Balmain extensions kleven
dinsdag 15 december 2015 om 20:32
Ik hoop dat 1 van jullie de gouden tip heeft... Ik heb Double Hair extensions van Balmain en sinds een week of 3 kleven ze heel erg. Als ik mijn haar los draag kleven de haren binnen 5 minuten waardoor ik er weer een borstel door heen moet halen om ze weer zacht te krijgen. Ook als ik ze was ontstaan er al enorme klitten. Ik borstel met een speciale extensions borstel en heb qua verzorging alles al geprobeerd: anti-frizz shampoo/conditioner, nunaat cream, argan olie, biosilk en ga zo maar verder. Van niks gebruik ik te veel omdat ik weet dat overdaad schaadt. Ik heb eerder altijd waxextensions gehad van SoCap en Balmain en dan had ik het ook wel eens maar met een maskertje was het wel weer over. Ook als ik een staart draag beginnen de haren te kleven aan de bovenkant van de staart, dus onder het elastiekje waardoor er gewoon een bobbel ontstaat en ik zelfs de staart moet borstelen. Heeft het misschien te maken dat ik regelmatig zilvershampoo gebruik omdat mijn eigen haar zilvergrijs is? Ik gebruik altijd een masker daarna omdat ik weet dat zilvershampoo vocht uit je haar ontrekt maar ook dit deed ik met eerdere extensions maar toen had ik hier geen last van. Of heb ik misschien gewoon slecht geproduceerde extensions? Wie o wie kan mij helpen??
dinsdag 15 december 2015 om 22:59
Beste Claudjeclau,
Heb je de extensions soms bij www.kappershandel.nl gekocht? Als dat zo is zou ik morgen gewoon even bij ons langs komen dan kijken we er even naar. Indien je het niet bij ons gekocht hebt dan ben je ook welkom, we kunnen dan bijvoorbeeld een aantal stuks naar Balmain voor je sturen om te kijken wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,
Tycho Lanzaat
directeur Kappershandel
Heb je de extensions soms bij www.kappershandel.nl gekocht? Als dat zo is zou ik morgen gewoon even bij ons langs komen dan kijken we er even naar. Indien je het niet bij ons gekocht hebt dan ben je ook welkom, we kunnen dan bijvoorbeeld een aantal stuks naar Balmain voor je sturen om te kijken wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,
Tycho Lanzaat
directeur Kappershandel
woensdag 16 december 2015 om 06:51
Misschien smeer je er te veel troep in. Ik heb een extension verlengde lok voor. Ik gebruik gewone shampoo een klein beetje conditioner in alleen de lok. Kam ea 1x uit voor het fohnen en haal even een stijltang er door. Verder niets erin of alleen een beetje lak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 16 december 2015 om 16:46
quote:T-Lanzaat schreef op 15 december 2015 @ 22:59:
Beste Claudjeclau,
Met vriendelijke groet,
Tycho Lanzaat
directeur KappershandelDat klopt. Alleen woon ik niet meer in Almere maar in Apeldoorn. Voorlopig ben ik ook niet in de buurt van Almere. Op zich is je voorstel goed alleen heb ik 5 banen in mijn haar en een aantal stuks opsturen betekent direct de helft van mijn haar weg
Beste Claudjeclau,
Met vriendelijke groet,
Tycho Lanzaat
directeur KappershandelDat klopt. Alleen woon ik niet meer in Almere maar in Apeldoorn. Voorlopig ben ik ook niet in de buurt van Almere. Op zich is je voorstel goed alleen heb ik 5 banen in mijn haar en een aantal stuks opsturen betekent direct de helft van mijn haar weg