
Ergernissen in de supermarkt 2
maandag 14 december 2015 om 16:43
Ik had afgelopen zaterdag ook zoiets.
Ik sta in de rij bij de Aldi ,zo`n 1 rij voor 2 kassa`s systeem.
Komt er een oudere vrouw aan met boodschapjes in de armen,loopt mij voorbij en vraagt aan de vrouw voor mij welke rij zij gaat nemen.Die vrouw geeft aan de rechter te gaan nemen en dus de oudere vrouw gaat voor haar staan en schuifelt wat meer naar links. Mijn zoon en ik keken haar verbaasd aan maar ze bleef er heel koel onder. Ze had van mij best voor gemogen maar dan vindt ik dat ze dat ook even netjes kan vragen. Tja de bejaarden van tegenwoordig
Ik sta in de rij bij de Aldi ,zo`n 1 rij voor 2 kassa`s systeem.
Komt er een oudere vrouw aan met boodschapjes in de armen,loopt mij voorbij en vraagt aan de vrouw voor mij welke rij zij gaat nemen.Die vrouw geeft aan de rechter te gaan nemen en dus de oudere vrouw gaat voor haar staan en schuifelt wat meer naar links. Mijn zoon en ik keken haar verbaasd aan maar ze bleef er heel koel onder. Ze had van mij best voor gemogen maar dan vindt ik dat ze dat ook even netjes kan vragen. Tja de bejaarden van tegenwoordig
maandag 14 december 2015 om 17:16
Geen supermarkt maar een drogisterij die melkpoeder voor baby's verkoopt. Er liep zo'n horde Chinezen binnen dat de andere klanten inclusief ondergetekende het voor gezien hielden. De winkel is niet zo groot dus je kunt nergens bij in die drukte. Ze kunnen het beter via het Internet bestellen, volgens Nutrilon heb je het dan de volgende dag in huis.
verba volant, scripta manent.
maandag 14 december 2015 om 18:10
Even ergenis óver een supermarkt...de AH...de Allerhande...bij het recept Witte-Chocoladetaart staat dus 400g crunchy almond&white chocolate spread. Ik snap dat het om een potje gaat en dat het logisch is dat dit bij de andere chocolade pasta staat. Geen idee hoe het potje eruit ziet en ook nergens die naam op een kaartje.
Blijkt dat op het potje, gewoon in het Nederlands staat 'Witte choco amandel pasta; met stukjes amandel' . Niet echt een juiste vertaling in het Engels!
Deze dus http://www.ah.nl/producte ... -amandel-chocolade-spread (en op de site staat het ook al in het Engels )
Blijkt dat op het potje, gewoon in het Nederlands staat 'Witte choco amandel pasta; met stukjes amandel' . Niet echt een juiste vertaling in het Engels!
Deze dus http://www.ah.nl/producte ... -amandel-chocolade-spread (en op de site staat het ook al in het Engels )
"I love not Man the less, but Nature more..."
dinsdag 15 december 2015 om 19:43
nou ik heb eigenlijk nooit een ergernis in een supermarkt, of mensen nu eindeloos hun centjes uit tellen of te chagrijnig zijn om goedemorgen te zeggen, al rijden kinderen hun wagentje tegen mijn schenen...het maakt me weinig uit.
Maar vandaag;
ik deed de weekboodschappen bij de LIDL, en dat zijn echt enorm veel boodschappen..en maar een klein plekje na de kassa waar ze liggen en de cassiere die ging toch zo ongelooflijk snel..ik hield het niet bij met het inpakken.
Voor de duidelijkheid; het was niet druk in de winkel en er stond maar 1 iemand achter me die overduidelijk geen haast had want stond te kletsen.
Ik zei nog op een aardige manier; zó jij bent erg snel..ik houd je gewoon niet bij.
Bedoelde; mag het iets langzamer.
Maar ze negeerde me en ging heel snel door.
Toen begonnen de boodschappen er af te vallen, zowel aan haar kant als aan mijn kant.
Maar het zorgde er niet voor dat ze langzamer ging.
Uiteindelijk ook de gevallen boodschappen opgeraapt en afgerekend...en zij ook nog de gehakt die bij haar viel uiteindelijk.
Kon geen boe of bah af.,
ik weet het niet...maar die zat er wel echt helemaal doorheen geloof ik. Er moet toch een reden voor zijn. Leek net zo'n slapstick waar ik in was beland.
Maar vandaag;
ik deed de weekboodschappen bij de LIDL, en dat zijn echt enorm veel boodschappen..en maar een klein plekje na de kassa waar ze liggen en de cassiere die ging toch zo ongelooflijk snel..ik hield het niet bij met het inpakken.
Voor de duidelijkheid; het was niet druk in de winkel en er stond maar 1 iemand achter me die overduidelijk geen haast had want stond te kletsen.
Ik zei nog op een aardige manier; zó jij bent erg snel..ik houd je gewoon niet bij.
Bedoelde; mag het iets langzamer.
Maar ze negeerde me en ging heel snel door.
Toen begonnen de boodschappen er af te vallen, zowel aan haar kant als aan mijn kant.
Maar het zorgde er niet voor dat ze langzamer ging.
Uiteindelijk ook de gevallen boodschappen opgeraapt en afgerekend...en zij ook nog de gehakt die bij haar viel uiteindelijk.
Kon geen boe of bah af.,
ik weet het niet...maar die zat er wel echt helemaal doorheen geloof ik. Er moet toch een reden voor zijn. Leek net zo'n slapstick waar ik in was beland.

dinsdag 15 december 2015 om 19:50
quote:PimPom schreef op 14 december 2015 @ 18:10:
Even ergenis óver een supermarkt...de AH...de Allerhande...bij het recept Witte-Chocoladetaart staat dus 400g crunchy almond&white chocolate spread. Ik snap dat het om een potje gaat en dat het logisch is dat dit bij de andere chocolade pasta staat. Geen idee hoe het potje eruit ziet en ook nergens die naam op een kaartje.
Blijkt dat op het potje, gewoon in het Nederlands staat 'Witte choco amandel pasta; met stukjes amandel' . Niet echt een juiste vertaling in het Engels!
Deze dus http://www.ah.nl/producte ... -amandel-chocolade-spread (en op de site staat het ook al in het Engels ) Nou, het valt nog mee dat het in het assortiment is, vaak wil ik gerechten uit de allerhande maken en dan heeft AH de benodigde artikelen niet...
Absor, dat van de Lidl is wel heel slecht, ik zou daar toch melding van maken bij de leidinggevende of het hoofdkantoor denk ik. Ik snap ook niet waarom ze geen afloopbanden hebben bij Lidl, het is inderdaad een hele klus om je spullen en netjes en snel in te pakken.
Even ergenis óver een supermarkt...de AH...de Allerhande...bij het recept Witte-Chocoladetaart staat dus 400g crunchy almond&white chocolate spread. Ik snap dat het om een potje gaat en dat het logisch is dat dit bij de andere chocolade pasta staat. Geen idee hoe het potje eruit ziet en ook nergens die naam op een kaartje.
Blijkt dat op het potje, gewoon in het Nederlands staat 'Witte choco amandel pasta; met stukjes amandel' . Niet echt een juiste vertaling in het Engels!
Deze dus http://www.ah.nl/producte ... -amandel-chocolade-spread (en op de site staat het ook al in het Engels ) Nou, het valt nog mee dat het in het assortiment is, vaak wil ik gerechten uit de allerhande maken en dan heeft AH de benodigde artikelen niet...
Absor, dat van de Lidl is wel heel slecht, ik zou daar toch melding van maken bij de leidinggevende of het hoofdkantoor denk ik. Ik snap ook niet waarom ze geen afloopbanden hebben bij Lidl, het is inderdaad een hele klus om je spullen en netjes en snel in te pakken.
dinsdag 15 december 2015 om 20:11

dinsdag 15 december 2015 om 20:12
Bij winkels al Aldi en Lidl waar er geen band is na de kassa, is het niet de bedoeling dat je je boodschappen direct gaat inpakken. Als de kassamedewerk(st)er sneller gaat dan dat jij kan inpakken, dan moet je het gewoon eerst in je winkelwagen doen en daarna op je gemak in je tassen. Daar zijn wel weer tafels voor.
Dat het niet druk was, is geen argument - de medewerk(st)er zou wellicht bijna met pauze gaan of naar huis.
Natuurlijk is het raar dat de boodschappen er af aan het vallen waren. De medewerker had ook kunnen vragen om het in het wagentje te doen i.p.v. inpakken. Maar op zich vind ik de snelheid niet gek. Is voor andere klanten ook fijn.
Dat het niet druk was, is geen argument - de medewerk(st)er zou wellicht bijna met pauze gaan of naar huis.
Natuurlijk is het raar dat de boodschappen er af aan het vallen waren. De medewerker had ook kunnen vragen om het in het wagentje te doen i.p.v. inpakken. Maar op zich vind ik de snelheid niet gek. Is voor andere klanten ook fijn.

dinsdag 15 december 2015 om 20:13
quote:gebruikersnaambestaatal1 schreef op 15 december 2015 @ 20:11:
Ik meende dat ik ooit had gelezen dat ze bij de Lidl op een bepaalde snelheid moesten scannen en het daarom zo snel ging. Dat er zo wordt bijgehouden of ze niet te langzaam werken Al lijkt het me nou ook weer niet de bedoeling dat de helft van je boodschappen op de grond belanden. Dat zou bij de Aldi zo zijn. Maar daar gaan verschillende verhalen over (ja en nee).
Ik meende dat ik ooit had gelezen dat ze bij de Lidl op een bepaalde snelheid moesten scannen en het daarom zo snel ging. Dat er zo wordt bijgehouden of ze niet te langzaam werken Al lijkt het me nou ook weer niet de bedoeling dat de helft van je boodschappen op de grond belanden. Dat zou bij de Aldi zo zijn. Maar daar gaan verschillende verhalen over (ja en nee).

dinsdag 15 december 2015 om 20:14
quote:gebruikersnaambestaatal1 schreef op 15 december 2015 @ 20:11:
Ik meende dat ik ooit had gelezen dat ze bij de Lidl op een bepaalde snelheid moesten scannen en het daarom zo snel ging. Dat er zo wordt bijgehouden of ze niet te langzaam werken Al lijkt het me nou ook weer niet de bedoeling dat de helft van je boodschappen op de grond belanden. Klopt, 'mijn' caissière zei dat eens toen ik zei dat ze steeds sneller scande (kende haar vanaf haar eerste dag ). Sowieso houden meer bedrijven bij hoe snel je scant en afrekent/op subtotaal duwt, bij de Intratuin is dat ook zo weet ik uit ervaring (maar wordt er denk ik minder waarde aan gehecht).
Ik meende dat ik ooit had gelezen dat ze bij de Lidl op een bepaalde snelheid moesten scannen en het daarom zo snel ging. Dat er zo wordt bijgehouden of ze niet te langzaam werken Al lijkt het me nou ook weer niet de bedoeling dat de helft van je boodschappen op de grond belanden. Klopt, 'mijn' caissière zei dat eens toen ik zei dat ze steeds sneller scande (kende haar vanaf haar eerste dag ). Sowieso houden meer bedrijven bij hoe snel je scant en afrekent/op subtotaal duwt, bij de Intratuin is dat ook zo weet ik uit ervaring (maar wordt er denk ik minder waarde aan gehecht).

dinsdag 15 december 2015 om 20:21
^ toen ik bij de AH werkte hielden ze inderdaad bij hoe snel je je producten scande (moest een bepaald aantal producten per minuut) en dan hing er elke week zo'n lijstje met wie het 'goed' en wie het 'fout' deed, waarbij de 'goede' caissières dan ook nog eens aangestreept werden met zo'n gele marker...
dinsdag 15 december 2015 om 20:29
Ja, bij de Albert Heijn wordt dit ook bijgehouden. Ik scan ook altijd snel, maar ik sorteer de kwetsbare en grote boodschappen altijd goed en ik ga nooit zo snel dat de klant het niet meer kan bijhouden. Nu moet ik zeggen, als iemand dat tegen me zegt, dan zou ik het misschien als een grapje opvatten en niet direct als 'ga even wat langzamer'. Ik vraag wel vaak aan de klanten of ik het direct aan zal geven, of dat ik de achterste band even aan moet zetten zodat de boodschappen wat meer naar achter kunnen en of ik te snel ga.
Mijn ergernis als caissière: als er net een klant bij me is geweest met een volle kar. Alle boodschappen staan nog op de achterste band en die band gaat dus schuiven op het moment dat er op de voorste band iets bij de bewegingssensor komt (die zit heel dicht bij de kassa zelf). Die achterste band kan je dus niet zelf bedienen, de voorste band wel door iets voor de sensor neer te liggen of een knopje in te drukken. Ik zorg er dan altijd voor dat ik een beurtbalkje neerleg voor de sensor, zodat er de voorste band stilligt en de achterste band niet gaat lopen en die boodschappen geplet worden. Met het knopje bedien ik de band dan. En dan heb je altijd klanten die hun boodschappen hoppa naar voren schuiven tot aan mijn kassa aan toe en het beurtbalkje wegleggen en dan gaat die achterste band dus lopen. Krrrkk grpfdf daar gingen de boodschappen van de klant ervoor. Ik weet het, onwetendheid, maar toch denk ik soms: een caissière zal dat beurtbalkje er toch niet voor niets neerleggen? Sowieso zijn die achterste banden dus zwáár irritant.
Mijn ergernis als caissière: als er net een klant bij me is geweest met een volle kar. Alle boodschappen staan nog op de achterste band en die band gaat dus schuiven op het moment dat er op de voorste band iets bij de bewegingssensor komt (die zit heel dicht bij de kassa zelf). Die achterste band kan je dus niet zelf bedienen, de voorste band wel door iets voor de sensor neer te liggen of een knopje in te drukken. Ik zorg er dan altijd voor dat ik een beurtbalkje neerleg voor de sensor, zodat er de voorste band stilligt en de achterste band niet gaat lopen en die boodschappen geplet worden. Met het knopje bedien ik de band dan. En dan heb je altijd klanten die hun boodschappen hoppa naar voren schuiven tot aan mijn kassa aan toe en het beurtbalkje wegleggen en dan gaat die achterste band dus lopen. Krrrkk grpfdf daar gingen de boodschappen van de klant ervoor. Ik weet het, onwetendheid, maar toch denk ik soms: een caissière zal dat beurtbalkje er toch niet voor niets neerleggen? Sowieso zijn die achterste banden dus zwáár irritant.
dinsdag 15 december 2015 om 20:47
quote:JoniJoni schreef op 15 december 2015 @ 19:50:
[...]
Nou, het valt nog mee dat het in het assortiment is, vaak wil ik gerechten uit de allerhande maken en dan heeft AH de benodigde artikelen niet...
(...)
Haha! Inderdaad ja! Ik was dan wel weer blij dat ze het nog hadden! Alles voor die taart heb ik kunnen kopen, zelfs het vanillestokje.
[...]
Nou, het valt nog mee dat het in het assortiment is, vaak wil ik gerechten uit de allerhande maken en dan heeft AH de benodigde artikelen niet...
(...)
Haha! Inderdaad ja! Ik was dan wel weer blij dat ze het nog hadden! Alles voor die taart heb ik kunnen kopen, zelfs het vanillestokje.
"I love not Man the less, but Nature more..."

woensdag 16 december 2015 om 00:22
quote:MarianneDavids schreef op 14 december 2015 @ 17:16:
Geen supermarkt maar een drogisterij die melkpoeder voor baby's verkoopt. Er liep zo'n horde Chinezen binnen dat de andere klanten inclusief ondergetekende het voor gezien hielden. De winkel is niet zo groot dus je kunt nergens bij in die drukte. Ze kunnen het beter via het Internet bestellen, volgens Nutrilon heb je het dan de volgende dag in huis.
Ja dit is echt zo lastig voor een winkelier. Je mag ze de winkel niet weigeren vanwege discriminatie. Je probeert de verkoop aan banden te leggen door een maximum van 1 of 2 pakken per klant in te stellen. Dit helpt ook niks want ze trommelen doodleuk nog meer familieleden op en dan wordt het nog drukker in de winkel. Om over de louche handelaren nog maar te zwijgen die meurend naar de wiet jouw handel komen opkopen. Om vervolgens agressief te worden wanneer er net een groepje daarvoor is binnengeweest. Pakken bekladden met stift helpt niet, ze blijven het kopen. Verkoop weigeren is of discriminatie of het levert agressie op. Dan heb je nog de discussies met gewone klanten die alles maar belachelijk vinden en die toch eigenlijk wel Eens Uitleg Willen. En online bestellen? Ja hoor dat kan. Maximaal 2 per week per adres. En dat hebben zo ook allemaal al lopen. Het is alleen niet genoeg.
En wie is de pineut? De winkelier en de Nederlandse klant met kind die mispakt. Maar de tekorten zijn er voornamelijk in Nutrilon 3 en 4. Nummer 1 en 2 zijn normaliter gewoon op voorraad. En zo sukkelen we verder.
Geen supermarkt maar een drogisterij die melkpoeder voor baby's verkoopt. Er liep zo'n horde Chinezen binnen dat de andere klanten inclusief ondergetekende het voor gezien hielden. De winkel is niet zo groot dus je kunt nergens bij in die drukte. Ze kunnen het beter via het Internet bestellen, volgens Nutrilon heb je het dan de volgende dag in huis.
Ja dit is echt zo lastig voor een winkelier. Je mag ze de winkel niet weigeren vanwege discriminatie. Je probeert de verkoop aan banden te leggen door een maximum van 1 of 2 pakken per klant in te stellen. Dit helpt ook niks want ze trommelen doodleuk nog meer familieleden op en dan wordt het nog drukker in de winkel. Om over de louche handelaren nog maar te zwijgen die meurend naar de wiet jouw handel komen opkopen. Om vervolgens agressief te worden wanneer er net een groepje daarvoor is binnengeweest. Pakken bekladden met stift helpt niet, ze blijven het kopen. Verkoop weigeren is of discriminatie of het levert agressie op. Dan heb je nog de discussies met gewone klanten die alles maar belachelijk vinden en die toch eigenlijk wel Eens Uitleg Willen. En online bestellen? Ja hoor dat kan. Maximaal 2 per week per adres. En dat hebben zo ook allemaal al lopen. Het is alleen niet genoeg.
En wie is de pineut? De winkelier en de Nederlandse klant met kind die mispakt. Maar de tekorten zijn er voornamelijk in Nutrilon 3 en 4. Nummer 1 en 2 zijn normaliter gewoon op voorraad. En zo sukkelen we verder.
woensdag 16 december 2015 om 09:35
Ah goed dat iemand uitlegt dat de cassieres worden afgerekend op hoe smel ze scannen
Nou deze stond wat dat betreft lonely at the top
Dat melkpoeder, grrr, was blij toen ik het niet meer nodig had
Hier haalde ik het bij de weekboodschappen en de winkelier had ingevoerd enkel te koop bij min 20 euro aan andere boodschappen en bij de servicebalie
Dat hielp een beetje maar nog greep ik soms mis
Nou deze stond wat dat betreft lonely at the top
Dat melkpoeder, grrr, was blij toen ik het niet meer nodig had
Hier haalde ik het bij de weekboodschappen en de winkelier had ingevoerd enkel te koop bij min 20 euro aan andere boodschappen en bij de servicebalie
Dat hielp een beetje maar nog greep ik soms mis


woensdag 16 december 2015 om 21:50
quote:TrueColours schreef op 15 december 2015 @ 20:29:
Ja, bij de Albert Heijn wordt dit ook bijgehouden. Ik scan ook altijd snel, maar ik sorteer de kwetsbare en grote boodschappen altijd goed en ik ga nooit zo snel dat de klant het niet meer kan bijhouden. Nu moet ik zeggen, als iemand dat tegen me zegt, dan zou ik het misschien als een grapje opvatten en niet direct als 'ga even wat langzamer'. Ik vraag wel vaak aan de klanten of ik het direct aan zal geven, of dat ik de achterste band even aan moet zetten zodat de boodschappen wat meer naar achter kunnen en of ik te snel ga.
Mijn ergernis als caissière: als er net een klant bij me is geweest met een volle kar. Alle boodschappen staan nog op de achterste band en die band gaat dus schuiven op het moment dat er op de voorste band iets bij de bewegingssensor komt (die zit heel dicht bij de kassa zelf). Die achterste band kan je dus niet zelf bedienen, de voorste band wel door iets voor de sensor neer te liggen of een knopje in te drukken. Ik zorg er dan altijd voor dat ik een beurtbalkje neerleg voor de sensor, zodat er de voorste band stilligt en de achterste band niet gaat lopen en die boodschappen geplet worden. Met het knopje bedien ik de band dan. En dan heb je altijd klanten die hun boodschappen hoppa naar voren schuiven tot aan mijn kassa aan toe en het beurtbalkje wegleggen en dan gaat die achterste band dus lopen. Krrrkk grpfdf daar gingen de boodschappen van de klant ervoor. Ik weet het, onwetendheid, maar toch denk ik soms: een caissière zal dat beurtbalkje er toch niet voor niets neerleggen? Sowieso zijn die achterste banden dus zwáár irritant.
Dat ligt aan de type kassa-checkout. Die van jullie komt waarschijnlijk van leverancier PanOston. Deze maakt kassa-checkouts met achterbanden die automatisch aangaan als de voorband draait.
Van Keulen maakt achterbanden die de caissière zelf met een voetpedaal moet bedienen.
Ik heb met beide gewerkt en vind de checkouts van van Keulen veel beter voor de boodschappen van de klant. Of je moet er een caissière hebben tussen zitten die alleen maar gas geeft op het pedaal, dan heb je alsnog geklutste eieren.
Dus jouw frustratie kun je beter richten op de maker van de checkout dan op de klant, want die weet niet hoe zo'n ding werkt.
Ja, bij de Albert Heijn wordt dit ook bijgehouden. Ik scan ook altijd snel, maar ik sorteer de kwetsbare en grote boodschappen altijd goed en ik ga nooit zo snel dat de klant het niet meer kan bijhouden. Nu moet ik zeggen, als iemand dat tegen me zegt, dan zou ik het misschien als een grapje opvatten en niet direct als 'ga even wat langzamer'. Ik vraag wel vaak aan de klanten of ik het direct aan zal geven, of dat ik de achterste band even aan moet zetten zodat de boodschappen wat meer naar achter kunnen en of ik te snel ga.
Mijn ergernis als caissière: als er net een klant bij me is geweest met een volle kar. Alle boodschappen staan nog op de achterste band en die band gaat dus schuiven op het moment dat er op de voorste band iets bij de bewegingssensor komt (die zit heel dicht bij de kassa zelf). Die achterste band kan je dus niet zelf bedienen, de voorste band wel door iets voor de sensor neer te liggen of een knopje in te drukken. Ik zorg er dan altijd voor dat ik een beurtbalkje neerleg voor de sensor, zodat er de voorste band stilligt en de achterste band niet gaat lopen en die boodschappen geplet worden. Met het knopje bedien ik de band dan. En dan heb je altijd klanten die hun boodschappen hoppa naar voren schuiven tot aan mijn kassa aan toe en het beurtbalkje wegleggen en dan gaat die achterste band dus lopen. Krrrkk grpfdf daar gingen de boodschappen van de klant ervoor. Ik weet het, onwetendheid, maar toch denk ik soms: een caissière zal dat beurtbalkje er toch niet voor niets neerleggen? Sowieso zijn die achterste banden dus zwáár irritant.
Dat ligt aan de type kassa-checkout. Die van jullie komt waarschijnlijk van leverancier PanOston. Deze maakt kassa-checkouts met achterbanden die automatisch aangaan als de voorband draait.
Van Keulen maakt achterbanden die de caissière zelf met een voetpedaal moet bedienen.
Ik heb met beide gewerkt en vind de checkouts van van Keulen veel beter voor de boodschappen van de klant. Of je moet er een caissière hebben tussen zitten die alleen maar gas geeft op het pedaal, dan heb je alsnog geklutste eieren.
Dus jouw frustratie kun je beter richten op de maker van de checkout dan op de klant, want die weet niet hoe zo'n ding werkt.
woensdag 16 december 2015 om 22:13
woensdag 16 december 2015 om 22:25
quote:soetkees schreef op 16 december 2015 @ 22:13:
[...]
Precies. Extra korting ofzo?
Die win ik dan zeker niet ik ben altijd enorm traag in boodschappen uitkiezen.
Mijn huidige (non)irritatie: 1 dag voordat de chocoladeletters gratis worden weggegeven (vrijdag na sint) ze kopen met 50% korting. Dus toch nog 50% teveel betaald.
[...]
Precies. Extra korting ofzo?
Die win ik dan zeker niet ik ben altijd enorm traag in boodschappen uitkiezen.
Mijn huidige (non)irritatie: 1 dag voordat de chocoladeletters gratis worden weggegeven (vrijdag na sint) ze kopen met 50% korting. Dus toch nog 50% teveel betaald.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 16 december 2015 om 22:49
quote:topdropje schreef op 16 december 2015 @ 00:22:
[...]
En wie is de pineut? De winkelier en de Nederlandse klant met kind die mispakt. Maar de tekorten zijn er voornamelijk in Nutrilon 3 en 4. Nummer 1 en 2 zijn normaliter gewoon op voorraad. En zo sukkelen we verder.Nou ja, dan is er eigenlijk geen probleem, aangezien 3 en 4 totaal overbodig en nutteloos zijn
[...]
En wie is de pineut? De winkelier en de Nederlandse klant met kind die mispakt. Maar de tekorten zijn er voornamelijk in Nutrilon 3 en 4. Nummer 1 en 2 zijn normaliter gewoon op voorraad. En zo sukkelen we verder.Nou ja, dan is er eigenlijk geen probleem, aangezien 3 en 4 totaal overbodig en nutteloos zijn
Dus.

donderdag 17 december 2015 om 08:24
quote:boro_ schreef op 16 december 2015 @ 22:49:
[...]
Nou ja, dan is er eigenlijk geen probleem, aangezien 3 en 4 totaal overbodig en nutteloos zijn Ben ik met je eens. En er is helaas wel een probleem want de handelaren zijn nog steeds agressief en opdringerig, de Nederlandse klant boos en verontwaardigd (dat vind ik denk ik nog het ergst, dat verwacht wordt dat de winkelier deze situatie kan veranderen) en de winkels rond tijd van levering stampvol. En nummer 1 en 2 komen vanzelf weer aan bod in China, daar kan je op wachten. Het gaat in golven. En dan is de beer pas echt los. Maar ja, wat doe je eraan.
[...]
Nou ja, dan is er eigenlijk geen probleem, aangezien 3 en 4 totaal overbodig en nutteloos zijn Ben ik met je eens. En er is helaas wel een probleem want de handelaren zijn nog steeds agressief en opdringerig, de Nederlandse klant boos en verontwaardigd (dat vind ik denk ik nog het ergst, dat verwacht wordt dat de winkelier deze situatie kan veranderen) en de winkels rond tijd van levering stampvol. En nummer 1 en 2 komen vanzelf weer aan bod in China, daar kan je op wachten. Het gaat in golven. En dan is de beer pas echt los. Maar ja, wat doe je eraan.

zaterdag 19 december 2015 om 18:27
Vandaag bij Dirk mijn ogen uitgekeken. Zalm en garnalen in de aanbieding, 3 verpakkingen voor 5 euro. Komen 2 mannen met allebei een kar en hijsen de 2 vriezers compleet leeg. Bedrijfsleider over zijn toeren: dat kan niet, dat mag niet. Antwoord, waar staat dat?
Laden vol en gaan betalen. Lachen die kerels, bleek goedkoper te zijn dan de groothandel.
Laden vol en gaan betalen. Lachen die kerels, bleek goedkoper te zijn dan de groothandel.
zaterdag 19 december 2015 om 18:39
quote:nieuwsbrief50 schreef op 19 december 2015 @ 18:27:
Vandaag bij Dirk mijn ogen uitgekeken. Zalm en garnalen in de aanbieding, 3 verpakkingen voor 5 euro. Komen 2 mannen met allebei een kar en hijsen de 2 vriezers compleet leeg. Bedrijfsleider over zijn toeren: dat kan niet, dat mag niet. Antwoord, waar staat dat?
Laden vol en gaan betalen. Lachen die kerels, bleek goedkoper te zijn dan de groothandel.Asociaal zeg! Waarom zou je, geheel indachtig delen met Kerst, nog wat voor een ander overlaten?
Vandaag bij Dirk mijn ogen uitgekeken. Zalm en garnalen in de aanbieding, 3 verpakkingen voor 5 euro. Komen 2 mannen met allebei een kar en hijsen de 2 vriezers compleet leeg. Bedrijfsleider over zijn toeren: dat kan niet, dat mag niet. Antwoord, waar staat dat?
Laden vol en gaan betalen. Lachen die kerels, bleek goedkoper te zijn dan de groothandel.Asociaal zeg! Waarom zou je, geheel indachtig delen met Kerst, nog wat voor een ander overlaten?
I can explain it to you, but I can't understand it for you