Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 15:04:

Wat heeft skiën in godsnaam met stoom afblazen te maken. Of komt het dat ik het ben? Ik heb nooit een datum vermeld als ik had gezegd ik ga volgende week skiën dan begrijp ik de reacties ik heb niks verder aan datums hier neergezet. Alleen dat ik op vakantie ga.

Het is mijn schuld ik zal verder niks meer over mijn leven vertellen. Blijkbaar mag een ander het wel omdat het tass is mag het niet zal wel weer aan mij liggen.Je bent boos op je vriend, de reden snappen we niet helemaal. Daar komen vragen over, en nu ben je boos op iedereen hier. Gaat weer lekker.
Sorry ik zal niks meer melden.
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 15:09:

Sorry ik zal niks meer melden.

Lekker hè, die slachtofferrol.

Open anders een eigen topic waar je dit soort dingen in kwijt kan.
En op de vragen die hier gesteld worden, wordt niet altijd een antwoord verwacht hoor. Is soms gewoon een vraag om over na te denken. Gewoon voor jezelf, zodat je je dingen bewust wordt.
Goed idee!
quote:Ttass28 schreef op 15 december 2015 @ 14:02:

[...]

Ik heb erg veel moeite om uit bed te komen ik ben mentaal op en fysiek ook. He liefst lig de hele dag op bed op het moment.Je dag/nachtritme is in de war als je het mij vraagt. Als je slaapmedicatie neemt moet je het ook de tijd geven om tot rust te komen zodat je kan slapen. Voor het slapen gaan, met slaaptabletten ingenomen, op een schermpje koekeloeren geeft onbewust onrust bij mensen die niet goed in hun vel zitten, met als gevolg dat je nog steeds niet kan slapen, en de medicatie niet z'n werk kan doen. Misschien heb je overdag nog last van de medicatie én van het slaaptekort.

Annuleer die vakantie naar Zwitserland en ga een week in je eentje op stilte-retraite in een (Nederlands of Belgisch) klooster. Zonder gsm of laptop. Om eens echt tot rust te komen. Dat zal je goed doen.

Echt goed bedoeld.

LOEP ME MAAR aub.
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 15:08:

[...]

Je bent boos op je vriend, de reden snappen we niet helemaal. Daar komen vragen over, en nu ben je boos op iedereen hier. Gaat weer lekker.Ttas, kan het zijn dat je boos bent op je zelf, omdat je vriend teleurgesteld of boos op je is vanwege dat jasje wegbrengen?

Werk er aan meis, je kan het!
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 15 december 2015 @ 15:20:[/

Annuleer die vakantie naar Zwitserland en ga een week in je eentje op stilte-retraite in een (Nederlands of Belgisch) klooster. Zonder gsm of laptop. Om eens echt tot rust te komen. Dat zal je goed doen.

Echt goed bedoeld.

[/fgcolor] +1
Ik hoop nog steeds op een witte kerst dit jaar.
Graag 2de kerstdag dan. Eerste moet ik nog een heel eind rijden.
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 15:47:

Ik hoop nog steeds op een witte kerst dit jaar.Ik denk dat je dan aangewezen bent op plaatjes:

Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 15:47:

Ik hoop nog steeds op een witte kerst dit jaar.Dat wordt vakantie in het buitenland voor je...
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 15:49:

Graag 2de kerstdag dan. Eerste moet ik nog een heel eind rijden.Tweede kerstdag moet ik met de trein, dus dan graag helemaal geen weer.
Ik ga zo mijn benen scheren. Donderdag wordt het 17 graden en dan ga ik in korte broek naar mijn werk.
quote:Solomio schreef op 15 december 2015 @ 15:50:

[...]

Ik denk dat je dan aangewezen bent op plaatjes:

[afbeelding]Wel een mooi plaatje!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 15:56:

Ik ga zo mijn benen scheren. Donderdag wordt het 17 graden en dan ga ik in korte broek naar mijn werk.Ik ben blij dat wij geen korte broek aan mogen. Scheelt weer kappen scheren.

Ik ga zo mijn benen scheren. Donderdag wordt het 17 graden en dan ga ik in korte broek naar mijn werk.Ongeschoren benen, dan maak je pas echt een statement.
Ze mogen de sneeuw houden dit jaar. Ik vind het prima zo.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 15 december 2015 @ 15:51:

[...]

Tweede kerstdag moet ik met de trein, dus dan graag helemaal geen weer.Dan gaan we allemaal dood
quote:doornroosje9 schreef op 15 december 2015 @ 15:58:

Ze mogen de sneeuw houden dit jaar. Ik vind het prima zo.
quote:Solomio schreef op 15 december 2015 @ 15:51:

[...]

Tweede kerstdag moet ik met de trein, dus dan graag helemaal geen weer.Wel heen?
Je bent zelf een theepot

Ik ga zo mijn benen scheren. Donderdag wordt het 17 graden en dan ga ik in korte broek naar mijn werk.Is het sowieso niet warm op jouw werk FG?
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 15:57:

[...]

Ik ben blij dat wij geen korte broek aan mogen. Scheelt weer kappen scheren.Te kort mag bij ons ook niet hoor. Dan worden de dagbesteders gek.
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 15:58:

[...]

Ja zeg, kom maar door met die sneeuw.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 16:04:

[...]

Te kort mag bij ons ook niet hoor. Dan worden de dagbesteders gek.Dat scheelt weer scheren zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven