Heb jij ook niets met dieren? Uit hier je grieven!

08-10-2008 00:41 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net zo veel met dieren als Korenwolf met kinderen. Ik accepteer dat ze bestaan, maar houd me er liever verre van.

Tot voor kort lukte dat me prima. Ik zoek het niet op en het zoekt mij gelukkig óók niet op. Maar de laatste tijd lukt me dat een stuk minder goed. Bij "poesje houden of niet" twijfelde ik nog (maar ja, welke weldenkende vrouw laat haar poes verwijderen?!). Maar intussen loopt de overige-pijler over en krijg ik alleen al door het proberen te omzeilen van topictitels op zoek naar dingen die me wél interesseren dingen mee over dieren die ik liever níet te weten was gekomen. Dat "hij ontmand wordt" bijvoorbeeld, waarbij ik begrepen heb dat dat niet gaat om een wettige echtgenoot van Zamirah die naast de pot gepiest heeft en daarvoor bestraft wordt. En dat een vijf maanden oude kater niet het gevolg is van zeer overvloedig zuipen (wat ook mijn ding niet is, maar soit) of dat een hond schijnzwanger kan zijn (met details waarvan ik op de babypijler al zou gruwen als een levensechte zwangere vrouw ze van zichzelf zou omschrijven).

Ik vind dat er paal en perk aan gesteld moet worden!

Er is een centraal kattentopic, er is een centraal hondentopic, ik pleit voor herinvoering van de nietsontziende forumpliessie die zonder pardon naar deze topics verwijst direct na het openen van een nieuw topic. Reageerders die zich niets van de forumpliessie aantrekken en toch in het nieuw geopende topic blijven posten, doen dat als het aan mij ligt op straffe van een ban! Ordnung muss sein!

De volgende stelling is waar:

Totaal aantal stemmen: 78

Het kan me niet dierlijk genoeg zijn! (22%)
Relax! Het is nog maar net 4 oktober geweest! (19%)
Dieren zijn geweldig, maar kinderen? (22%)
Q heeft he-le-maal gelijk! (37%)
Voor mijn Turkse Van kat haalde ik diepvrieseendagskuikentjes, was ie gek op. En gekookte kippenhartjes en maagjes ook.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Wahahahahahaha Whop, laat die van mij het maar niet horen.

( Dank overigens voor al je kaartjes telkens, ZO lief!!!)
Viva naar de knoppen.
Toevallig nog over gehad vandaag!

Honden stinken en katten ook.

Die bek, die bak (katten- en etensbak)..

Die hele alomkotsbare lucht in je huis, om je heen.

De aandacht van andere honden die ruiken dat je thuis ook zo'n behaard monster rond hebt lopen of er toevallig langs eentje gekomen bent die dan tegen je aanliep, (omdat ze ook nooit aan de kant gaan) en dan helemaal leip van enthousiasme in het ruiken van een soortgenoot tegen je aanspringen.

AAAAH.

Ga gewoon weg ofzo.

Zo, frustratie geloosd ik ga koffiedrinken :D
Baasjes moeten hun honden gewoon bij zich houden.

Ik houd van sommige dieren maar ik wil echt niet onder de zooi van andermans dier zitten, gewoonweg omdat die baasjes hun beest niet aankunnen.
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven