te ver
maandag 22 september 2008 om 14:07
laats was ik uit met een paar vriendinnen. Het was al laat en we waren allemaal lekker aan het dansen en drinken, op een gegeven moment was M met een jongen aan het dansen en ze ging onder zijn kleren strelen, en tegen hem aan dansen. Ik hield haar een beetje in de gaten want ze heeft al 5 jaar een vriend. Toen was het tijd om naar huis te gaan en vertelde ze op de fiets dat hij haar hand op zijn piemel had gelegd, zij had wel haar hand weggetrokken maar het is wel erg vind ik zelf. M had de volgende dag wel spijt, maar wou haar vriend niks vertellen. Ik vind wel dat ze te ver is gegaan, wat vinden jullie en hoe kan zij verder met haar relatie ? en wat kan ik doen ?ik maak me wel zorgen ze is mn beste vriendin nl.
groetjes
groetjes
maandag 13 oktober 2008 om 12:11
quote:zaps schreef op 13 oktober 2008 @ 11:20:
Hallo Ik vraag alleen advies!!!!
wie alleen maar domme reacties geeft, mag weg blijven!
dit is een serieus onderwerp en wie dat niet vind rot maar lekker op
Ben je intussen lekker op vakantie geweest dat je nu pas reageert trouwens?
Hoe is het afgelopen met die vriendin?
En het advies is nogmaals: bemoei je er maar liever niet mee, het was haar hand, zijn piemel en haar relatie van 5 jaar.
Hallo Ik vraag alleen advies!!!!
wie alleen maar domme reacties geeft, mag weg blijven!
dit is een serieus onderwerp en wie dat niet vind rot maar lekker op
Ben je intussen lekker op vakantie geweest dat je nu pas reageert trouwens?
Hoe is het afgelopen met die vriendin?
En het advies is nogmaals: bemoei je er maar liever niet mee, het was haar hand, zijn piemel en haar relatie van 5 jaar.
maandag 13 oktober 2008 om 12:30
Ik vind dat er heel normaal op je gereageerd wordt Zaps. Misschien is het niet het advies wat je horen wilt maar dat risico loop je als je een topic opent.
Ik heb eerlijk gezegd geen arrogantie gezien. Wel duidelijk geformuleerde antwoorden.
On-topic: ik zou het het pakkie an van die vriendin laten.
Ik heb eerlijk gezegd geen arrogantie gezien. Wel duidelijk geformuleerde antwoorden.
On-topic: ik zou het het pakkie an van die vriendin laten.
maandag 13 oktober 2008 om 12:35
maandag 13 oktober 2008 om 12:42
Nou jaaaa weet dat ik weleens te gevoelig kan reageren maar dit slaat werkelijk alles TO!
Had je dan willen lezen...ja jj bent de aangewezen persoon die het als heldin aan haar vriend moet opbiechten???
Bemoei je niet met haar relatie en of ze nu wel of geen spijt heeft..het is jouw probleem niet.
En JIJ vindt dit te ver gaan maar wie zegt dat haar vriend dat ook vindt?
Vul het niet voor een ander in en laat die verantwoordelijkheid aan je vriendin over ok?
Enne..beetje aso reaktie van je hoor sorry dat ik het zeg.
Had je dan willen lezen...ja jj bent de aangewezen persoon die het als heldin aan haar vriend moet opbiechten???
Bemoei je niet met haar relatie en of ze nu wel of geen spijt heeft..het is jouw probleem niet.
En JIJ vindt dit te ver gaan maar wie zegt dat haar vriend dat ook vindt?
Vul het niet voor een ander in en laat die verantwoordelijkheid aan je vriendin over ok?
Enne..beetje aso reaktie van je hoor sorry dat ik het zeg.
maandag 13 oktober 2008 om 12:43
Aaahh, weer wat geleerd. Ben niet zo thuis in de wereld der Trollen, in ieder geval een stuk minder dan jij Eleonora
Ik zal mijn vraag anders formuleren, want ik heb totaal niet de intentie om Zaps uit te schelden....
Zaps, zijn jouw vragen allemaal serieus, of ben jij een melige dondersteen die voor de fun een beetje zit te keten op het forum?
Ik zal mijn vraag anders formuleren, want ik heb totaal niet de intentie om Zaps uit te schelden....
Zaps, zijn jouw vragen allemaal serieus, of ben jij een melige dondersteen die voor de fun een beetje zit te keten op het forum?
maandag 13 oktober 2008 om 12:44
[quote]eleonora schreef op 22 september 2008 @ 14:54:
Zat er nog een broek om die piemel heen?
Dat ze de koopwaar even gecheckt heeft maar niks gekocht heeft?
Dan nog is ze ver gegaan maar ach, over een paar jaar schaamt ze zich als het even meezit dood als ze terugdenkt aan deze actie.
Ja dat is ook een verschil...met of zonder kadopapier....
Zat er nog een broek om die piemel heen?
Dat ze de koopwaar even gecheckt heeft maar niks gekocht heeft?
Dan nog is ze ver gegaan maar ach, over een paar jaar schaamt ze zich als het even meezit dood als ze terugdenkt aan deze actie.
Ja dat is ook een verschil...met of zonder kadopapier....
maandag 13 oktober 2008 om 12:48
quote:revival schreef op 13 oktober 2008 @ 12:43:
Aaahh, weer wat geleerd. Ben niet zo thuis in de wereld der Trollen, in ieder geval een stuk minder dan jij Eleonora
Zo kan je inderdaad ook vragen of iemand een troll is
Zo kan je inderdaad ook vragen of iemand een troll is
anoniem_59362 wijzigde dit bericht op 13-10-2008 12:48
Reden: zoveel
Reden: zoveel
% gewijzigd