Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 december 2015 om 18:29
quote:Star schreef op 15 december 2015 @ 18:27:
[...]
Wie heeft er een miskraam?Sabia
http://www.telegraaf.nl/p ... a_verliest_kindje___.html
[...]
Wie heeft er een miskraam?Sabia
http://www.telegraaf.nl/p ... a_verliest_kindje___.html
I like being a mess. It's who I am.
dinsdag 15 december 2015 om 18:32
quote:AllyMcBeal schreef op 15 december 2015 @ 18:29:
[...]
Sabia
http://www.telegraaf.nl/p ... a_verliest_kindje___.htmlDat is geen miskraam, dat is een kind verliezen
[...]
Sabia
http://www.telegraaf.nl/p ... a_verliest_kindje___.htmlDat is geen miskraam, dat is een kind verliezen
dinsdag 15 december 2015 om 18:39
quote:Goede-Fee schreef op 15 december 2015 @ 18:37:
[...]
Huh waar?
Welniet zwanger in showbizzland. Want zij had het altijd al gezegd dat de zwangerschap niet echt was. Dus dat wrijft ze er nu even in.
Waarop iedereen, logisch, reageert. Maar het is nogal een Mien Stafgraag en de mods kennen het woord context niet...
[...]
Huh waar?
Welniet zwanger in showbizzland. Want zij had het altijd al gezegd dat de zwangerschap niet echt was. Dus dat wrijft ze er nu even in.
Waarop iedereen, logisch, reageert. Maar het is nogal een Mien Stafgraag en de mods kennen het woord context niet...
dinsdag 15 december 2015 om 18:42
quote:Star schreef op 15 december 2015 @ 18:39:
[...]
Oja, daar natuurlijk.
Daar kon je wachten, dat riepen ze daar al eerder. Lijkt me inderdaad erg leuk als mensen zulke dingen over je jou en je overleden kind tikken.
[...]
Oja, daar natuurlijk.
Daar kon je wachten, dat riepen ze daar al eerder. Lijkt me inderdaad erg leuk als mensen zulke dingen over je jou en je overleden kind tikken.
dinsdag 15 december 2015 om 18:52
quote:Honeymoonquiz schreef op 15 december 2015 @ 18:50:
Marga is niet eens de enige in dat topic. Echt bizar als je daar zo over schrijft alsof het een grap is.Ik denk echt dat sommige mensen niet weten wat voor invloed het kan hebben als je iets plaatst op het internet. Voelen zich heel anoniem en gooien maar van alles er op. Kan me bijna niet voorstellen dat ze dit "in het echt" ook zo zouden doen in bijvoorbeeld een programma op tv.
Marga is niet eens de enige in dat topic. Echt bizar als je daar zo over schrijft alsof het een grap is.Ik denk echt dat sommige mensen niet weten wat voor invloed het kan hebben als je iets plaatst op het internet. Voelen zich heel anoniem en gooien maar van alles er op. Kan me bijna niet voorstellen dat ze dit "in het echt" ook zo zouden doen in bijvoorbeeld een programma op tv.