Expeditie Robinson 2015
zondag 9 augustus 2015 om 18:56
3 september begint het weer:
expeditie robinson 2015..
De volgende namen zijn bekend:
Ronnie Flex (rapper drank en drugs)
Sharon doorson (the voice)
Tim Douwsma (blonde god/zanger
Marianne Mudder (actrice flikken)
Tesks de Schepper (YouTube)
Oscar Aerts (gtst)
Sander Janson (camping life)
Amara Onwuka (weervrouw)
Elle Bandita (rockchick)
Kim Lammers (hockey)
Kees van der Spek (oplichters in t buitenland)
Wietze de Jager (Q-music)
Klaas van der Eerden (lolbroek)
Danny Ghosen (powned)
Sandra van Nieuwland (the voice)
Anna Speller (K-otic / actrice)
Jaap Jongbloed (opa, presentator)
Wie kijkt mee??
expeditie robinson 2015..
De volgende namen zijn bekend:
Ronnie Flex (rapper drank en drugs)
Sharon doorson (the voice)
Tim Douwsma (blonde god/zanger
Marianne Mudder (actrice flikken)
Tesks de Schepper (YouTube)
Oscar Aerts (gtst)
Sander Janson (camping life)
Amara Onwuka (weervrouw)
Elle Bandita (rockchick)
Kim Lammers (hockey)
Kees van der Spek (oplichters in t buitenland)
Wietze de Jager (Q-music)
Klaas van der Eerden (lolbroek)
Danny Ghosen (powned)
Sandra van Nieuwland (the voice)
Anna Speller (K-otic / actrice)
Jaap Jongbloed (opa, presentator)
Wie kijkt mee??
lemonpie wijzigde dit bericht op 17-10-2015 22:16
Reden: Updeetje
Reden: Updeetje
% gewijzigd
maandag 14 december 2015 om 10:26
quote:yolo8 schreef op 14 december 2015 @ 10:09:
[...]
Qua doen en laten misschien niet, maar Klaas was wel erg goed in nare opmerkingen maken. Elke aflevering weer. Ben helemaal klaar met die man, maar gelukkig is ie er ook uit
Wat ik ook zo mooi vind, is dat hij de periode op het eiland met Marian als het mooiste heeft ervaren. Terwijl hij toen ALLEEN maar liep te zeiken, zeiken en nog eens zeiken. Zegt voor mij genoeg.
Hij is er uit inderdaad.
Winnen kan hij niet meer.
Dat scheelt.
[...]
Qua doen en laten misschien niet, maar Klaas was wel erg goed in nare opmerkingen maken. Elke aflevering weer. Ben helemaal klaar met die man, maar gelukkig is ie er ook uit
Wat ik ook zo mooi vind, is dat hij de periode op het eiland met Marian als het mooiste heeft ervaren. Terwijl hij toen ALLEEN maar liep te zeiken, zeiken en nog eens zeiken. Zegt voor mij genoeg.
Hij is er uit inderdaad.
Winnen kan hij niet meer.
Dat scheelt.
maandag 14 december 2015 om 11:17
Ik moet toegeven dat ik dus echt wel een hekel kan krijgen aan de mensen die meedoen aan ER
Dit jaar vond ik Klaas niet leuk en zal dus nooit naar een show van hem gaan kijken, maar dat staat niet in verhouding tot de enorme afkeer die ik (door ER) gekregen heb aan Geza Weisz en Maxime Hartman, wat een ontzettende vreselijke mannen.
En natuurlijk zullen ze 'in het echte leven' anders zijn dan daar op het eiland maar bij andere deelnemers heb ik dat gevoel nooit gekregen.
Lekker belangrijk natuurlijk, dat ik dat vind, maar het is natuurlijk wel een risico voor een cabaretier als Klaas, die graag wil dat je kaartjes voor zijn show koopt. Als heel NL jou uitspuugt na ER (wat in Klaas zijn geval niet helemaal het geval is) heb je jezelf toch behoorlijk in de vingers gesneden.
Dit jaar vond ik Klaas niet leuk en zal dus nooit naar een show van hem gaan kijken, maar dat staat niet in verhouding tot de enorme afkeer die ik (door ER) gekregen heb aan Geza Weisz en Maxime Hartman, wat een ontzettende vreselijke mannen.
En natuurlijk zullen ze 'in het echte leven' anders zijn dan daar op het eiland maar bij andere deelnemers heb ik dat gevoel nooit gekregen.
Lekker belangrijk natuurlijk, dat ik dat vind, maar het is natuurlijk wel een risico voor een cabaretier als Klaas, die graag wil dat je kaartjes voor zijn show koopt. Als heel NL jou uitspuugt na ER (wat in Klaas zijn geval niet helemaal het geval is) heb je jezelf toch behoorlijk in de vingers gesneden.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
maandag 14 december 2015 om 11:23
ik denk dat tim dousma zichzelf ook wel tien keer achter de oren kan krabben. eerst dat achterlijke gedoe om echt met oscar te gaan vechten (kom op zeg t is uiteindelijk wel n spelletje) en later niet opkomen dagen tegen Fajah....
Hij had voor mij altijd het imago van de leuke friese knul, lekker nuchter etc. Maar dat is hij voor mij allang kwijt. Ik hoop dat ze bij NPO 3 hem eruit kicken voor de kinderdingen en Buddy Vedder er lekker inlaten. Veel leuker.
Hij had voor mij altijd het imago van de leuke friese knul, lekker nuchter etc. Maar dat is hij voor mij allang kwijt. Ik hoop dat ze bij NPO 3 hem eruit kicken voor de kinderdingen en Buddy Vedder er lekker inlaten. Veel leuker.
maandag 14 december 2015 om 11:34
maandag 14 december 2015 om 11:52
Ik heb dat van Fajah hier eerder voorbij zien komen. Maar wat vandale zegt, ik was even vergeten dat er in andere edities van ER wel mensen zaten waar ik echt op afgeknapt ben (en laten het nou precies dezelfde mannen zijn als zij noemt ). Oja, en Dennis vond ik toen wel echt tegenvallen Vooral omdat hij nu de presentator is. Misschien werken de huidige ER mensen dan minder op mijn zenuwen. Tim bijvoorbeeld, heb ik echt niks tegen gekregen verder. Fanatiek: ja, Beetje overmoed: ja, maar echt afgeknapt nee.
maandag 14 december 2015 om 12:03
quote:huidprobleem schreef op 14 december 2015 @ 11:23:
ik denk dat tim dousma zichzelf ook wel tien keer achter de oren kan krabben. eerst dat achterlijke gedoe om echt met oscar te gaan vechten (kom op zeg t is uiteindelijk wel n spelletje) en later niet opkomen dagen tegen Fajah....
Hij had voor mij altijd het imago van de leuke friese knul, lekker nuchter etc. Maar dat is hij voor mij allang kwijt. Ik hoop dat ze bij NPO 3 hem eruit kicken voor de kinderdingen en Buddy Vedder er lekker inlaten. Veel leuker.Fayah?? Ben ik nou gek?
Hij had voor mij altijd het imago van de leuke friese knul, lekker nuchter etc. Maar dat is hij voor mij allang kwijt. Ik hoop dat ze bij NPO 3 hem eruit kicken voor de kinderdingen en Buddy Vedder er lekker inlaten. Veel leuker.Fayah?? Ben ik nou gek?
maandag 14 december 2015 om 12:10
Ook viel mij op dat bepaalde dingen heel opzichtig gemanipuleerd werden. Zoals s'avonds weggestemd worden en s'morgens op verliezerseiland aankomen. Ook dat Danny ineens links stond te strijden tegen Anna en toen viel mij op dat links de spiraal hoger hing.
Dit jaar voel ik me echt gepiepeld als kijker.
Dit jaar voel ik me echt gepiepeld als kijker.
maandag 14 december 2015 om 12:23
maandag 14 december 2015 om 12:51
Danny werd pas leuk om naar te kijken toen hij in zijn eentje op dat eiland zat.
Daarvoor vond ik dát de creep van de expeditie.
Maxim Hartman vind ik ook een braakmiddel. Maar dat vond ik al jaren, voor dat hij meedeed. Hij heeft ooit meegeschreven aan een boek over opvoeding.
Ik vind hem een absolute engerd.
Maxim Hartman vind ik ook een braakmiddel. Maar dat vond ik al jaren, voor dat hij meedeed. Hij heeft ooit meegeschreven aan een boek over opvoeding.
Ik vind hem een absolute engerd.
maandag 14 december 2015 om 13:01
maandag 14 december 2015 om 13:07
quote:Eleonora-1 schreef op 14 december 2015 @ 12:51:
Danny werd pas leuk om naar te kijken toen hij in zijn eentje op dat eiland zat.
Ik vind hem een absolute engerd.De meeste deelnemers ken ik niet voordat ze meedoen met ER, dit jaar kende ik alleen Jaap en Marjan (zegt iets over mijn leeftijd waarschijnlijk), maar Maxim en Geza hebben sinds mijn aversie ook nog niet het tegendeel bewezen.
Ik vind hem een absolute engerd.De meeste deelnemers ken ik niet voordat ze meedoen met ER, dit jaar kende ik alleen Jaap en Marjan (zegt iets over mijn leeftijd waarschijnlijk), maar Maxim en Geza hebben sinds mijn aversie ook nog niet het tegendeel bewezen.
maandag 14 december 2015 om 13:09
quote:Gatti schreef op 14 december 2015 @ 13:01:
Geisa Weisz vond ik ook vreselijk. Net als die hockeyster met de poker tweeling.
Dennis vond ik leuk totdat hij zo makkelijk en snel opgaf.
Tim vond ik een al niets en nu nog minder.Geza, die heeft zich wel even achter de oren gekrabd na het zien van de uitzendingen haha.
Geisa Weisz vond ik ook vreselijk. Net als die hockeyster met de poker tweeling.
Dennis vond ik leuk totdat hij zo makkelijk en snel opgaf.
Tim vond ik een al niets en nu nog minder.Geza, die heeft zich wel even achter de oren gekrabd na het zien van de uitzendingen haha.
maandag 14 december 2015 om 13:10
Wat ik inderdaad in het verleden ook heel erg vond; als mensen elkaar bleken te kennen zoals Fatima met die poker broers (broers in hemelsnaam!) En vorig jaar die beste vrienden, wiens namen ik allang weer vergeten ben, die dat geheim hielden gedurende de expeditie.
Het is gewoon niet eerlijk naar de andere kandidaten toe.
Het is gewoon niet eerlijk naar de andere kandidaten toe.
maandag 14 december 2015 om 13:14
Ik vind Maxim op tv supergrappig !
Ik kan hem alleen niet in ER herinneren, raar want ik kijk alle seizoenen.
Ik vond Klaas al voordat hij meedeed aan ER leuk, dus misschien dat ik daardoor al een positieve blik heb.
De topper van dit seizoen vond ik Ronnie flex.
Jammer dat hij er snel uitlag, al was dat te verwachten want zo sterk was hij niet in proeven.
Als persoon vond ik hem leuk,hij kwam zo menselijk over met zijn moeilijkheden in een grote groep en ik vind hem grappig.
Iemand die je zo in je broekzak wil steken.
Maar goed, ik trek toch altijd wel naar de underdog toe.
Om Marian moest ik ook wel lachen hoor. Al dacht ik ook vaak Djeez mens, beetje pit mag je wel tonen.
Ze is natuurlijk al wat ouder, heeft waarschijnlijk geen drang meer iets te moeten bewijzen en dacht waarschijnlijk ik zit op een eiland, enjoy!
De montage wist het natuurlijk ook wel leuk te brengen met die muziekjes onder haar beelden.
Ik kan hem alleen niet in ER herinneren, raar want ik kijk alle seizoenen.
Ik vond Klaas al voordat hij meedeed aan ER leuk, dus misschien dat ik daardoor al een positieve blik heb.
De topper van dit seizoen vond ik Ronnie flex.
Jammer dat hij er snel uitlag, al was dat te verwachten want zo sterk was hij niet in proeven.
Als persoon vond ik hem leuk,hij kwam zo menselijk over met zijn moeilijkheden in een grote groep en ik vind hem grappig.
Iemand die je zo in je broekzak wil steken.
Maar goed, ik trek toch altijd wel naar de underdog toe.
Om Marian moest ik ook wel lachen hoor. Al dacht ik ook vaak Djeez mens, beetje pit mag je wel tonen.
Ze is natuurlijk al wat ouder, heeft waarschijnlijk geen drang meer iets te moeten bewijzen en dacht waarschijnlijk ik zit op een eiland, enjoy!
De montage wist het natuurlijk ook wel leuk te brengen met die muziekjes onder haar beelden.
maandag 14 december 2015 om 13:18
Zo was er ooit, lang geleden een serie met onbekenden Nederlanders en Belgen.
Daar zaten twee jongere meisjes in, zat ok zo'n geweldig muziekje/liedje in iedere keer als zij op 't strand zaten/lagen. Een Belgisch liedje.
Waardeloze informatie want ik weet helemaal niet meer welk liedje dat was, alleen dat ik dat zo leuk vond.
Daar zaten twee jongere meisjes in, zat ok zo'n geweldig muziekje/liedje in iedere keer als zij op 't strand zaten/lagen. Een Belgisch liedje.
Waardeloze informatie want ik weet helemaal niet meer welk liedje dat was, alleen dat ik dat zo leuk vond.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
maandag 14 december 2015 om 13:19