Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:snorharen schreef op 14 december 2015 @ 17:31:

Lijkt me het enige juiste team.Ik heb het toch maar even gelezen en inderdaad. Waar bemoeit TO zich mee?
IMHO
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 17:43:

vanavond [afbeelding]Oh Ghost
I like being a mess. It's who I am.
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 december 2015 @ 17:43:

[...]

Terwijl je je in mijn zwanger-topic juist uiterst keurig gedroeg.

Maarre, zelfs als het niet verjaard is: dat was jij toch niet?Ja maar jij had een normaal zwanger-topic. Niet zo'n topic van 'ik had gisteren mijn NOD en nou pruttelen mijn darmen zo en ik heb vannacht gedroomd van een babypop en ik ga echt geen test halen want daar heb ik allemaal geen geld voor dus aan jullie de vraag: ben ik zwanger?'. Echt, dat soort topics halen het slechtste in me naar boven. Tegenwoordig hou ik me in en vraag ik alleen maar of TO geneukt heeft. Voor de zekerheid.
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 december 2015 @ 17:19:

Ik moet me soms zo inhouden om niet volkomen balorig op topics met titels als "scheiden of niet" te reageren: gewoon, zonder de OP te lezen binnenvallen met "JA! SCHEIDEN! SCHEIDEN! SCHEIDEN! #TeamScheiden". Of juist: "Nee, natuurlijk niet idioot! Bij hem blijven! #TeamBlijven".Heel herkenbaar.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 17:49:

[...]

Ja maar jij had een normaal zwanger-topic. Niet zo'n topic van 'ik had gisteren mijn NOD en nou pruttelen mijn darmen zo en ik heb vannacht gedroomd van een babypop en ik ga echt geen test halen want daar heb ik allemaal geen geld voor dus aan jullie de vraag: ben ik zwanger?'. Echt, dat soort topics halen het slechtste in me naar boven. Tegenwoordig hou ik me in en vraag ik alleen maar of TO geneukt heeft. Voor de zekerheid.Dat begrijp ik wel. Een topictitel als "Wel of (gedeeltelijk) niet vaccineren?" mijdt ik ook maar, want dat je die vraag überhaupt al stelt is natuurlijk van de pot gerukt. Maar goed, ze praten er nu al meer dan 300 posts over.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 december 2015 @ 17:19:

Ik moet me soms zo inhouden om niet volkomen balorig op topics met titels als "scheiden of niet" te reageren: gewoon, zonder de OP te lezen binnenvallen met "JA! SCHEIDEN! SCHEIDEN! SCHEIDEN! #TeamScheiden". Of juist: "Nee, natuurlijk niet idioot! Bij hem blijven! #TeamBlijven".+1000
Life is short. Eat dessert first.
quote:dadelduifje schreef op 14 december 2015 @ 17:24:

[...]

Hee dadel hoe is het?
Elle5460 in het modtopic:

De laatste keer kreeg ik een weekban, ivm op de man spelen, zeg maar.

Maar als ik nu de volgende keer weer een ban krijg, mag ik er dan nooit meer op?

Krijg ik dan een zogenaamd permaban ofzo?..en hoe lang moet ik me dan "gedragen".

.

Hoop dat ik mijn vraag in het juiste topic stel.

.

Bedankt.

Ofwel: kan ik nog even lekker door trollen, en zo nee hoe lang moet ik wachten met trollen voor ik weer verder mag met trollen?

quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 17:21:

[...]

Ja dat. Bij topictitels als 'Ben ik nou gek?' kan ik mezelf al bijna helemaal niet bedwingen.O ja, en dit.
Life is short. Eat dessert first.
quote:missie_m schreef op 14 december 2015 @ 15:56:

[...]

Laat het los
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 18:26:

Maar als ik nu de volgende keer weer een ban krijg, mag ik er dan nooit meer op?

Krijg ik dan een zogenaamd permaban ofzo?..en hoe lang moet ik me dan "gedragen".

.

.

Bedankt.

Ofwel: kan ik nog even lekker door trollen, en zo nee hoe lang moet ik wachten met trollen voor ik weer verder mag met trollen?

Ik vond het antwoord van de Juun gevat
Ik ook wel
quote:Moiren_ schreef op 14 december 2015 @ 18:27:

[...]

Ik vond het antwoord van de Juun gevat Ik had meteen op de permaknop gedrukt.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 18:26:

.

.

Bedankt.

Sinds wanneer is Elle een trol?
quote:Eleonora-1 schreef op 14 december 2015 @ 18:33:

[...]

Sinds wanneer is Elle een trol?Dat dacht ik al een tijdje, maar bij deze heeft ze het zelf bevestigd.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 17:49:

[...]

Ja maar jij had een normaal zwanger-topic. Niet zo'n topic van 'ik had gisteren mijn NOD en nou pruttelen mijn darmen zo en ik heb vannacht gedroomd van een babypop en ik ga echt geen test halen want daar heb ik allemaal geen geld voor dus aan jullie de vraag: ben ik zwanger?'. Echt, dat soort topics halen het slechtste in me naar boven. Tegenwoordig hou ik me in en vraag ik alleen maar of TO geneukt heeft. Voor de zekerheid.Dat doe ik ook, laatst een hele pissige to daardoor .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 18:38:

[...]

Dat dacht ik al een tijdje, maar bij deze heeft ze het zelf bevestigd.Welnee, ze heeft gewoon zelfkennis.
quote:Star schreef op 14 december 2015 @ 17:44:

[...]

Ja, goeie locatie ook.Ben benieuwd Star
Je bent zelf een theepot
En ik ben alweer gegumd in het modtopic omdat ik moest om de opmerking van de jr mod.

Echt
Zo grappig, mijn kind is ineens langer dan ik!
quote:Moiren_ schreef op 14 december 2015 @ 19:04:

Zo grappig, mijn kind is ineens langer dan ik!Was alleen maar een weekendje weg geweest?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 18:55:

En ik ben alweer gegumd in het modtopic omdat ik moest om de opmerking van de jr mod.

Echt

Je bent niet alleen.
quote:Moiren_ schreef op 14 december 2015 @ 19:04:

Zo grappig, mijn kind is ineens langer dan ik!Hij groeit en jij krimpt al?
Heerlijk vooruitzicht vakantie geboekt met vriendlief even eruit. Even uit nederland.

😇😇😇😇😇
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 17:33:

[...]

Ik heb me ooit misdragen op een ben ik zwanger-topic, en toen werd mij te verstaan gegeven dat ik me op dergelijke topics maar beter niet meer kon laten zien als het me toch niet boeide . Ik denk trouwens wel dat dat vergrijp nu verjaard is hoor, maar het is nog steeds wel leuk om erom te grinniken.Werd je misselijk op zwangerschapstopic's, kreeg je zin in uitjes, haring en dropjes?
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven