Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 15 december 2015 @ 14:02:

Had hij jou gevraagd om dat pak naar de stomerij te brengen? Zo ja, vind ik dat hij wel gelijk heeft. Zo niet, moet hij niet zeuren en had hij dat maar moeten vragen aan jou of het zelf moeten doen.Dat hangt hij in de linnen kamer waar de was ligt en de wasmachine staat maar goed ik heb er even geen puf voor gehad. Meneer had het niet gevraagd hij is beroerd om nog zijn sokken bijelkaar te houden het is voor mij altijd een karwei om al zijn sokken bijelkaar te te zoeken.
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 14:03:

[...]

Juist dan moet je iets actiefs gaan doen.. dat geeft energieHet werkt op het moment niet.
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 14:10:

[...]

Dat hangt hij in de linnen kamer waar de was ligt en de wasmachine staat maar goed ik heb er even geen puf voor gehad. Meneer had het niet gevraagd hij is beroerd om nog zijn sokken bijelkaar te houden het is voor mij altijd een karwei om al zijn sokken bijelkaar te te zoeken.Wat is hier zo een giga karwei aan?
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 14:10:

[...]

Dat hangt hij in de linnen kamer waar de was ligt en de wasmachine staat maar goed ik heb er even geen puf voor gehad. Meneer had het niet gevraagd hij is beroerd om nog zijn sokken bijelkaar te houden het is voor mij altijd een karwei om al zijn sokken bijelkaar te te zoeken.Want je hebt geen handen meer?
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 14:11:

[...]

Het werkt op het moment niet.

In bed blijven liggen werkt averechts denk ik..

Je hoeft niet meteen een marathon te rennen
quote:Goede-Fee schreef op 15 december 2015 @ 14:11:

Ik weet het en toch trap ik er weer in
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 14:11:

[...]

Het werkt op het moment niet.Gelukkig kan je wel skiën.
Laat maar ik kom op een andere moment terug als ik afgekoeld ben.
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 14:12:

[...]

Ik weet het en toch trap ik er weer in Je bedoeld het ook zo goed, dus ik snap het wel.
O, ik zou zijn sokken ook niet bij elkaar gaan zoeken hoor. Als het in de wasmand ligt, was ik het, maar ik ga niet het hele huis door om was bij elkaar te rapen.
Life is short. Eat dessert first.
Dat ie boos wordt over dat pak kan ik me in dit geval wel voorstellen eigenlijk. Hij hangt dat ding niet voor niks juist daar toch? Tja, en dat jij geen puf hebt kan hij ook niet zoveel aan doen.

Als ie z'n sokken daarentegen overal laat rondslingeren, zou ie wat mij betreft op een keer gewoon geen schone sokken meer hebben. Vuile was in de wasmand, dan wordt het gewassen. Zo niet, pech gehad.
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 13:52:

Even stoom afblazen 😡

Uhhhhhhh zijn pak ophalen is te veel?? En zondag boeken jullie met elkaar een vakantie?

Je had iets minder aan het huishouden kunnen doen, dat had je morgen ook kunnen doen, en je had gewoon zijn pak op kunnen halen, had je nog frisse lucht neus gehad ook.
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 13:52:

Even stoom afblazen 😡

Mijn vriend is boos op me omdat ik zijn pak niet naar de stomerij heb gebracht. En dan haalt hij er van alles bij ja tass je zit de hele dagen thuis, je doet niks je kon heus wel mijn pak naar de stomerij brengen bladie bla ik heb hem vanavond nodig. Ik ben rustig gebleven heb wijselijk mijn mond gehouden maar kan hem op het moment gewoon wurgen. Met je ik doe niks, ik doe de hele huishouding zorg dat ze kleding gestreken en schoon als hij thuis komt staat er een warm bord eten klaar het huis is schoon. Zodat hij savonds vanuit werk met zijn benen omhoog kan zitten met een volle buik. En dan krijg ik dit naar mijn Hoofd geslingerd stank voor dank. Ik doe nog moeite om mijn bed uit te komen en mezelf te fatsoeneren. Is hij nou zo gek of ben ik het?Tas, lees dit bericht nog eens grondig door. Er staat iets tussen waarvan ik verwacht dat dit niet de bedoeling is... als je het hebt gewijzigd zal ik de quote ook aanpassen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Sokken bij elkaar zoeken zou ik ook voor passen. Als de afspraak is dat jij, nu je thuis bent, zijn pak wegbrengt is het logisch dat hij dat ook verwacht.

Je huis niet uit kunnen maar wel op wintersport??? Dat is heel merkwaardig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, haal het ff weg inderdaad.
Ik ben inmiddels verzeild geraakt in days of our lives... Ik wist dat ik het niet aan had moeten klikken, nu kom ik natuurlijk nooit meer van de bank af
Kia, je gezicht brokkelt niet meer!
Overigens... ik zoek ook echt de sokken niet uit. Mijn man hoeft niet veel te doen in het huishouden, maar ruimt wel zijn eigen sokken en ondergoed in zijn kast. (doet dat zonder morren).
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 14:21:

Kia, je gezicht brokkelt niet meer!

Klopt, maar ik glinster ook niet meer .

Dan maar zo .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 15 december 2015 @ 14:19:

[...]

Tas, lees dit bericht nog eens grondig door. Er staat iets tussen waarvan ik verwacht dat dit niet de bedoeling is... als je het hebt gewijzigd zal ik de quote ook aanpassen.

Dankje voor het waarschuwen ik was het even vergeten in mijn geraas.

Zouden jullie mijn naam willen verwijderen aub mensen die mij gequote hebben dank.
Het is niet dat ik voor mijn lolletje thuis zit dat weet vriend ook ik zit er psychish doorheen ik 2x in de week intensieve therapie ik heb last van post traumatische stressstoornis en ik ben erg overspannen daarnaast slaap ik slecht en ben ik erg labiel. Dus dan zijn dingen mij even te veel en ik doe mijn best.
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 14:32:

Het is niet dat ik voor mijn lolletje thuis zit dat weet vriend ook ik zit er psychish doorheen ik 2x in de week intensieve therapie ik heb last van post traumatische stressstoornis en ik ben erg overspannen daarnaast slaap ik slecht en ben ik erg labiel. Dus dan zijn dingen mij even te veel en ik doe mijn best.Ik kan dit niet rijmen met een week skiën.
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 14:35:

[...]

Ik kan dit niet rijmen met een week skiën.Dit
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 14:35:

[...]

Ik kan dit niet rijmen met een week skiën.Wat heeft mijn situatie met skiën te maken je weet niet eens wanneer ik ga? Zal wel weer aan mij liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven