Ik heb een relatie en een minnaar

11-10-2008 23:36 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb nu zo'n 6 jaar een relatie en we hebben eigenlijk alles. Een huisje, boompje, beestje en eigenlijk heb ik geen speciale wensen . Ik wil ook niet spreken over een sleur, maar als je 6 jaar samen bent dan is het allemaal wat minder spannend.

Nu heb ik sinds een tijdje de behoeften aan de zelfde spanning die ik had toen ik nog single was.

Na lang nagedacht te hebben heb ik toch besloten om de stoute schoenen aan te trekken en me eigen aangemeld op een dating site. Ik had het al eens eerder gezien bij een single vriendin van me. Ik zag hoe mijn vriendin contact kreeg en hoe ze van de spanning en aandacht genoot. Ik dacht dat wil ik ook. In mijn profiel heb ik heel duidelijk gemaakt dat ik een relatie heb en dat ik opzoek was naar een man die ook een relatie heeft. Want ik ben niet opzoek naar een vaste relatie. Er staan heel wat mannen op die relatie sites die een relatie hebben en om een of andere reden niet gelukkig zijn. Ik wilde een man die net als ik wel gelukkig is in zijn relatie, want ik wil helemaal niet dat hij zijn vrouw verlaat, ik ga mijn mannetje ook niet verlaten.

Na een tijdje heb ik een leuke man van mijn leeftijd gevonden die op de zelfde manier in het leven staat als ik. Jullie snappen natuurlijk dat hij er goed uit ziet. Op de eerste date zijn we meteen heel intiem geweest en sinds dien spreken we regelmatig af.

Ik ben van mening dat deze affaire/minnaar mijn echte relatie nog beter maakt dan hij al is en ik voel me dus ook helemaal niet schuldig. Als ik weer eens een date heb gehad zit erg lekker in mijn vel en glimlach de hele dag. De date's zijn heel erg op seks gericht en de gedachten dat ik het stiekem doe maken het alleen nog maar spannender.

Nu ben ik heel benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die er net zo overdenken en er een relatie op na houden of met de gedachten spelen. Hoe voelen jullie je eigen er onder? Velen van jullie zullen mij ook veroordelen. Maar ik denk dat ik anders in elkaar zit dan vrouwen die geen behoeften hebben aan extra spanning. Dus ik zit niet te wachten op veroordelingen.

Groetjes

Karin
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 oktober 2008 @ 00:11:

[quote]Chardonnay schreef op 12 oktober 2008 @ 00:07:

Je zoekt dus spanning in je leven? quote]

[afbeelding]BGB
goed plaatje trouwens bgb
quote:courageux schreef op 12 oktober 2008 @ 00:10:

jah maar vreemdgaan is ook een ziekte maleficent kun je niks aandoen ...Thnx..... wat fijn om te weten, ik ben dus gewoon ziek......., alle vreemdgangers zijn ziek.... Hoe kort door de bocht kun je zijn......
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 oktober 2008 @ 00:12:

[...]

Omdat je niet iemand voor voor erbij neemt die er niet uitziet.

Duhhhh...

Ohhhhhhh

*is dus duidelijk nog niet toe aan een minnaar, want kent de regels nog niet*
Peas on earth!
quote:KarinT74 schreef op 11 oktober 2008 @ 23:36:

Maar ik denk dat ik anders in elkaar zit dan vrouwen die geen behoeften hebben aan extra spanning.

Groetjes

Karin

Ik ben dol op spanning .

Maar wat jij in je uppie doet doe ik samen met mijn partner .

Dus waarin wij van elkaar verschillen is dat ik er wel open en eerlijk over ben .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het neukertje van Karin

Stressed is just desserts spelled backwards
Het mooie is dat er een consequentie vastzit aan vreemdgaan.

Je zult een andere partner nooit meer honderd procent vertrouwen.

Dat zal je nog jaren achtervolgen. Nu nog niet, maar dat komt wel. Het is een logisch gevolg.

Je hebt jezelf besmet met het feit dat je onbetrouwbaar bent. een vreemdgangster. Onbetrouwbaar, niet loyaal, hoe hard je ook roept hoe leuk en goed het is, altijd weten dat een partner niet van je op aan kan. Het tast je eigenwaarde aan. Ook al lijkt het toe te nemen door een tijdelijke ego boost.
quote:Knipoogjes schreef op 12 oktober 2008 @ 00:14:

[...]

Thnx..... wat fijn om te weten, ik ben dus gewoon ziek......., alle vreemdgangers zijn ziek.... Hoe kort door de bocht kun je zijn......graag gedaan blij dat ik je kon helpen!... aspirientje erbij?... tjah kort door de bocht... dan is mijn vraag aan jou... hoe serieus kun je zijn om over 12en op een zaterdagnacht?... als je naar mn smiley erachter had gekeken had je kunnen zien dat het gewoon een ''onzin'' reactie op een ander was, beetje melig doen... excuus ervoor mevrouW!... vreemdgangers zijn niet ziek joh... ze zijn heilig omdat ze hun partner ontzien van de bedplichten nou goed?
quote:KarinT74 schreef op 11 oktober 2008 @ 23:36:

Maar ik denk dat ik anders in elkaar zit dan vrouwen die geen behoeften hebben aan extra spanning. Dus ik zit niet te wachten op veroordelingen.

Groetjes

KarinJe bent gewoon een egoïst, dat is wat anders dan een spanningszoeker.
quote:Maleficent schreef op 12 oktober 2008 @ 00:16:

Het neukertje van Karin

[afbeelding]Die dan weer de echtgenoot van zenderruis blijkt te zijn
Wat een interessante posting , Muts .

Zou heel goed waar kunnen zijn ; zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten , tenslotte .

Als je dit ooit opbiecht aan een eventuele volgende liefde zal die je ook nooit als volkomen te vertrouwen beschouwen .
quote:Maleficent schreef op 12 oktober 2008 @ 00:16:

Het neukertje van Karin

[afbeelding]sow dan... waar heb je die geile gozer opgeduikeld? die nieuwe playgirlkalender?
quote:courageux schreef op 12 oktober 2008 @ 00:20:

[...]

sow dan... waar heb je die geile gozer opgeduikeld? die nieuwe playgirlkalender? Op een datingsite voor mensen die wat spanning zoeken buiten hun relatie. Lekkertje he!
echt heerlijk... zie mezelf al zn blubberbuikje aan de kant spitten om hem eens lekker te verwennen.... toch ook maar vreemdgaan dan... jouw schuld!... moet je me maar niet van die lekkere kerels laten zien :(
die vent is trouwens wel het toppunt van spannend he ... je weet nooit wat je onder zn buik aantreft als de zoektocht naar de worst begint

(sorry ben melig )
Waarom niet tegen je vriend zeggen dat je spanning mist in je relatie,en dat je weleens wat anders wil.Misschien is hij ook wel lang op jouw uitgekeken Dan geef je hem ook een keuze,wel zo eerlijk.
Ja, een lot uit de loterij. Uiteraard net zo aantrekkelijk als Karin he! Dat spreekt voor zich!
quote:courageux schreef op 12 oktober 2008 @ 00:19:

[...]

graag gedaan blij dat ik je kon helpen!... aspirientje erbij?... tjah kort door de bocht... dan is mijn vraag aan jou... hoe serieus kun je zijn om over 12en op een zaterdagnacht?... als je naar mn smiley erachter had gekeken had je kunnen zien dat het gewoon een ''onzin'' reactie op een ander was, beetje melig doen... excuus ervoor mevrouW!... vreemdgangers zijn niet ziek joh... ze zijn heilig omdat ze hun partner ontzien van de bedplichten nou goed? Pfff... gelukkig, ben ik weer gerustgesteld.
Karin , als jij zo heel anders in het leven staat , net zoals je minnaar , heb je dan niet zoiets van ; ik zoek een partner die daar ook bij pást ? Zodat je dat openlijk kan doen ?

Ik veroordeel niet dat je het daten heel leuk vindt , ik ken legio mensen die dat heel plezierig vinden . Die zijn als datende singles begonnen en hebben een partner gevonden met precies dezelfde ideeën .

Hoe kun je nu eigenlijk zeggen dat je een goede relatie hebt als dát stukje van jezelf niet met je partner kunt delen ?
Eens met Bianca.
[quote]courageux schreef op 12 oktober 2008 @ 00:25:

die vent is trouwens wel het toppunt van spannend he ... je weet nooit wat je onder zn buik aantreft als de zoektocht naar de worst begint

Dan moet je wel een voorkeur hebben voor een kleine worstsoort.
ze ligt al klaar voor de volgende ronde

Monogamie is cultuur bepaald het is geen aangeboren gedrag van de mens.

Niet iedereen is open minded.

Uiteraard is het verstandiger om e.a. met je partner te bespreken. Het feit dat jij al enigzins toe bent aan iets nieuws geeft ook wel aan dat die behoefte kan spelen bij je partner.Er zijn genoeg manieren om samen spannende dingen te ondernemen. Maar er zijn ook genoeg mensen die wel openminded zijn op dat gebied en in samenspraak met elkaar buiten de deur af en toe hun behoeften bevredigen.
Het sociale gedrag van vrouwen is trouwens erg leuk om te aanschouwen.
quote:Zenderruis schreef op 12 oktober 2008 @ 00:42:

Het sociale gedrag van vrouwen is trouwens echt leuk om te aanschouwen.vertel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven