uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Ik wordt trouwens lichtelijk gek van die levendige dromen
Wat lief dat je het vraagt fog

Ik heb morgen een afspraak met de vk. Man kan helaas niet mee, want mijn jongste is ziek. En in de kerstvakantie gaan is ook geen optie, want dan moet mijn zoontje mee en dat wil ik hem niet aandoen. Hij heeft geen goede herinneringen aan die plek. Los van het feit dat hij nog niks mag weten

Verder lekker misselijk en vreselijk moe.

Ik lees elke dag mee hoor en merk dat ik meer op jullie dan reageer dan zelf wat vertel. Alsof ik dan iets op mij af zou roepen ofzo...Onzin natuurlijk.
Fijn dat er wat te zien was eveline! (Weet niet meer of ik dat al had gezegd )
Wat een ge-griep bij iedereen! Ik heb het al 2,5 week en pas nu hoef ik niet meer de hele nacht te hoesten en zit mijn neus niet meer verstopt. Mijn rechter oor nog wel en dat maakt me een klein beetje gek. De vermoeidheid schrijf ik maar af op mijn zwangerschap. Maar het herstellen van een griep duit echt veeeeeeeeel langer dan normaal. Maarja als je zwanger bent gaat je weerstand enorm achteruit

@Ana ik snap dat je voorzichtig bent. Het liefste wil je genieten maar dat werd de vorige keer bijna 'gestraft'. Ik hoop dat je een beetje rustig naar de vk kan morgen en vannacht goed slaapt

@Yoshi Ja same here.. Wat zijn jouw dromen? Ik ben al een slaapwandelaar en heb al praatjes maar vannacht was ik er van overtuigt dat mensen via Facebook konden zien dat ik zwanger was (ik had een babywinkel ge-vind-ik-leukt in mijn droom) en ik sprong uit bed om achter mijn laptop de schade te gaan beperken..

Gelukkig heb ik dan een vent die me komt halen en zegt: 'Kom lieverdje we kijken er morgen nog wel naar, iedereen ligt nu toch te slapen." Agh hij is wel wat geslaapwandel gewent.
..
Meiden, vind t wat lastig hier te kletsen merk ik.

Ik hou me even rustig, i'll be back
quote:ukkie87 schreef op 15 december 2015 @ 10:23:

Ik hou me even rustig, i'll be back neem je tijd
fog OMG jij hebt wel.hele rare dromen hahaha..ik heb er op t moment geen.last meer van in het begin nog wel heel erg. Nu kan ik het me niet heugen

.
Live, Love, Laugh
quote:ukkie87 schreef op 15 december 2015 @ 10:23:

Ik hou me even rustig, i'll be back Herkenbaar hoor rustig aan!
Dankje fog
Jeetje wat veel zieken hier, beterschap!

Hier is mijn vriend heel lief, bracht me ontbijt op bed en vanmiddag weer een broodje op bed (en tussendoor hing ik weer boven de wc). Verder voel ik me wel minder beroerd dan gister. Nu wordt er pizza gehaald (echt erg op vakantie in Azië maar ik word nu al misselijk bij de gedachte aan Aziatisch eten en ik heb echt heel veel zin in pizza, komt vast door de hormonen :p )

Fijn van de goede echo Evelinuh!

Haha grappige droom Fog, komt vast door die Facebook groep.

Ukkie, ik snap 't, gewoon doen wat goed voelt!

Ana, alleen een afspraak morgen of meteen een echo?

Heel begrijpelijk trouwens dat je jezelf in bescherming neemt.
Wat een lieve vriend heb jij cantate! Geniet je een beetje op vakantie? Eet maar lekker wat je nu erin weet te houden hoor!

Morgen alleen vk. Gesprek van een uur. Ze weet mijn medische geschiedenis al, immers waren we daar in februari nog ivm vorige zwangerschap, dus het zal voornamelijk bijpraten zijn over de miskraam, volgens de receptioniste. Het is een hele fijne praktijk. Mijn vk was ook super betrokken destijds, dus het zal fijn zijn haar weer te zien.

De echo plannen we later ivm drukte daar. Geen probleem, want ik wil hem zo laat mogelijk,zodat ik ook weer niet terug hoef ,omdat ze twijfelen of ze wel hartactiviteit zien.

Ik ben er vrij rustig onder hoor. Vind alleen de 1e echo echt spannend (tot nu toe) ik kan het gewoon nog steeds niet bevatten dat er weer zo een frummel in mij groeit
@ ana-Isabel: wat fijn dat de vk ruim de tijd voor je neemt na zo'n heftige ervaring.

@ukkie, je hebt nu volgens mij al zo vaak moeten vertellen van je bloedziekte, sorry dat ik er weer naar vroeg... Kan t nog steeds niet iit elkaar houden

Bij mij is de zwangerschapsdementie keihard aan t toeslaan. Vanmiddag mezelf buitengesloten samen met mijn zoon. Moest naar m'n ouders 45min rijden om een sleutel op te halen om vervolgens bij m'n ouders m'n tas te vergeten met portemonnee en telefoon. Daar kwam ik halverwege achter dus weeeeer terug... ik ben nu helemaal gesloopt. M'n vriend is er vanavond niet dus net kind eten gegeven en in bed gelegd en nu ben ik gecrasht op de bank. Huis is ontploft maar ik heb geen puf meer....
Wat een rust hier meiden! Alles goed met jullie?
Ha meiden, sorry voor mijn plotselinge afwezigheid! Sinds afgelopen weekend zijn we alle vier ziek thuis, en dat is nogal vermoeiend. Zeker als het om buikgriep gaat: kortom slapeloze nachten en de wasmachine draait overuren. Hopelijk zijn we snel beter, want dit is niks!

Ik ga proberen vandaag zoveel mogelijk terug te lezen.

Beetje laat misschien maar @teagirl:
Jeetje de griep heeft dit topic wel gevonden. Ik voel me eindelijk wat beter. Eten staat me nog steeds tegen, maar dat was vorige week ook zo. Hoort erbij. Ik blijf wel eten anders voel ik me echt niet goed. Ik had gisteren wel erge buikpijn. Weet niet of het m'n darmen of baarmoeder waren dus ik maak me wel een beetje zorgen. Dinsdagavond vk. Ik kan niet wachten.

Ana, vandaag naar de vk. Wat fijn dat je zo goed met haar kan praten.

Eveline, wat een gedoe zeg en dan ook nog heen en weer voor je tas. Laten we hopen dat het geen gewoonte wordt
Hier ook nog steeds ziek! Dochtertje klaagde gister avond over haar oortje en vanmorgen zat er allerlei viezigheid in haar oortje en ik mag er absoluut niet aankomen

Zelf ben ik ook nog een wrak, moet zoveel slijm ophoesten dat ik er van moet spugen

Vandaag nog maar een bank dagje doen denk ik maar zo hopen dat we snel opknappen...
Live, Love, Laugh
Jeetje meiden wat een ellende! Hier wel misselijk maar da's echt alleen maar zwangerschapgerelateerd gelukkig. Vanmorgen voor t eerst moeten vechten om er een cracker in te krijgen.

Hopelijk zijn jullie allemaal snel weer fit, zo voor de feestdagen!
evelineh dat is nog wel te doen en vaak juist wat eten is goed. Gewoon licht ontbijten.. je had gister wel een stuntelig dagje las ik Ik hoop voor je dat het niet te vaak voor komt
Live, Love, Laugh
Ik kon mezelf wel schieten!! Echt hel.
Haha evelien zwangerschapdementie!

Maar flink balen gelukkig alles goed afgelopen.

Ik had vorige week m'n hond opgesloten in de auto ook zo iets. Auto sleutels zaten in de auto, m'n mobiel en m'n hond en geen reserve sleutels hebben.. Nou haha alle hormonen gierden door m'n lijf en begon spontaan te janken 😂

Vandaag ben ik 6 weken

Voelt echt al best wel ver, al 1,5 maand woep woep!!!!

Beterschap voor alle zieke dames!

Hier nog helemaaaaal nergens last van (niet om jullie jaloers te maken hoor haha)
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Ow da's ook beroerd Tinus! Ik was gister blij dat ik m'n zoon in ieder geval mee naar buiten had genomen.... Moet je toch ook niet aan denken.... Ik stond gister inderdaad ook bijna te janken.

Hoera voor de 6 weken! Fijn gevoel he!
Ik schrijf wat minder omdat ik me wat onzeker voel over de voortgang van onze pinda.. Ik had de afgelopen weken continue vroege bandenpijn en gevoelige borsten. En ik heb nu nog maar heel soms bandenpijn (alleen als ik er op let) en mijn borsten zijn nu volgens mij alleen nog gevoelig omdat ik elk uur check of ze gevoelig zijn..

Ik heb pas over 12 dagen mijn echo en naar een normale verloskundige heeft geen nut want die kan geen inwendige echo maken.

Aarg hoe ga ik die 12 dagen doorkomen
Ach fog toch Wat zijn we toch ook allemaal hetzelde he...het is nagenog onmogelijk om 24/7 last van symptomen te hebben, want dan zou je eraan onderdoor gaan...stel je voor: heel de dag en elke dag pijn in je borsten, bandenpijn, misselijk..

Ik heb nu 3 gezonde zwangerschappen gehad en die symptomen kwamen af en aan.

We worden gewoon onzeker van alles wat we lezen.
Fog

Ik zie dat jij precies even ver bent als mij.

Ik ben ook onwijs onzeker. Omdat ik dus juist nergens last van heb.

Dus ik denk dat we ons allemaal zorgen maken.

Mijn echo is de 31e gepland dus nog dik 2 weken wachten ook. Maarja wie weet is er niks aan de hand gaat alles goed. En zitten we ons enorm druk te maken om niets..

Waarom maken we ons eigenlijk druk om iets wat we niet helemaal zeker weten? Hierdoor verbruiken we alleen maar energie. Die we beter positief om kunnen zetten!

Probeer te genieten. Hou een feestje in jezelf dat je z'n kleine spruit binnen in je groeit! Dit is zo bijzonder dat het kan. En je lichaam heeft nog nooit zoiets meegemaakt, het mag toch wel een beetje van slag zijn? Straal als nooit te voren. En laat de onzekerheid dit niet over nemen..

❤❤
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven