De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Kay ik hoop dat je meissie niet ziek geworden is.

Amy dat is wat met Saar!

Ene kant natuurlijk positief dat ze zo slim en bijdehand is, maar lijkt me zeker lastig ook. Maar hoe ik het lees klinkt het ook wel lollig, sorry!

En Saar is erg lang ja. Ik vind zelf het soms best lastig met groter worden om uniboy in bedwang te houden als ie iets niet wil.

Echt van die momenten dat ik denk: waar ben ik aan begonnen en dit is nog maar het begin....

Sneu voor Emma en idd jij staat erbij en kijkt ernaar. Hoop dat er snel wat uitkomt.

En we hebben nog even hoor, voor wij er weer voor gaan!

Denk je dat het bij jullie zo wel goed is?

Paar dagen geleden riep uniman mij, had was zappende weg bij zo'n huizen verbouwings programma gekomen en daar was een gezin met een kind en toen .... een 3-ling.

Zei ie tegen me: dat kan ook, denk je aan een 2e, heb je d'r zo 4.

Als dat ons zou overkomen ga ik naar een onbewoond eiland hoor.

Nala mooi dat het wat beter gaat, nog ff doorbijten, je kan het nu pakken. Denk je wel om jezelf nu???

En dat prikken/blauwe navel skip ik gewoon weer even hoor, ik kan daar helemaal niet tegen.

Ow ja, het huis mak over plan hier wil nog niet vlotten.

ik had toch bedacht dat ik nog wat leidingen wilde weggewerkt hebben in de muur en mijn oom wilde wel jekkeren maar OMG wat een bende!

Gister heeft mn zwager de gaten weer dichtgesmeerd, die was vroeger stucadoor, maar had helemaal geen spullen meer, is ie voor mij naar de gamma gegaan voor materiaal en gereedschap en is begonnen en hij komt vandaag het nog glad maken/afmaken. Maar wel lief dat ie dat allemaal doet.

Paar dagen geleden waren man en ik deurtjes in kastjes aan het hangen.

Zegt ie: als je ze nou bovenaan vastpakt en je met je voet de deur aan de onderkant ondersteund, dan doe ik ... bla bla bla

Nou dat ging niet, hij was vergeten dat het qua ondersteuning wel uitmaakt of je maat 46 hebt of maat 38

Zo gaat het hier dus aantoe en we willen de zolder ook nog doen, dat wordt zwaar

Vanmorgen kwam uniboy aan met een playboy.

Hij had een pagina met zo'n mokkel opengeslagen en er kwam een van oor tot oor.

Vingertje ging richting het papier en hij riep triomfantelijk:

Navel! ( gelukkig wees ie niet naar d'r (.)(.) !)

Kijk mama, meissie schoen aan!

Tja, meer had ze ook niet aan

Het is hier diepe rust, ik duik zelf ook nog lekker mn bed in, doeg!
Hihi, Uniboy is er vroeg bij.
zo, wat een rust vandaag (en gisteren)

Hoe is het met de dames?

Geweldig dat Uniboy met de playboy aan kwam zetten

Irritant hé als het klussen niet zo erg opschiet.

Ohh er is er 1 wakker tot later
Zeker rustig zeg.

Vanmorgen weer bij de IVF arts geweest. Nog steeds geen datum voor de punctie gepland...

Het grootste eitje was nog net geen 20 mm, dus wilde ze nog een dag wachten.

Moet morgen om 12.30 uur weer.

Maar ga er nu echt vanuit dat de punctie donderdag is en zaterdag de terug plaatsing.

Zag er wel heel goed uit. Mijn "mooie" eitjes waren van 4-5 naar 7 gegroeid! En dan nog een paar kleintjes.

De arts is er zelfs blij mee dat ik maar 1 goed werkende eierstok heb.

Want deze is bij mij het makkelijkst te bereiken en dat is met de punctie toch ook wel prettig.

En er hoeft er dan maar eentje aangeprikt te worden en dat scheelt weer pijn.

Morgen horen we dus weer meer...

Ik ga nu lekker SATC movie kijken. (jeej, via mijn zusje gekregen en ook Mamma mia, die gaan we morgen kijken)

Vanmiddag ook nog ff sporten.
Jees, wat een geklets hier zeg! Gezellig!

Nala, wat super dat de eitjes er goed uitzagen. Nu gaat het dan echt gebeuren, spannend hoor.

Quint, jippie! We hebben er een pilstopper bij! Leuk!

Uni, ook al plannen voor een tweede. En die kleine van jullie is er maar vroeg bij he? Haha...Lotte is momenteel heel erg gefocust op mama haar tieties....Ze zijn natuurlijk ook immens momenteel

Hera, ben benieuwd naar je nieuwe brilletje. Heb toevallig zaterdag ook een aantal gepast maar niet echt een leuke gevonden.

Oh meisje is wakker.....kom later nog even terug.

Bye!
Nala, spannend zeg!!!! dus morgen weer kijken....

Noa ik heb het al eens eerder gevraagd, daar heb je ws overheen gelezen met al dat geklets van ons allen haha.

Maar wat voor meisje is Lotte? Hoe ontwikkeld ze zich? spreekt ze meer nl of duits?

Gewoon ff benieuwd!!
Dat is goed nieuws Nala dat de eitjes er goed uitzien. Spannend hoor het is bijna zover!

Noa, moeilijk hé een bril uitzoeken. Hopelijk vind je snel een leuke bril.

Amy, geweldige opmerking trouwens van je over je dochter

Ik hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen wat er met je stiefdochter aan de hand is.

Vanmorgen bij de tandarts geweest en het was allemaal goed, gelukkig

Groetjes
Oh Nala spannend zeg...Hoop dat hij morgen groot genoeg is.

We moeten ons woensdag melden en donderdag wordt hij gedotterd. 2 nachten in het RmD huis. 1 nacht ik en `1 nacht vriendlief en de ander blijft dan bij Kaj slapen.

Uni ik koop bij Babyplanet/Prenatal/Hildering/ Kids factory en bestel op kleertjes.com en op de site van lief...

Nee hij komt echt mondjes matig aan, nu ging het een tijdje goed met de extra calorien voeding maar het weekend weer hoestbuien dus kwam zijn voeding er weer een paar keer uit.

Hmm de rest van je vragen weet ik niet meer...

We hebben er weer een pilstopper bij, yeah Quintie, ga ervoor meid, you go girl...
Amy, voordat ik het weer vergeet na pagina´s geklets bijgelezen te hebben...hihi...

Lotte is een eigenwijsje met een geheel eigen willetje. Heel vriendelijk en vrolijk (neuriet echt de hele dag door) naar iedereen maar o wee als ze iets wil wat ze niet krijgt...Dan laat ze zich even duidelijk horen. Spreekt zowel duitse als nederlandse woorden, verstaat het ook alletwee. Heel grappig om te zien trouwens, hoe ze moeiteloos omschakelt.

Nala, hoe was de movie? Eerst volgende keer in dat ik in nederland ben koop ik ´m.

Fijne avond!
De film was geweldig Noa, lekker zitten snotteren.
Wat een rust hier zeg...

Ik ga zo ff de huiskamer soppen en moet om half 1 in het zh zijn.

Daarna filmpie kijken bij mijn zussie, dus jullie horen het pas eind van de middag.
Nala succes vanmiddag!!!!

Noa leuk om te horen! dus het omschakelen doet ze goed, spreekt man alleen duits of ook een beetje nl?

En ook al zo'n eigenwijsje dus!

Ik voel me k u t , heb een blaasontsteking en daarvoor een kuur, lijkt iets op te knappen en nu pijn in boven hoektand, vraag me nu echt af of het tandheelkundig is of dat het mijn bijholte is, ben niet echt verkouden alleen wat hees....man wat kun je soms balen van je lichaam zeg...
voor amy. Hopelijk ben je snel weer helemaal fit.

Nala, succes vanmiddag.

*klaagmodus aan*

1:30 Luke wakker na het drinken kwam mijn man boven en legde Luke in bed.

1:45 Nick wakker en begon gezellig te kletsen in zijn bed.

Af en toe even stil en dan begon hij weer. (gelukkig bleef hij wel in bed liggen en was hij alleen maar aan het kletsen)

3:00 ik naar Nick toe om uit te leggen dat het nacht is en dat hij moet gaan slapen. Maar nee hoor "Nick, wakker uit? zegt meneer"

eindelijk 4:15 ik hoor geen geklets meer.

En jullie raden het al....4:30 Luke wakker.

en om 5:30 en om 6:30 toen maar bij ons in bed laten liggen.

En om 8 uur liep de wekker af omdat Nick naar de psz moest.

Dus ik dacht dat wordt een ramp om hem wakker te krijgen na zo'n nacht.

Ik kom zijn kamer binnen "goedemorgen, nick wakker uit, naar school?" hoor ik uit zijn bed komen

* klaagmodus uit*

Moet er weer vandoor er is er 1 wakker
Dat is een lekkere nacht zeg Hera. Komt natuurlijk ook tegelijk.

Nala, hoop dat je eitjes groot genoeg zijn om een punctie en terugplaatsings datum te horen, echt spannend hoor!

Amy, beterschap, is niets aan allerlei pijntjes. Hoop voor je dat het snel weer beter is!

Noa, dus jou dochter is ook al een lekkere kletskous, is gezellig niewaar!

Brabbel, succes morgen en vooral overmorgen, dat kaj zich er maar weer goed doorheen slaat! En jullie ook!

Uni, uniboy is wel erg grappig, haha, borsten zijn natuurlijk ook helemaal niet interessant na 20 maanden bv, haha. Dan is alleen schoenen aan veel gekker!

Nou we hebben zondag lekker gezwommen, mevrouw had gelukkig geen koorts meer, wel heel lang geslapen voor haar doen. Helaas was het water kouder dan normaal, dus we moesten wel even op onze kiezen bijten. We hebben er meteen een lekker dagje van gemaakt, bij zus patatjes gegeten en rondgehangen. Lekker dagje hoor!

Nu is kayleigh op de opvang en dat vindt ze de laatste week niet zo leuk. Ze begint thuis al dat ze niet heen wil... Compleet met tranen enzo. Heeft ze nog nooit eerder zo gedaan. Weet niet zo goed wat ik er mee moet, ben natuurlijk wel gewoon thuis, maar goed wil ook niet dat ze helemaal vervreemd van daar door haar thuis te laten. Misschien voelt ze alle veranderingen wel aan ofzo. Nou ja, ik hoop maar dat het een fase is en het zo weer over is... Voel me wel een beetje schuldig. Daar gaat het de rest van de dag wel redelijk goed, maar ook niet helemaal als normaal.

Vanmiddag heb ik nog een teamdag, etentje enzo. Dus wel leuk even eruit!

Nu even wat eten.

Liefs Kay
Gelukkig kleine kay weer koortsvrij! En zo'n periode heeft Sara ook gehad op de opvang. Bereid haar nu altijd goed voor:morgen naar de kindjes en dan haalt mama je weer op enz..gaat gelukkig hier de laatste tijd weer beter. Vervelend is dat he!

Nala hoe was het????

Nog ff verhaaltje (schaam)

Sara plakt stikker op opa's arm

Opa pakt hem eraf en plakt hem op zijn horloge

Sara zegt: niet doen opa, daar hoort ie niet

Pakt stikker weer van horloge en plakt hem weer op opa's arm

Opa is vervelend en haalt hem er weer af en plakt hem op zijn horloge.

Sara zucht en zegt gofferdomme en loopt weg met de stikker.

OOOOOO we schrokken ervan, wij vloeken volgens mij nooit echt. Nu bleek later dat opa 3 dagen ervoor, aan het boren was en de boormachine op zijn teen liet vallen waarna hij dus gvd zei....ahum.....
Oei oei, die Sara haha!
Wel leuk verhaal en het laat weer typisch een uiting van een peuterfrustratie zien. Schattig toch ook Bewaar je hem?
tot nu toe eigenlijk nooit Jac, maar miss moet ik daar toch eens mee beginnen..
Ik zeg web-log.nl. Kind kan de was doen
Oei oei oei, die Saar!

Hier gebeurt het ook * schaam *

Daphne zegt het ook en ergens heb ik gelezen dat je het maar moet negeren en er helemaaaaal geen aandacht aan moet besteden, omdat ze het dan juist gaan zeggen. Moet zeggen, ze heeft het al eventjes niet gezegd, dus misschien is ze het vergeten.
Oef, die Sara. Denk dat je toch ook wel stiekem je lach in moet houden.

Lijkt me heel gek een klein meisje dat te horen zeggen.

Voel je je nu ietsies beter Amy? Blaasontsteking word je niet vrolijk van.

Niet zo'n best nachtje Hera. Hopenlijk vannacht beter.

Kay, veel plezier met je teamuitje!

Nou, de punctie staat gepland hoor! Donderdag om 9.30 uur.

Om 9 uur moet vent zich melden om het zaad te produceren en een half uurtje later de punctie.

Schijt nu al in mijn broek als ik er aan denk, maar de IVF arts vond het er erg mooi uitzien.

Heb nu 8 mooie eitjes en er zaten er nog meer volgens mij. (kleinere dan)

En dan gaan we spannende dagen tegemoet of het wel gaat bevruchten en delen.

Denk zaterdag of zondag de terug plaatsing...

Vanmiddag weer weg zitten zwijmelen bij Mamma mia. Oh, heerlijke film! Zou em zo weer kijken.

Verder heb ik het deze week errug rustig.

Alleen morgenochtend mijn schoonmoeder haar nagels doen en vrijdag werken op het kdc.

Moest voor donderdag afzeggen, mag na de punctie niet gaan werken van m'n arts.

Dus rustig weekje zo.
Klinkt goed Nala, pff spannend he, toch weer allemaal nieuwe kansen!! Ik duim zooooo!
Wauw Nala, dat gaat allemaal snel en goed zeg! Fijn fijn fijn!

Ook spannend, natuurlijk. Maar ik word er wel plaatsvervangend stuiterig van
Nala, spannend zeg! Wat fijn dat het er allemaal zo goed uit ziet!

voor Hera met haar beroerde nacht

voor Eems omdat haar lichaam vervelend doet

voor Brab omdat Kaj deze week geopereerd moet worden

voor DDDJ omdat ze morgen een spannend gesprek heeft

Ik ga op de bank hangen, ben zoooo vreselijk moe. Nu merk ik echt wel dat ik zwanger ben zeg. Na 2 dagen werken lig ik op apegapen . Dus heb leuke boeken uit de bieb gehaad en daar ga ik nu lekker in lezen!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
voor Frans. Een zwangerschap vraagt veel van je lijf, dus neem je rust! Geniet lekker van je boekjes op de bank. En ik hoop dat je lekker slaapt en uitrust vannacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven