Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
zondag 12 oktober 2008 om 11:50
quote:Lemmy schreef op 07 oktober 2008 @ 10:34:
Weet iemand dit? Of heb jij dit ook wel eend?
Leuk typfoutje toch? Tenzij er een forummer is die 'eend' als nick heeft, dan is het misschien helemaal geen typfoutje...Hahahah, ja er is een forumster die de nick "eend" heeft.
Weet iemand dit? Of heb jij dit ook wel eend?
Leuk typfoutje toch? Tenzij er een forummer is die 'eend' als nick heeft, dan is het misschien helemaal geen typfoutje...Hahahah, ja er is een forumster die de nick "eend" heeft.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 12 oktober 2008 om 13:57
quote:XXX schreef op 05 oktober 2008 @ 13:31:
Wanneer ik iemand ontmoet waar het mee klikt zet ik er denk ik teveel al mijn hoop op. Heading for disaster natuurlijk als het dan allemaal niet loopt zoals ikhad gehoopt.
Zo, dat was even een slaatje zelf-psychologie, haha. Dust it off and try again.Sla van de koude grond?
Wanneer ik iemand ontmoet waar het mee klikt zet ik er denk ik teveel al mijn hoop op. Heading for disaster natuurlijk als het dan allemaal niet loopt zoals ikhad gehoopt.
Zo, dat was even een slaatje zelf-psychologie, haha. Dust it off and try again.Sla van de koude grond?

dinsdag 14 oktober 2008 om 18:05
quote:Bak harige taarten .
http://www.hartigetaart.nl/met muisjes??
http://www.hartigetaart.nl/met muisjes??
Everytime you make a typo, the errorists win.

woensdag 15 oktober 2008 om 19:57

zondag 19 oktober 2008 om 23:30
Bizar xxx, maar ik heb hier heel toevallig vandaag over gelezen in een artikel dat ging over het jaar 2012. Een verschijnsel van die nieuwe demensie zou zijn dat mensen 5 demensionaal kunnen gaan 'zien' en daar was jouw beleving er eentje van!!! Je zou dan in 1 minuut kunnen beleven waar je normaal een dag over doet enz. Mensen die dicht bij hun zelf staan of zeer gevoelig zijn, zouden dit soort dingen al sinds een jaar of twee kunnen beleven als voorbereiding op 2012.
Deze poster is op 14 oktober jongsleden weer mee terug gereisd met het ruimteschip.
Deze poster is op 14 oktober jongsleden weer mee terug gereisd met het ruimteschip.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.