Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

vrijdag 26 september 2008 om 17:00
------------
"Ik-hoi-van-jou-sex kan ik alleen met een man hebben waar ik een relatie mee heb, waar ik van hou dus. Ik-hoi-van-jou-sex is bij mij ook altijd liever. [.....] Ik-hoi-van-jou-sex wordt bij ons meestal opgebouwd, geyle-neucksex niet, dat is meer moment gebonden"
------------
Als in: "hoi, neuken?"
------------
"Ik-hoi-van-jou-sex kan ik alleen met een man hebben waar ik een relatie mee heb, waar ik van hou dus. Ik-hoi-van-jou-sex is bij mij ook altijd liever. [.....] Ik-hoi-van-jou-sex wordt bij ons meestal opgebouwd, geyle-neucksex niet, dat is meer moment gebonden"
------------
Als in: "hoi, neuken?"
zondag 28 september 2008 om 11:38
hey iederee ik heb sins kort en raar gevoel in mijn rechter hand voet lies re chter kant dat mijn spiere enorm tegen trekken en ik en tintellig gevoel heb in mij lichaam dus dacht ik effe te kijke wie het nog heeft het iritante gevoel gaat tot in mij geslacht
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....

dinsdag 30 september 2008 om 22:03
Overigens lijkt het me niet de bedoeling dat ambtenaren Jip en Janneke brieven gaan schrijven....
Ik denk dat ze dat juist heel leuk vinden!
Het is woensdagmiddag. Jip en Janneke zitten voor het raam. Het regent. Het regent heel hard. Jip en Janneke vervelen zich. Kijk, zegt Jip, daar komt de postbode!
Ik denk dat ze dat juist heel leuk vinden!
Het is woensdagmiddag. Jip en Janneke zitten voor het raam. Het regent. Het regent heel hard. Jip en Janneke vervelen zich. Kijk, zegt Jip, daar komt de postbode!
Ga in therapie!

zaterdag 4 oktober 2008 om 19:22