aaaah roooood
maandag 14 december 2015 om 11:58
ja haha zat al heel lang te rotzooien met henna plus platinablond. dat na het verven echt supermooi was hoor, maar na een paar keer wassen al geel werd. en dat gele maakte mijn huid best heel erg rood. Dit rode zwakt mijn gezichtshuid juist weer af hihi. heb ineens wel allemaal krulletjes rondom mijn gezicht gekregen, lijkt wel een beetje babykrulletjes die had ik eerst niet en o ja mijn haar lijkt wel veel dikker.
maandag 14 december 2015 om 12:26
Toch nog een einde aan dit drama gekomen
Henna is super goed voor je haar, laat het inderdaad steviger aan voelen. Je kan voor tussentijdse verzorging ook kleurloze henna gebruiken, puur voor verzorging
Houd er rekening mee dat je kleur nog wat veranderd de komende dagen, het definitieve resultaat is na een dag of 3 pas echt te zien.
Veel plezier van je nieuwe look!
Henna is super goed voor je haar, laat het inderdaad steviger aan voelen. Je kan voor tussentijdse verzorging ook kleurloze henna gebruiken, puur voor verzorging
Houd er rekening mee dat je kleur nog wat veranderd de komende dagen, het definitieve resultaat is na een dag of 3 pas echt te zien.
Veel plezier van je nieuwe look!
maandag 14 december 2015 om 12:35
Sowieso is lichter verven gewoon veel slechter voor je haar. Ik verf echt al jaren, meestal donkerder, en mijn haar is echt nog in goede staat (de kapper was laatst in shock dat ik 1.5 jaar niet was geweest, zo vaak verf, en er maar 3 cm echt af moest wat gespleten was). Maar toen ik het nog blond had, was mijn haar veel dunner en pluiziger.
Conclusie: lang leve de rood- en bruin harigen
Conclusie: lang leve de rood- en bruin harigen