Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 18 december 2015 @ 10:52:

Gefeliciteerd, Ana!

En Dankjewel lieverd!
Lieve mensen ik ga even heeeerlijk ongegeneerd een dutje doen , voordat ik de rest van de gang weer op ga halen van school.

Bedankt voor de lieve felicitaties en een fijne dag/avond!
Jij ook een fijne dag, Ana.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ana_isabel schreef op 18 december 2015 @ 09:33:

[...]

Dabkjewel!

Dit word onze 5e. Helaas ben ik afgelopen juni na 4 maanden zwangerschap mijn zoontje verloren.

He bah Ana, dan is het wellicht extra spannend?
Je bent zelf een theepot
quote:Honeymoonquiz schreef op 17 december 2015 @ 21:15:

Gekkie Marga is weer bezig in het mod-topic. Ze is wel vasthoudend ...en jij bent?
LOEP ME MAAR aub.
Gefeliciteerd Ana

Struik, hier ook 1 kind van 15. Nog nooit gedacht dat we geen gezin zijn. Klein gezin van 3, maar toch echt een gezin
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2015 @ 23:09:

Ik kijk wel link uit in een dergelijk topic te zeggen wat ik echt vind. Wie kan het wat schelen? In zijn algemeenheid is dat natuurlijk altijd zo, maar daar word ik verdrietig van, dus denk ik meestal maar dat ik heel relevant ben.Bedoel je dat je daar niet je echte mening zegt?
LOEP ME MAAR aub.
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2015 @ 23:15:

[...]

Nee. Ik praat niet graag over onprettige ervaringen wanneer alles wat je zegt gebruikt kan worden om het argument van een bepaalde horde te versterken. Ik maak me geen illusies over medeleven.Ik heb hier nog niet alles bijgelezen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 18 december 2015 @ 12:08:

[...]

...en jij bent?Ron Brandsteder.
quote:Honeymoonquiz schreef op 18 december 2015 @ 00:01:

[...]

Hmmm. Niet handig van haar maar misschien tikkeltje overdreven. Al was ie waarschijnlijk vroeg of laat wel gekomen.Jij hebt ook zo'n grote eleonora-bril op in je avator.
LOEP ME MAAR aub.
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 10:44:

[...]

Hoe ouder ze wordt, hoe minder ze mij nodig heeft helaas. Gelukkig hebben we vanavond volle bak, 11 kinderen komen er. Ze zijn nu boodschappen doen en dan gaan vader en dochter de zaak voorbereiden. Ze heeft er zin in!

Sorry maar wat zeg je allemaal voor raars?

Gezin is gezin. Met 1 kind of niet, met 1 ouder of niet. Als ze 2 zijn of 16, maakt allemaal niets uit.
quote:missie_m schreef op 18 december 2015 @ 12:12:

[...]

Ik heb hier nog niet alles bijgelezen.Op napraat is dat ook totaal overbodig omdat het voor 99% nergens over gaat. Met als gevolg dat reageren op postings van de avond ervoor nogal nutteloos is.
Gefeliciteerd Ana-Isabel.
quote:2465324 schreef op 18 december 2015 @ 07:23:

Goedemorgen allemaal .

Vandaag dochter uit ziekenhuis halen alles is gelukkig goed gekomen ,ze wordt wel goed in de gaten gehouden.
LOEP ME MAAR aub.
quote:ana_isabel schreef op 18 december 2015 @ 07:45:

Oh gelukkig! Ik ben zelf zo zuinig op mijn haar..kan mij voorstellen dat je baalt.

Ik ben zwanger.. dus voorlopig wordt het alleen maar erger ipv beter volgens de statistieken..

Gelukkig vakantie inderdaad! En jij?
LOEP ME MAAR aub.
quote:ana_isabel schreef op 18 december 2015 @ 09:33:

[...]

Dabkjewel!

Dit word onze 5e. Helaas ben ik afgelopen juni na 4 maanden zwangerschap mijn zoontje verloren.

Wat een leuk project gaat je dochter doen!
LOEP ME MAAR aub.
quote:Nouschi schreef op 18 december 2015 @ 10:28:

[...]

Ik heb een echt gezin met 1 kind.Ik ook!
Gefeliciteerd Ana
Hier geen kinderen, maar wel 2 neefjes/nichtjes. De ene is 10 en al echt aan het prepuberen. Heerlijk vind ik het om dan juist een beetje gek te doen.

Ze is wereldkampioen oogrollen en verzuchten "Tante Wohhhol"
Hier een gezin met 2 kinderen, maar 'slechts' één ouder. Wordt ook niet altijd als volwaardig gezin gezien.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ben alweer terug uit Duitsland, man, man wat was het druk. In de winkels, op straat, druk, druk.

Ik heb geen auto dus leen ik de auto van mijn moeder als ik zoiets wil doen. Het valt me telkens weer op dat je in Nederland en zeker ook in mijn stad eigenlijk helemaal niet echt kunt autorijden. Het is telkens stilstaan, optrekken, stilstaan, optrekken. En het stikt hier van de stoplichten.

Zou er eigenlijk een opleiding, met baangarantie, zijn voor kluizenaar? Dan ga ik die doen.
quote:pomona-struik schreef op 18 december 2015 @ 10:22:

Ja van een kind dus dat telt niet.

Ik vind jullie verhalen over 's ochtends haasten enzo altijd zo leuk om te lezen.

Met meer kinderen heb je een echt gezin.

Hier zijn wij volledig op dochter gericht en dochter volledig op zichzelf. Dat is denk ik toch anders. Jullie kinderen leren delen en rekening houden met elkaar en dat ze niet altijd kunnen krijgen wat ze wensen.

Hier is dat niet.

Sorry Pomona, maar hier moet ik toch even op reageren. Ik heb elders gelezen van het tragische verlies van je ongeboren kind en ik kan me heel goed voorstellen dat je levenslang dat gemis bij je draagt, maar natuurlijk zijn jullie wel een gezin. En dat moeten jullie ook zijn, voor je dochter. Wat moet zij anders zeggen, als mensen later vragen uit wat voor gezin zij komt? 'Oh, ik kom niet echt uit een gezin, ik had ergens twee losse ouders of zo, maar dat telt niet'?

Wij hebben ook 1 kind, na een reeks miskramen en mislukte vruchtbaarheidsbehandelingen. Vanwege onze leeftijd blijft het daar ook bij. Maar reken maar dat wij een gezin zijn. Voor onszelf, maar vooral voor onze zoon. Die verdient niets minder.
En Ana, gefeliciteerd! Spannend hoor, de komende tijd. Ik duim voor je!
quote:yasmijn schreef op 18 december 2015 @ 12:18:

[...]

Op napraat is dat ook totaal overbodig omdat het voor 99% nergens over gaat. Met als gevolg dat reageren op postings van de avond ervoor nogal nutteloos is.Dan word het eens tijd dat het 'ergens' over gaat. Dan maar over die 1% al is het van een week geleden. Het is trouwens op "napraat" heel on-topic als je napraat.
LOEP ME MAAR aub.
Hier ook ellende in de winkels. Heb tig rondjes moeten rijden voor ik een parkeerplek had

AH.nl dan maar voor volgende week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven