Welke smartphone?

15-12-2015 11:11 23 berichten
Ik wil een nieuwe smartphone kopen (los toestel, dus zonder abonnement) maar weet niet welke...

Wat ik belangrijk vind: goede camera, goed touchscreen en goede internetverbinding.

O ja, max. 250 euro...

Kan iemand mij misschien adviseren?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Samsung galaxy A5 super fijn toestel. Weet zo niet wat hij nu kost. Ik heb hem met een abonnement. 13 mp camera. Batterij gaat bij mij een hele dag mee.
Ik blijf het maar zeggen, een motorola moto g (al zijn er inmiddels nieuwere versies). Een heel compleet toestel voor die prijs, draait op Android.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb een Huawei P8 Lite, daar zit echt een onwijs goede camera in (in tests vergeleken met die in de nieuwste Iphone modellen).

Batterij gaat bij mij makkelijk twee dagen mee (tenzij je om de minuut je berichten wilt bekijken natuurlijk...). Verder een 5 inch scherm, 16 gb geheugen, etc.

Hij is 234 euro bij Bol.
quote:Belle73 schreef op 15 december 2015 @ 11:48:

Ik blijf het maar zeggen, een motorola moto g (al zijn er inmiddels nieuwere versies). Een heel compleet toestel voor die prijs, draait op Android.

Vind ik ook een heel fijn toestel!

Nadeel is dat er geen sd kaart in kan, dus je moet je foto's een keer in de zoveel tijd even in de cloud zetten anders kun je geen nieuwe apps downloaden

Maar dat houdt je telefoon ook weer schoon
Galaxy A5 zit je rond de 300,-
quote:Belle73 schreef op 15 december 2015 @ 11:48:

Ik blijf het maar zeggen, een motorola moto g (al zijn er inmiddels nieuwere versies). Een heel compleet toestel voor die prijs, draait op Android.Ik heb ernaar gekeken en dit lijkt me een super toestel voor de prijs! Ik heb de Moto G 4G 16 gb bekeken. Maar ik ben helemaal niet bekend met Motorola... Android ken ik wel van de Samsung. Is het toestel gebruiksvriendelijk?
Ik vind het een gebruikersvriendelijk toestel. Ik had daarvoor een Samsung, dus ik was wel gewend aan Android. Ik vind Motorola ongeveer hetzelfde werken. Je kunt op tweakers kijken voor reviews.
quote:AnAppleADay schreef op 15 december 2015 @ 13:05:

Galaxy A5 zit je rond de 300,-Echt te duur. 250 euro is wel de max voor mij. Liefst kom ik rond de 200 euro uit.
Xperia M4 Aqua
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Belle73 schreef op 15 december 2015 @ 13:19:

Ik vind het een gebruikersvriendelijk toestel. Ik had daarvoor een Samsung, dus ik was wel gewend aan Android. Ik vind Motorola ongeveer hetzelfde werken. Je kunt op tweakers kijken voor reviews.Heb jij de 8GB of de 16GB? Het scheelt 40 euro, maar ik heb geen flauw idee of 8GB genoeg is? Spelletjes speel ik niet, maar wil wel foto's en filmpjes kwijt kunnen.
quote:Tickel schreef op 15 december 2015 @ 13:31:

Xperia M4 AquaOver dit toestel lees ik hele wisselende dingen. Zou wel net binnen mijn budget passen. Wat zijn jouw ervaringen?
Ik heb de Xperia m4. Vind het een fijn toestel en de accu gaat gemiddeld 2 dagen mee bij intensief gebruik. Hij reageert ook snel op aanrakingen en maakt goede foto's en heeft goed internet
Ik had voorheen altijd een Samsung maar die gingen te snel haperen bij mij, dus ben op advies van meerdere mensen overgestapt op een Sony. En wat een verschil. De accu gaat langer mee. De telefoon blijft even snel als wanneer ik hem net nieuw had. Dus ik zou zeker voor een Sony gaan
Ik heb een 8GB

Foto's en filmpjes gaat prima, maar ik kan maar max 2 grote spelletjes erop hebben staan.

1 keer in de paar maanden gooi ik wat foto's in de cloud om ruimte vrij te maken.

Als je geen grote spellen speelt moet 8GB genoeg zijn (tenzij je echt dagelijks lange filmpjes maakt, dan moet je misschien wel heel vaak filmpjes uploaden).

Ik vind het in ieder geval de beste prijs/kwaliteit die er is!
Heb hem nu trouwens bijna 2 jaar, begint nu wat kleine kuurtjes te krijgen (scherm loopt soms vast) maar niks groots.
Een Nokia lumia.
Ik zou echt geen 8 gb nemen. Veel te weinig.
Ik zou inderdaad ook voor 16 GB gaan.
Bedankt voor de reacties tot zover, ik ga bij Media Markt de Motorola en Xperia M4 beter bekijken... denk dat het één van deze twee worden gaat!
Voor degenen die nog benieuwd zijn welke het geworden is: de Motorola Moto G 3rd Gen.

Ik ben er heel blij mee! Meiden nogmaals bedankt voor jullie adviezen!
koop gewoon een simpel telefoon. Zolang het whats app heeft en apps kan downloaden toch?
Fijn dat je er één gevonden hebt. Ik ben benieuwd naar je ervaringen, want ik heb zelf het eerste generatie model en wil uiteindelijk ook gaan overstappen op de derde generatie. Heb per ongeluk een rode leren hoesje besteld voor de derde generatie, i.p.v. mijn model, mocht je interesse hebben, laat het even weten, dan stuur ik het je op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven