Mode & Beauty alle pijlers

leuke tekst tshirt kind

13-12-2015 14:06 13 berichten
Ik ben shirts aan het bedrukken en zoek wat inspiratie... wat is nou leuk om op tshirts te drukken voor jongetjes tussen de 4 en 6 jaar? Iets stoers, een leuke kreet of iets grappigs.

Ik zoek dus geen disney-achtige prints maar leuke teksten, eventueel aangevuld met een klein plaatje erbij.

Iemand iets leuks?
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje is gek van buurman en buurman, en dan de tekst : A je toi ( of hoe schrijf je dat?)

Voetbal T-shirt is ook altijd een succes, met rugnummer en hun eigen naam erboven.
Vraag het je kind. Anders krijg je van die semi-grappige/foute teksten die door een volwassene verzonnen zijn.
Wat is de gelegenheid?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
"My mother went to the drukstore and all I got is this lousy t-shirt."
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Ik vind teksten/uitspraken in dialect altijd leuk
"Hier had uw tekst kunnen staan" :')
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:Monatala schreef op 13 december 2015 @ 14:34:

Wat is de gelegenheid?Ik vermoed een bedrijfje dat bedrukte tshirts verkoopt.
ik heb het destijds mijn dochter gevraagd, wat wil je dat er op je tshirt staat, wat iedereen kan lezen?

' ik vind je lief'

de leukste uitspraken komen van de kinderen zelf!
The past may be in tatters
But today is all that matters
' I still live with my parents '.

Vind ik wel een leuke
thanks!

Tis niet echt voor een bepaalde gelegenheid, ben wat aan het experimenteren nog op shirts van eigen en bekende kinderen
quote:gruffalo schreef op 13 december 2015 @ 15:53:

ik heb het destijds mijn dochter gevraagd, wat wil je dat er op je tshirt staat, wat iedereen kan lezen?

' ik vind je lief'

de leukste uitspraken komen van de kinderen zelf!Dit was ook mijn gedachte, leuk !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mijn zoon van 3 heeft een shirt met 'boef' erop. Ze zijn er ook met de tekst 'baas' zijn van bad ass fashion.

Ik vind ze erg leuk voor kinderen. Ze zijn er ook voor volwassenen maar dat vind ik een beetje ordinair staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven