Kinki kappers, aanrader?
maandag 14 december 2015 om 12:01
Ik wil graag wat anders met mijn haar. Nu is het gewoon standaard in laagjes. Iemand goede ervaringen met Kinki Kappers? Ivm mijn werk kan het niet al te wild. Maar heel iets anders dan anders kan wel. Mijn eigen kapper bevalt prima maar ik heb het idee dat ze bij Kinki een stuk creatiever zijn. Wat betaal je voor een knipbeurt? Hierover kon ik niks vinden op hun site. Is het een aanrader om erheen te gaan?
maandag 14 december 2015 om 12:07
Ligt denk ik aan het filiaal. Ik vond het vreselijk, niet zozeer hoe mijn haar eruit zag maar hoe het personeel omging met klanten.
Serieus meegemmakt: wachtende klanten omdat ze onderling het haar van de collega gingen doen.
Mijn tijd is kostbaar dus ik ben weg gelopen en nooit meer terug gegaan.
Niet op afspraak werken vind ik sowieso niet handig.
Serieus meegemmakt: wachtende klanten omdat ze onderling het haar van de collega gingen doen.
Mijn tijd is kostbaar dus ik ben weg gelopen en nooit meer terug gegaan.
Niet op afspraak werken vind ik sowieso niet handig.
maandag 14 december 2015 om 12:09
slechte ervaringen mee!! onstabiele kwaliteit en prijs niet in verhouding!
zelf rij ik het liefst ruim 40 minuten voor Salon B. niet goedkoop maar de enige kapster (Kim in Haarlem) die het voor elkaar krijgt dat ik de deur uitloop met een kapsel zoals ik het wil. dus niet dat ik eerst nar huis ga om het te wassen en te doen zoals ik het wil. erg tevreden mee. ook niet opdringerig met verven en andere behandelingstjes. Geeft wel tips over wat ze zou kunnen doen.
zelf rij ik het liefst ruim 40 minuten voor Salon B. niet goedkoop maar de enige kapster (Kim in Haarlem) die het voor elkaar krijgt dat ik de deur uitloop met een kapsel zoals ik het wil. dus niet dat ik eerst nar huis ga om het te wassen en te doen zoals ik het wil. erg tevreden mee. ook niet opdringerig met verven en andere behandelingstjes. Geeft wel tips over wat ze zou kunnen doen.
maandag 14 december 2015 om 12:10
Bel eens naar de kapper om naar prijzen te vragen. Deze verschilt namelijk per filiaal.
Ga ook eens kijken, wat voor klanten hebben ze en met wat voor kapsel lopen ze naar buiten.
Belangrijker vind ik de persoon die mij knipt en niet het naambordje op de gevel. Geef aan bij het boeken wat je gedaan wilt hebben. Ik heb kort haar en wil dus altijd graag iemand die goed is in kort haar.
Ga ook eens kijken, wat voor klanten hebben ze en met wat voor kapsel lopen ze naar buiten.
Belangrijker vind ik de persoon die mij knipt en niet het naambordje op de gevel. Geef aan bij het boeken wat je gedaan wilt hebben. Ik heb kort haar en wil dus altijd graag iemand die goed is in kort haar.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 14 december 2015 om 12:14
Ik ben al jaren fan van Kinki kappers en laat geen enkele andere kapper aan m'n haar komen.
Toen ik m'n haar extremer kon dragen hadden ze altijd de leukste ideeën die echt bij m'n gezicht pastte.
Nu m'n haar wat meer "standaard" moet zijn zorgen zij ervoor dat t altijd perfect valt.
Qua haarkleuring ben ik zo mogelijk nog meer tevreden, nog nooit met een fout resultaat naar huis gegaan.
Toen ik m'n haar extremer kon dragen hadden ze altijd de leukste ideeën die echt bij m'n gezicht pastte.
Nu m'n haar wat meer "standaard" moet zijn zorgen zij ervoor dat t altijd perfect valt.
Qua haarkleuring ben ik zo mogelijk nog meer tevreden, nog nooit met een fout resultaat naar huis gegaan.
maandag 14 december 2015 om 12:15
Ik ben laatst voor het eerst in 10 jaar weer eens bij Kinki geweest (Utrecht, in dit geval) en ik begrijp echt niet wat ik de afgelopen 10 jaar heb lopen aankloten met andere kappers. Was en ben ontzettend tevreden met hoe het geknipt is, en zag in de tijd dat ik er was ook alleen maar goed geknipte mensen het pand verlaten. Overigens ook oudere mensen en mensen met lang haar en hun eigen haarkleur. In Utrecht kun je trouwens wel op afspraak, dat is wel fijn. En het kostte ¤40.
maandag 14 december 2015 om 12:18
Salon B vond ik juist vreselijk. Over het paard getild personeel en quasi decadent.
Zelf jaren bij Kinki Amsterdam klant geweest op de Haarlemmerdijk. Ik vond de onbevangen sfeer juist heel leuk, ik vond ze bijzonder kundig. Ook dat zal van filaal afhangen misschien.
Ik had nooit iets bijzonders overigens, ik liet het alleen punten omdat ik altijd box braids had, die werden bij de afro kapper gedaan.
Hoe dan ook, Kinki is niet per definitie extreem.
Zelf jaren bij Kinki Amsterdam klant geweest op de Haarlemmerdijk. Ik vond de onbevangen sfeer juist heel leuk, ik vond ze bijzonder kundig. Ook dat zal van filaal afhangen misschien.
Ik had nooit iets bijzonders overigens, ik liet het alleen punten omdat ik altijd box braids had, die werden bij de afro kapper gedaan.
Hoe dan ook, Kinki is niet per definitie extreem.
maandag 14 december 2015 om 12:28
Zoals al vermeld, hangt echt van de haarstylist af. Ik ben jarenlang naar Kinki geweest, eigenlijk altijd tevreden weg gegaan. Daarna nog andere kappers geprobeerd, helaas nooit tevreden weg gegaan. En nu de laatste keer bij Salon B geweest, en ben daar ook erg tevreden over! De haarstylist die ik had, luisterde echt goed naar wat ik allemaal (niet) met mijn haar doe, en wat er met mijn haar mogelijk is. En omdat ik een behoorlijke slag in mijn haar heb, heeft ze het eerst droog gefohnd, zodat ze goed kon zien hoe mijn haar valt, iets wat ze bij de Kinki ook altijd deden.
Dus ik denk dat het lastig te zeggen is, of Kinki goed of slecht is. Hangt compleet af van wie jou knipt, en wat je wilt.
Dus ik denk dat het lastig te zeggen is, of Kinki goed of slecht is. Hangt compleet af van wie jou knipt, en wat je wilt.
maandag 14 december 2015 om 12:54
Ik heb het idee dat ze gemiddeld beter knippen dan andere kappers. Een aantal jaar geleden kwam ik er regelmatig, maar sinds ze verhuisd zijn ga ik naar Brainwash. Van Brainwash vind ik de kwaliteit minder, maar de prijs/kwaliteitverhouding beter dan bij Kinki. Ik vind Kinki net een paar euro te duur voor wat ze presteren.
maandag 14 december 2015 om 13:01
maandag 14 december 2015 om 13:02
Verschilt inderdaad qua filiaal en stylist. Ik kom er al jaren en ben ook jaren knipmodel geweest.
Om de zoveel tijd heb ik een andere stylist.
Sommige stylisten zijn goed in verven en weer andere in knippen.
Ik heb diverse modellen gehad, van vrij extreem naar een bobje.
Wanneer ik geknipt ben zit mijn haar altijd heel lang goed.
Duur..? Tsja ik betaal iets van 43 euro voor wassen knippen föhnen.
Om de zoveel tijd heb ik een andere stylist.
Sommige stylisten zijn goed in verven en weer andere in knippen.
Ik heb diverse modellen gehad, van vrij extreem naar een bobje.
Wanneer ik geknipt ben zit mijn haar altijd heel lang goed.
Duur..? Tsja ik betaal iets van 43 euro voor wassen knippen föhnen.
maandag 14 december 2015 om 13:16
maandag 14 december 2015 om 13:18
Ik ben fan van Rob Peetoom, zij zijn erg goed met lang haar en altijd super klantvriendelijk. Doen ook altijd suggesties maar dringen niks op.
En Sue van salon B in Amsterdam is erg goed in kleuren en stylen! Zij kan van elk 'dood bossie' weer wat moois maken.
Kinki heb ik geen ervaring mee, maar een vriendin wel en vond dat niet echt mooi geworden.
En geen afspraak kunnen maken vind ik persoonlijk echt waardeloos.
En Sue van salon B in Amsterdam is erg goed in kleuren en stylen! Zij kan van elk 'dood bossie' weer wat moois maken.
Kinki heb ik geen ervaring mee, maar een vriendin wel en vond dat niet echt mooi geworden.
En geen afspraak kunnen maken vind ik persoonlijk echt waardeloos.
Silence is golden. Duct tape is silver.
maandag 14 december 2015 om 13:20
Ik kom al jaren bij Kinki (Purmerend) en ben erg tevreden, anders zou ik ook niet terugkomen.
Ik heb nogal bewerkelijk haar en bij andere kappers werd ik altijd enthousiast ontvangen want krullen is kennelijk leuk om te knippen. Maar ik ging altijd weg als een schaapje omdat ze mijn haar toch niet begrijpen.
Kinki is de enige kapper die ik tegen ben gekomen die met mijn haar om weet te gaan. De sfeer is erg fijn en persoonlijk en ze zijn heel secuur in hun afspraak (altijd op tijd)
Het ligt natuurlijk wel aan het filiaal en aan de kapster die je treft
Ik heb nogal bewerkelijk haar en bij andere kappers werd ik altijd enthousiast ontvangen want krullen is kennelijk leuk om te knippen. Maar ik ging altijd weg als een schaapje omdat ze mijn haar toch niet begrijpen.
Kinki is de enige kapper die ik tegen ben gekomen die met mijn haar om weet te gaan. De sfeer is erg fijn en persoonlijk en ze zijn heel secuur in hun afspraak (altijd op tijd)
Het ligt natuurlijk wel aan het filiaal en aan de kapster die je treft
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
maandag 14 december 2015 om 14:07
Kinki in Amsterdam (één van de), vind ik echt een drama.
Ik denk dat je een beetje hip&alto moet zijn voor die salon. Ik vind dat ze slecht luisteren naar je wensen en slecht kijken naar het type dat je bent en je soort haar.
Ik kom daar nooit meer.
Salon B, Rob Peetoom en Haartheater ben ik wel fan van. Daar kom ik blij van terug. Bij Kinki kan je weleens gaan janken als je in de spiegel kijkt als je thuiskomt.
Ik denk dat je een beetje hip&alto moet zijn voor die salon. Ik vind dat ze slecht luisteren naar je wensen en slecht kijken naar het type dat je bent en je soort haar.
Ik kom daar nooit meer.
Salon B, Rob Peetoom en Haartheater ben ik wel fan van. Daar kom ik blij van terug. Bij Kinki kan je weleens gaan janken als je in de spiegel kijkt als je thuiskomt.
maandag 14 december 2015 om 14:34
Ik ben jaren geleden een aantal keer in Utrecht bij Kinki geweest toen ik daar nog in de buurt woonde. Ik was altijd erg tevreden. Ik zag er toen trouwens wel veel meer alto/goth/punk uit dan tegenwoordig. Maar ik zou gerust weer gaan, hoewel ik ook erg tevreden ben over mijn huidige kapper (gewoon plaatselijke kapper in ons dorp met stadsrechten, maar luistert goed wat je wil en kijkt naar wie je bent, komt ook spontaan met leuke ideeen/tips).
maandag 14 december 2015 om 16:23
De ene kapper is inderdaad beter in kleuren en de ander in knippen. Zelf ga ik altijd naar Salon B. Op hun Instagram kan je kijken wie goed is in de kleur die je graag wilt hebben en in knippen. Ze hebben altijd de namen van de kappers erbij staan en de plaats van de salon. Vind ik persoonlijk wel handig. Ook werkt daar iedereen als zelfstandig ondernemer, waardoor ze echt goed werk willen leveren..
maandag 21 december 2015 om 15:59
Paar keer geweest en ik voelde me nooit zo op m'n gemak met die 'hippe' mensen. Ik heb lang haar en dat hou ik ook graag zo, dus de laatste keer dat ik er was en tegen de hipster-kapper zei dat ik maar een paar centimeter van de lengte afwilde, had hij daar geen zin in en moest iemand anders mij maar helpen. Dat was overigens een heel lief en kundig meisje, die dol was op lang haar en enorm haar best deed. Maar ik vond het zo stom, dat ik daarna nooit meer ben geweest.
Winter is coming...
maandag 21 december 2015 om 16:24
Ik kom al sinds jaar en dag bij Kinki in Alphen. In de tussentijd ook andere kappers geprobeerd, ook een keer naar Kinki in Amsterdam geweest. Maar ik ben toch altijd het meest tevreden als ik in Alphen ga, ze kennen me, ze weten wat bij me past en wat ik mooi vind en wat niet. Ideaal. En de enkele keer dat er iets toch niet helemaal in orde was en ik even naar binnen liep was het geen probleem. Ben ook knipmodel geweest voor ze, dat was ook leuk!