Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 13:46:

[...]

As we speak zit ik naast mijn moeder die eigenlijk al helemaal weggekwijnd is, alleen haar hart blijft maar kloppen. Wat een drama.
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 13:48:

[...]

Gatver Solo wat een narigheid. Ze is niet meer bij ook?Soms heeft ze heel even haar ogen open. En als ze een heel goede dag heeft lacht ze als ze me ziet. Verder slaapt ze.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

As we speak zit ik naast mijn moeder die eigenlijk al helemaal weggekwijnd is, alleen haar hart blijft maar kloppen. Wat een drama.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat erg Solo.

[...]

As we speak zit ik naast mijn moeder die eigenlijk al helemaal weggekwijnd is, alleen haar hart blijft maar kloppen. Wat een drama.Sterkte
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 13:52:

[...]

Soms heeft ze heel even haar ogen open. En als ze een heel goede dag heeft lacht ze als ze me ziet. Verder slaapt ze.
Wat verdrietig Solo
quote:Solomio schreef op 13 december 2015 @ 13:52:

[...]

Soms heeft ze heel even haar ogen open. En als ze een heel goede dag heeft lacht ze als ze me ziet. Verder slaapt ze. Wat moeilijk.
quote:fietsie schreef op 13 december 2015 @ 13:32:

[...]

Nu op dit moment zou ik het prima redden alleen, maar als ik 80 zou zijn en mijn partner overlijdt, kan ik me ook wel weer voorstellen dat dat gebeurt.

O ja op die leeftijd wel idd ik heb het meer over mensen van mijn eigen leeftijd zo rond de 40.

Ook dan kan een scheiding of verbroken relatie heel pijnlijk zijn en heeft het tijd nodig om dat te verwerken maar dan hoef je niet de rest van je leven weg te kwijnen..
Tas, maar even hier, wat bedoel je in het emigratie-topic met 'daar gaan we weer'? Er is helemaal niks aan de hand, je ziet dingen die er niet zijn en jouw posts met dragen dan ook niet bij aan het topic of vind je zelf van wel?
Ow, ik zat even op mobiel en zie nu pas dat het over een ander soort wegkwijnen ging.

Nou ja, ik ben weer thuis. Ik hoop iedere keer dat het nu toch echt voor het laatst is dat ik bij mijn moeder op bezoek ben geweest.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat verdrietig solo,sterkte lijkt mij heel moeilijk om je moeder zo te moeten zien..

[...]

As we speak zit ik naast mijn moeder die eigenlijk al helemaal weggekwijnd is, alleen haar hart blijft maar kloppen. Wat een drama.Sterkte Solo. Arm moedertje. Ik hoop voor haar dat het snel klaar is.
.
quote:Star schreef op 13 december 2015 @ 14:20:

Tas, maar even hier, wat bedoel je in het emigratie-topic met 'daar gaan we weer'? Er is helemaal niks aan de hand, je ziet dingen die er niet zijn en jouw posts met dragen dan ook niet bij aan het topic of vind je zelf van wel?

Heb het al verwijderd gelijk heb je.

Ik snap het niet zo Het lijkt of men express tegen To's die emotioneel zijn tegen aan wordt getrapt denkje dat ze zelf niet weten wat ze fout hebben gedaan. Ik zeg niet dat jij dat doet. Ze is op zoek naar een oplossing en dan komt men aan met slachtoffer gedrag kom op zeg ze zit er al doorheen bij voorbaat geeft ze al aan dat ze het niet wil horen en dan toch even melden.
Sterkte Solo!
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 14:28:

[...]

Ik snap het niet zo Het lijkt of men express tegen To's die emotioneel zijn tegen aan wordt getrapt denkje dat ze zelf niet weten wat ze fout hebben gedaan. Ik zeg niet dat jij dat doet. Ze is op zoek naar een oplossing en dan komt men aan met slachtoffer gedrag kom op zeg ze zit er al doorheen bij voorbaat geeft ze al aan dat ze het niet wil horen en dan toch even melden.Maar er werd helemaal niet getrapt (was maar 1 reactie die zei dat ze wat slachtofferig was)? Ik denk dat jij teveel vanuit je eigen topics voorheen reageert, goed dat je het verwijderd hebt
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 14:28:

[...]

Ik snap het niet zo Het lijkt of men express tegen To's die emotioneel zijn tegen aan wordt getrapt denkje dat ze zelf niet weten wat ze fout hebben gedaan. Ik zeg niet dat jij dat doet. Ze is op zoek naar een oplossing en dan komt men aan met slachtoffer gedrag kom op zeg ze zit er al doorheen bij voorbaat geeft ze al aan dat ze het niet wil horen en dan toch even melden.Toch is dat vaak niet zo met veel mensen die emotioneel zijn. Die wijzen vooral naar anderen, wat er waardoor fout is gegaan, maar die zien juist zelden hun eigen aandeel. Is dan best handig als een medeforummer je dar op kan wijzen.
quote:fietsie schreef op 13 december 2015 @ 14:42:

[...]

Toch is dat vaak niet zo met veel mensen die emotioneel zijn. Die wijzen vooral naar anderen, wat er waardoor fout is gegaan, maar die zien juist zelden hun eigen aandeel. Is dan best handig als een medeforummer je dar op kan wijzen.Dat vind ik niet handig (mijn mening) want dat is op dat moment wat ik niet wil horen en dus werkt het avarechts. En dan op de toon het word getypt speelt ook een rol.
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 14:47:

[...]

Dat vind ik niet handig (mijn mening) want dat is op dat moment wat ik niet wil horen en dus werkt het avarechts. En dan op de toon het word getypt speelt ook een rol.Voot koetsjie koetsjie zit je op Viva over het algemeen niet goed geloof ik
quote:Ttass28 schreef op 13 december 2015 @ 14:47:

[...]

Dat vind ik niet handig (mijn mening) want dat is op dat moment wat ik niet wil horen en dus werkt het avarechts. En dan op de toon het word getypt speelt ook een rol.Als er dingen zijn die je niet wilt horen, kun je je probleem beter niet op een forum zetten. Daar kan en mag iedereen op zijn manjer reageren. Met respect, dat wel.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 december 2015 @ 14:49:

[...]

Voot koetsjie koetsjie zit je op Viva over het algemeen niet goed geloof ik Dit bedoel ik, jij zegt het leuker
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 december 2015 @ 14:49:

[...]

Voot koetsjie koetsjie zit je op Viva over het algemeen niet goed geloof ik

Nope.

Dan kan je beter bij een vriendin aankloppen. Al zijn die van mij ook niet zo va het pappen en nathouden
Alle rapporten geschreven, planner gemaakt, cijferlijsten gemaakt. Ik ben best goed bezig vandaag

[...]

As we speak zit ik naast mijn moeder die eigenlijk al helemaal weggekwijnd is, alleen haar hart blijft maar kloppen. Wat een drama.Lijkt me ook afschuwelijk Solo. Zo triest!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven