Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 december 2015 om 20:58
quote:Moiren_ schreef op 14 december 2015 @ 20:47:
[...]
Vergeet die voor de zomervakantie niet
Handig, beginnende pubers.
Al 20 minuten bezig om onder de douche te komen.
Staat Ghost mee te kijken.
"Ze gaan zo vrijen hoor."
En hij was boven.
[...]
Vergeet die voor de zomervakantie niet
Handig, beginnende pubers.
Al 20 minuten bezig om onder de douche te komen.
Staat Ghost mee te kijken.
"Ze gaan zo vrijen hoor."
En hij was boven.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 14 december 2015 om 21:12
quote:Kia-Ora schreef op 14 december 2015 @ 20:58:
[...]
Kia, je gezicht brokkelt! Ik dacht nog even dat het aan mijn iPad lag, maar de avatars van alle anderen zijn wel scherp!
[...]
Kia, je gezicht brokkelt! Ik dacht nog even dat het aan mijn iPad lag, maar de avatars van alle anderen zijn wel scherp!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 14 december 2015 om 21:19
Probleem, de vrijdag met overgave uitgekozen kerstboom, is groter dan ons huis. We kiezen altijd een smalle boom, is nu ook weer prima gelukt, alleen is deze boom te hoog. Twee jaar geleden al de poten van het tafeltje ingekort tot 7 cm, dus daar is geen winst meer te halen. Wel zonde, er waren ook kleinere/goedkopere bomen. Nu gaan we van deze een stuk ter waarde van 5 euro afzagen Fijn klusje ook. Ik wacht tot man de zaag heeft, dan moet ik weer helpen!
maandag 14 december 2015 om 21:22
quote:barbaracartland schreef op 14 december 2015 @ 21:21:
Jullie hadden het er al over, maar het is echt onnozel om me met die kritische prikkers te bemoeien, zeker.Waar zijn ze?
Jullie hadden het er al over, maar het is echt onnozel om me met die kritische prikkers te bemoeien, zeker.Waar zijn ze?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 14 december 2015 om 21:25
quote:fietsie schreef op 14 december 2015 @ 21:19:
Probleem, de vrijdag met overgave uitgekozen kerstboom, is groter dan ons huis. We kiezen altijd een smalle boom, is nu ook weer prima gelukt, alleen is deze boom te hoog. Twee jaar geleden al de poten van het tafeltje ingekort tot 7 cm, dus daar is geen winst meer te halen. Wel zonde, er waren ook kleinere/goedkopere bomen. Nu gaan we van deze een stuk ter waarde van 5 euro afzagen Fijn klusje ook. Ik wacht tot man de zaag heeft, dan moet ik weer helpen!Mss volgend jaar opmeten hoe hoog de boom max. mag zijn?
Probleem, de vrijdag met overgave uitgekozen kerstboom, is groter dan ons huis. We kiezen altijd een smalle boom, is nu ook weer prima gelukt, alleen is deze boom te hoog. Twee jaar geleden al de poten van het tafeltje ingekort tot 7 cm, dus daar is geen winst meer te halen. Wel zonde, er waren ook kleinere/goedkopere bomen. Nu gaan we van deze een stuk ter waarde van 5 euro afzagen Fijn klusje ook. Ik wacht tot man de zaag heeft, dan moet ik weer helpen!Mss volgend jaar opmeten hoe hoog de boom max. mag zijn?
maandag 14 december 2015 om 21:32
quote:feow schreef op 14 december 2015 @ 21:12:
[...]
Kia, je gezicht brokkelt! Ik dacht nog even dat het aan mijn iPad lag, maar de avatars van alle anderen zijn wel scherp!Klopt... ik heb al geklaagd maar nog geen oplossing blijkbaar. Komt omdat de afbeelding tig keer verkleint is. Na de kerst ga ik weer op scherp!
[...]
Kia, je gezicht brokkelt! Ik dacht nog even dat het aan mijn iPad lag, maar de avatars van alle anderen zijn wel scherp!Klopt... ik heb al geklaagd maar nog geen oplossing blijkbaar. Komt omdat de afbeelding tig keer verkleint is. Na de kerst ga ik weer op scherp!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 14 december 2015 om 21:33
quote:barbaracartland schreef op 14 december 2015 @ 21:30:
[...]
Op de kinderpijler, een van de bovenste topics. Maar daar staat ineens iets heel brisants bovenaan, dus daar zal men nu wel zijn.
Jij gevaarlijke vrouw, jij.
[...]
Op de kinderpijler, een van de bovenste topics. Maar daar staat ineens iets heel brisants bovenaan, dus daar zal men nu wel zijn.
Jij gevaarlijke vrouw, jij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 14 december 2015 om 21:35
maandag 14 december 2015 om 21:36
quote:barbaracartland schreef op 14 december 2015 @ 21:21:
Jullie hadden het er al over, maar het is echt onnozel om me met die kritische prikkers te bemoeien, zeker.Yep. D'r zit een onstuitbare kritischprikkenactiviste tussen, die volgens mij een ingebouwd alarm heeft voor als er hier een vaccinatietopic start. Dan braakt ze meteen weer van die lappen samenzweringsteksten en onwetenschappelijke onderbuikartikelen uit. Na een tijdje wordt dat een ietsiepietsie ergerlijk, zeg maar, en is het te hopen dat Deborah zich weer eens roert. Ik begin er niet meer aan
Jullie hadden het er al over, maar het is echt onnozel om me met die kritische prikkers te bemoeien, zeker.Yep. D'r zit een onstuitbare kritischprikkenactiviste tussen, die volgens mij een ingebouwd alarm heeft voor als er hier een vaccinatietopic start. Dan braakt ze meteen weer van die lappen samenzweringsteksten en onwetenschappelijke onderbuikartikelen uit. Na een tijdje wordt dat een ietsiepietsie ergerlijk, zeg maar, en is het te hopen dat Deborah zich weer eens roert. Ik begin er niet meer aan
maandag 14 december 2015 om 21:38
quote:Solomio schreef op 14 december 2015 @ 21:35:
[...]
Er zijn momenteel twee topics actief over dat onderwerp. Maar is eigenlijk vooral een herhaling van zetten.
Oh die topics.
Neuh, laat maar.
[...]
Er zijn momenteel twee topics actief over dat onderwerp. Maar is eigenlijk vooral een herhaling van zetten.
Oh die topics.
Neuh, laat maar.