Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 17 december 2015 @ 07:11:

[...]

Dat. Er zijn ook nog normale figuren in between.Wat is normaal in de westerse wereld waar er steeds meer mensen obees zijn?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nou. Zo een naveltruitje kan wel vandaag hoor.. jees wat zacht buiten !
quote:hatsetats schreef op 17 december 2015 @ 07:35:

[...]

Wat is normaal in de westerse wereld waar er steeds meer mensen obees zijn?

Omdat obees zijn, gelukkig nog steeds niet de norm is, zijn alle mensen die niet bij jouw plaatjes van uitersten passen gewoon normaal.

Dat het aantal mensen met obesitas groeit, betekent niet dat ze ineens in de meerderheid zijn natuurlijk.
quote:fietsie schreef op 17 december 2015 @ 07:54:

[...]

Omdat obees zijn, gelukkig nog steeds niet de norm is, zijn alle mensen die niet bij jouw plaatjes van uitersten passen gewoon normaal.

Dat het aantal mensen met obesitas groeit, betekent niet dat ze ineens in de meerderheid zijn natuurlijk.Goh? Echt? Je moet toch eens beter lezen. Of wat minder aannames dien dan toch.
Vrede op aard....
quote:Corona67 schreef op 17 december 2015 @ 08:17:

Vrede op aard....Vreten op aarde, in de pensen een welbehagen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 17 december 2015 @ 08:22:

[...]

Vreten op aarde, in de pensen een welbehagen.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 december 2015 @ 06:35:

Ik kom er niet meer.

Na gisteren nog meer klaar mee dan daarvoor.Ik dacht in eerste instantie dat je Geldermalsen bedoelde.
Hoe meer aandacht een raadsvergadering vooraf krijgt hoe groter de kans dat er relschoppers op af komen denk ik.
@Fietsie, ik ben wel heel benieuwd wat maakt dat jij zo oordeelt over een obees persoon? De man is duidelijk aan het trainen en jij noemt het 'misselijkmakend'. Wat moet ie dan? Binnen blijven? In een soort burka trainen zodat je zijn vetrollen niet ziet?
Mijn god wat een overduidelijk gezuig weer. En jammer dat iemand er weer intrapt.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 december 2015 @ 08:35:

[...]

Ik dacht in eerste instantie dat je Geldermalsen bedoelde.
quote:Goede-Fee schreef op 17 december 2015 @ 08:48:

Mijn god wat een overduidelijk gezuig weer. En jammer dat iemand er weer intrapt. ja dom van me dat ik erin trap. Maar goed, iemands lijf misselijkmakend noemen is wel wat meer dan gezuig denk ik.
quote:fietsie schreef op 17 december 2015 @ 07:10:

[...]

Er is voor jouw niks tussen in? Ik vind beide heren niet mooi. Dit is niet zacht maar vet. En misselijkmakend om dan je shirt zo te dragen.

Jezus fietsie... wat een oordeel over een medemens zeg! Bah, dat is pas walgelijk en misselijkmakend! Je kent de oorzaak niet en die man is bezig om wat aan zijn lijf te doen! Je kunt overduidelijk zien dat hij aan het hardlopen is. Respect voor hem!

Opmerkingen zoals de jouwe maakt dat veel mensen met overgewicht niet naar een sportschool durven omdat ze dus bang zijn voor zo'n oordeel...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Je zal maar zo opstaan elke dag. Hier een voor beiden.
Je kan er toch niks aan doen als je ergens misselijk van wordt? Het is inderdaad niet aardig om het hardop te zeggen, maar waarom mag je dan wel zeggen dat je misselijk wordt van Wilders en Trump?
quote:hatsetats schreef op 17 december 2015 @ 08:50:

[...]

ja dom van me dat ik erin trap. Maar goed, iemands lijf misselijkmakend noemen is wel wat meer dan gezuig denk ik.Dat is net zoiets als zeggen dat Adele haar lilleke bek moet houden. Was zo'n leuke opmerking van joiu Hats.
I like being a mess. It's who I am.
Goedemorgen allemaal en tot ziens, ben al laat dus moet rennen.
I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 17 december 2015 @ 08:44:

@Fietsie, ik ben wel heel benieuwd wat maakt dat jij zo oordeelt over een obees persoon? De man is duidelijk aan het trainen en jij noemt het 'misselijkmakend'. Wat moet ie dan? Binnen blijven? In een soort burka trainen zodat je zijn vetrollen niet ziet?Nee hoor, ik vind die mans op zich niet misselijkmakend, maar wel hoe hij zijn truitje draagt. Respect voor die man, dat hij gaat trainen. Snap alleen niet dat iemand de behoefte voelt om die plaatjes hier te plakken. Naar de wc gaan is ook heel natuurlijk, maar ik plak de plaatjes van het resultaat hier ook niet.
quote:Kia-Ora schreef op 17 december 2015 @ 08:54:

[...]

Jezus fietsie... wat een oordeel over een medemens zeg! Bah, dat is pas walgelijk en misselijkmakend! Je kent de oorzaak niet en die man is bezig om wat aan zijn lijf te doen! Je kunt overduidelijk zien dat hij aan het hardlopen is. Respect voor hem!

Opmerkingen zoals de jouwe maakt dat veel mensen met overgewicht niet naar een sportschool durven omdat ze dus bang zijn voor zo'n oordeel...Echt die man is wat mij betreft van harte welkom in de sportschool hoor, met zijn truitje over zijn buik, maar dat vind ik ook van slanke mensen die houden wat mij betreft ook beter hun truitje over hun buik.
Waar gáát het hier over..
quote:AllyMcBeal schreef op 17 december 2015 @ 09:31:

[...]

Dat is net zoiets als zeggen dat Adele haar lilleke bek moet houden. Was zo'n leuke opmerking van joiu Hats.

Juist, dat mocht wel gezegd worden. En gisteren waren er bergen oordelen over Claudia de Breij. Die werden allemaal met naam genoemd, maar van een anonieme dikkerd mag ik niks vinden, want anderen zijn ook dik, of ooit dik geweest en daarmee beledig ik ineens iedereen met overgewicht.

Ik ken trouwens in real life ook mensen met zulk overgewicht, heel leuke mensen. In onze contacten speelt dat overgewicht geen enkele rol, dus heb ik daar verder geen oordeel over. Hier wordt dit plaatje expres gepost om te provoceren en dan mag ik er niks van zeggen.
quote:AllyMcBeal schreef op 17 december 2015 @ 09:31:

[...]

Dat is net zoiets als zeggen dat Adele haar lilleke bek moet houden. Was zo'n leuke opmerking van joiu Hats.Lilleke bek = ze heeft n rot stem.
quote:fietsie schreef op 17 december 2015 @ 09:35:

[...]

Nee hoor, ik vind die mans op zich niet misselijkmakend, maar wel hoe hij zijn truitje draagt. Respect voor die man, dat hij gaat trainen. Snap alleen niet dat iemand de behoefte voelt om die plaatjes hier te plakken. Naar de wc gaan is ook heel natuurlijk, maar ik plak de plaatjes van het resultaat hier ook niet.Laatst nog n baby met n enorme stront luier voorbij zien komen hier.
quote:fietsie schreef op 17 december 2015 @ 09:51:

[...]

Juist, dat mocht wel gezegd worden. En gisteren waren er bergen oordelen over Claudia de Breij. Die werden allemaal met naam genoemd, maar van een anonieme dikkerd mag ik niks vinden, want anderen zijn ook dik, of ooit dik geweest en daarmee beledig ik ineens iedereen met overgewicht.

Ik ken trouwens in real life ook mensen met zulk overgewicht, heel leuke mensen. In onze contacten speelt dat overgewicht geen enkele rol, dus heb ik daar verder geen oordeel over. Hier wordt dit plaatje expres gepost om te provoceren en dan mag ik er niks van zeggen.Het was overduidelijk de bedoeling dat iemand er zoiets over ging zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven