende tijd! En dat je weer terugkomt hier

Oh zon ik hoop ook voor je dat je je weer beter gaat voelen! Anders ors nemen? Schijnt bij uitdroging te helpen en mogen zwangere vrouwen hebben. Maar verloskundige bellen is misschien het beste.

@Fog Haha misschien dan beter niks inderdaad dan 300gr spruitjes. Nouja hij wilde niet meedenken omdat ik toch veel beter in m'n hoofd heb wat wel en niet mag. En hij is bang iets fouts te zeggen en dan heeft hij het natuurlijk gedaan als ik iets eet wat toch niet mag

@Kim hopelijk gaat het deze keer goed!

@auto, wij hebben helemaal geen chique auto, we hebben niet eens airco.... Maar het is een auto en hij rijdt (en zuinig!) dus wij vinden het prima. Wel 5-deurs dat wel handig is met een maxi cosi.
quote:ana_isabel schreef op 13 december 2015 @ 09:15:

Lieve dames, dit gaat heel stom klinken, maar ik trek mij terug uit het topic. Ik merk dat ik niet op de zaken vooruit durf te lopen naar aanleiding van de (snelle) miskramen die hebben plaatsgevonden. Ik lees wel mee, maar ik post amper en dat heeft ook geen zin.. ik wens jullie allen een hele fijne, voorspoedige zwangerschap met als resultaat blije, gezonde babys! Het gaat jullie goed Ik zal je wel missen hoor. Maar ik snap waarom je je terug trekt. Er komt nu te veel op je af en eerlijk gezegd vind ik het ook eng. Als je terug wil komen dan hoop ik dat je je welkom voelt
deb je was vroeg vanmorgen,

milizia uitje was super gezellig, even eruit... ben gelukkig nu niet misselijk, zit nu heerlijk aan een kop thee.

cantate bij mannen hadden ze echt een gebruiksaanwijzing moeten doen! Gister vroeg mij man op verjaardag waarom ik geen wijntje nam

fog Ik weet het niet, ze hebben het al gevraagd aan mij want ze weten dat we bezig zijn voor een 2e kindje, maar ik heb natuurlijk gewoon gezegd dat niet gelukt was...ben echt benieuwd!...

ana dat vind ik erg jammer dat jij uit dit topic gaat, ja was 1 van de 1e met mij

Ik.begrijp het natuurlijk wel maar vind het heel erg jammer!
Live, Love, Laugh
Tabel; ik vind het zo ook wel goed. Anders is het zo moeilijk om een band met ieder te krijgen.

Zonzon; hoofdpijn, je huid op je hand zou niet meer elastisch zijn bij het omhoog trekken en gelijk terug in model komen bij het loslaten.

Kleine beetjes drinken inderdaad, drinken is het belangrijkste.

Ana, jammer maar begrijpelijk. Ik hoop dat je over een tijdje weer meer vertrouwen hebt en mee komt kletsen. Mocht er wat zijn, schroom niet en klets mee.

Cantate, fijn dat je er weer meer vertrouwen in krijgt. En een 5 deurs auto is toch wel erg handig!
Sporten jullie ook nog?

Ik volleybal, ik wil stoppen rond de 15 weken mocht het goed blijven gaan.

Nadat ik ben gestopt wil ik toch iets blijven doen, daar moet ik me nog maar even op inlezen.
Gekke vraag misschien, is t dan beter als ik me terug trek uit dit groepje? Vanwege de drukte?
Ik loop hard, wil dat blijven doen zolang het me lukt eigenlijk :-)

Waarom wil je stoppen rond de 15 weken?
quote:ukkie87 schreef op 13 december 2015 @ 09:41:

Gekke vraag misschien, is t dan beter als ik me terug trek uit dit groepje? Vanwege de drukte?Ukkie wij hadden jou toegezegd voor de tabel voor in de plek van kaaskopje. Wat waren je gegevens ookan alweer? (Sorry als je het al gezegd hebt, hormonen)
Live, Love, Laugh
Neejoh ukkie jij hoort er al bij!

Ik heb geen vaste sport. Ga soms naar yoga en beweeg sowieso veel van mezelf. Vaak fietsen en ik wandel heel wat met de hond. Zie geen reden om te stoppen met sporten tenzij het gevaarlijk is (skiën ed) of de buik in de weg zit.
@Zon Hopelijk hou je de boterham binnen Rustig aan doen en niet te veel springen/bukken/tillen. Ik heb een bedrijf in styling & meubelen. Ik had het wel eens gezegd maar dat is ook weer 15 pagina's geleden

@Cantate Misschien is de app van het voedingscentrum voor zwangere vrouwen iets voor hem? Of is het niet zo'n man

@Auto We hadden een nieuwe nodig omdat de oude een 3-deur sportauto was. Heerlijk voor stedentripjes maar enorm onhandig voor baby's. We gebruikte de mini achterbank eigenlijk nooit. Het is dan Meneer Fog zijn afwijking om dan gelijk alle snufjes er op te laten zetten.

@Mama Spannend!
Haha ukkie, jij hoort er toch allang bij (voor mij althans) jij schrijft toch ook al een tijdje mee dus daarom zei ik ook welkom in de tabel! Want kaaskopje reageert niet meer dus er is wat mij betreft een plekje over!

Miliza ja mijn kleine doet nog een dutje tussen de middag. Ik ga dan maar op de bank hangen. Ben uit eindelijk nog wel even in slaap gevallen maar heb nu het gevoel dat ik vannacht heftig uit ben geweest met heel veel drank

Anna ik begrijp je. Ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt en als je weer mee wilt schijven ben je welkom.
Zo jullie zijn er allemaal vroeg bij!

Een hele goede morgen!

Ik zeg ook niets meer erbij in de tabel hoor haha.

Sporten tja ik wilde een paar weken voor ik wist dat ik zwanger was een sportabbo nemen. Ik dacht jaa leuk ik ga fitnessen.

Mja ik denk dat dat nu geen nut heeft hahahaha.. Ik zal er niet dunner door worden 😜😜😜
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Nee Ukkie je hoort er wat mij betreft wel bij

@Sport Ik sportte wel totdat mijn bedrijf een succes werd en ik er geen tijd meer voor had. Maar ik til, sjouw, schuur, hijs, klus wat af. Daarnaast fiets ik 20 kilometer per dag. Telt dat ook?
Geeft niet! Snap jullie ook dat het niet druk moet zijn ivm de band die je dan opbouwt. Maar leuk dat ik mee mag doen!

Hij 34 ik 28. Mijn 1ste (zijn 2de, maar ons 1ste dus hou het maar op 1)

Datum weet ik niet, maar we denken 6 augustus.

Morgen echo!
Oh wat een uitroeptekens, ben iets te enthousiast haha
Ja Fog, dat is zeker ook sporten als je t mij vraagt 😏
Ik heb trouwens meneer Fog een lijstje gegeven en naar de veiling gestuurd.. Heel benieuwd waarmee hij terug komt.

Ik ga maar eens de gordijnen afzomen.
Ik sport momenteel ook niet,heb er weinig tijd voor, ik krijg iig beweging genoeg door fietsen en wandelen met de hond.

Ik ga even van mijn gezin genieten deze zondag. Misschien spreek ik jullie vanavond nog even... fijne dag allemaal
Live, Love, Laugh
@ana: begrijpelijk, wens je een goede zwangerschap toe en hopelijk tot sprekens

@auto: wij hebben een kleine 3-deurs die volgend jaar wel vervangen moet worden, maar eerst maar kijken wat overblijft na verhuizing :(

@tinus: handige timing :p. Op zich kan sporten volgens mij eerste twee trimesters weinig kwaad, zolang er geen gevaar voor buik is ofzo. En kan me voorstellen dat je je fitter voelt tijdens zwangerschap als je al basis hebt.

@sport: i.p. deed ik aan hardlopen 2-3x 30 min per week, laatste tijd beetje lui geweest, maar wil het zeker weer oppakken. Gewoon naar me lichaam luisteren wat wel of niet kan.

Fijne zondag allemaal!
Dames ik was even nieuwschierig geworden naar die Facebook groep dus ging eens even kijken.... zoveel leden al ..... hou nop hoor daar wil ik niet eens bij zitten, die ken ik niet eens...laat mij maar lekker nog hier schrijven...
Live, Love, Laugh
@mama: ja zag het ook, en ook het feit dat je als buitenstaander precies kan zien wie erin staan. Veel te vroeg voor mij daarvoor. Heb ook liever een groepje met bijv alleen dames van dit topic.
lailamo Ja daar heb ik wel eens van gehoord... ik zit zelf bij de oz. De zorgverzekering zelf blijft normaal gezien hetzelfde.... hoop alleen wel dat je hospitalisatieverzekering hebt en eventueel plus. Anders ben je voor bijna niks gedekt in het ziekenhuis. En de wachttijd is natuurlijk 9 maanden als je zwanger bent. Zou het even erop nakijken. Plus kan je misschien wel nog afsluiten zou ik doen want scheelt toch weer veel en voor doe 2 of 3 euro extra.

Als je nog vragen hebt doe maar even in het 15-30 augustus topic want hier zit het dus vol... maar zo kon ik je toch nog een laatste keer bereiken
Ik ook van jou
ja en de deelnemers zijn ook best wel openbaar. Je kan bij sommige gewoon op hun timeline een berichtje schrijven met "Gefeliciteerd!". Dat is gewoon niet afgeschermd.
yoshi Ja dat vind ik ook. Niemand weet niet eens dat je zwanger bent en dsn ga je al in zo'n "openbare" groep zitten waarvan iedereen de leden kan zien...
Live, Love, Laugh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven