De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai ff een update over Kaj...

Vandaag gesprek gehad met cardioloog.. We werden er vrijdag al overgebeld hoor, maar wilde het niet te snel mede delen omdat het nog kon wijzigen.

Kaj hoeft geen grote operatie te ondergaan, te riskant en te snel achter elkaar wbt grote operatie.

Wel willen ze hem in Leiden gaan dotteren. Ze verwachten dat ze als ze de ader wijder maken met een stent dat dan de grootste probleem opgelost zal zijn, maar dat is echt afwachten daarna, ze hebben werkelijk geen idee hoe het komt dat de druk aan de linkerkant zo hoog is, kan zijn omdat dus de rechterkant vernauwd is. Het is echt afwachten, ze hebben dit gewoon niet vaak gezien. Hoop dat het echt een stuk gaat verlichten voor hem. En dat de klep voorlopig niet hoeft, maar kan ook zijn dat ze het de week erna willen doen, ligt echt aan hoe het gaat.

Hij wordt donderdag gedotterd. Woensdag melden en hopelijk vrijdag naar huis, allemaal duimen dat hij dan naar huis mag ??!!!
Hier is het idd heerlijk weer geweest, 12-9. Nog ff genieten.

Kayleigh, wrom moet je hierna naar het zh en niet de vlos?

Plannen zijn dus weer gewijzigd Brabbel. Tuurlijk ga ik hard voor je duimen.

Ik ga nog ff pokeren via internet met mijn paps en mams en daarna lekker mijn bedje opzoeken.
DDDJ, wat een rotsituatie op je werk, ik hoop dat je er met hulp van die adviseur goed uit komt! En wat knap van Daphne, al op het potje! (Ik zie helemaal voor me hoe je door de kamer danste, haha)

Nala, wat goed dat er geen cyste was! Nu maar hopen dat je eitjes mooi doorgroeien en dat je begin volgende week voor de punctie kan.

Brabbel, hopelijk is het dotteren de oplossing voor het drukprobleem bij Kaj, ik ga voor je duimen dat hij daarna lekker snel naar huis mag!

Uni, wow, 20 maanden borstvoeding, goed zeg!

Frans, wat leuk dat ze een musical deden op kdv, en leuk dat oma zo trots was.

Quint, je mag zo enthousiast doen als je wilt hoor, de wereld draait door, en jullie hebben recht op voorpret zoveel jullie willen! (ik zou me bezwaard voelen als je het idee krijgt dat je je niet vrijelijk mag of kan uiten hier)

Kay, ik moet je foto nog kijken, ben wel benieuwd nu!

Hera, rustig aan doen hè?

12-9, lekker uitgeslapen met je meisje, wat heerlijk!

Wij zijn maandag idd naar de info-avond geweest, duurde maar 5 kwartier ongeveer. Er waren denk ik wel 20 andere stellen ofzo, dus best druk. Ze lieten een informatief filmpje zien over de hele gang van zaken (gefilmd in de jaren 80 schat ik, vreselijk oubollig), legden de medicatieschema's uit, een verpleegster kwam vertellen wat zij allemaal doen in het hele gebeuren en het lab kwam aan bod. Verder een informatiemap meegekregen, met ondermeer toestemmingsformulieren, voor gebruik restmateriaal en restembryo's voor wetenschappelijk onderzoek. Weinig nieuwe dingen gehoord eigenlijk, nu nog anderhalve week wachten op intake-afspraak. Na de intake moet er ook nog bloedonderzoek enzo gedaan worden, (of misschien zijn de oude onderzoeken nog wel geldig, kan ook, horen we dan pas)

Man is intussen behoorlijk down van de hele situatie. Hij maakt zich behoorlijk zorgen om z'n moeder, en heeft vooralsnog geen vertrouwen in IVF. Zeker omdat de kansen niet zo hoog zijn (het is echt 50/50). Hij zit momenteel in een spiraal waarbij hij alles in het negatieve ziet, acht de slagingskansen van de chemo niet hoog in en denkt dat het bij ons vast niet gaat lukken met de IVF. Ikzelf ben er ook niet al te zeker van, gezien de statistieken (in beide zaken), maar probeer het positief te blijven zien. Is niet altijd makkelijk, maar met doemdenken kom je er ook niet (al heb ik die buien ook wel af en toe, hoort er ook wel een beetje bij denk ik)
Goedemorgen!

Do,

Brab,

DDDJ, hoe is het met je? Al gesprekken op je werk gevoerd?

Heb Lotte lekker voor Pippi Langkous gezet. Kan ik even rustig wakker worden, lag nog zo heerlijk in bedje.
Hoi!

Do, moeilijk he als je man het allemaal zo somber inziet? Ik vind het zelf altijd zo lastig om er niet in mee te gaan. En als je een echte pessimist bent, nou dan heeft hij genoeg om mee te zwartkijken. Tja, ik weet ook niet zo goed wat jij er aan kan doen. Heel erg hard proberen je niet mee te laten slepen. En 50/50 is natuurlijk niet wat je wil horen, je wil minstens 100 % kans, logisch. Maar in 50% lukt het dus wel!

Lieverd, ik ga zo enorm voor jullie duimen, dat jullie bij die 50% horen. Ik kan me echtechtecht voorstellen dat je er af ent oe helemaal moedeloos en depressief van wordt. Maar ja, het lullige is, dat helpt je ook niet. Dikke

Brab, sjee Kaj moet dus gedotterd worden en dan gaan ze alsnog kijken of hij geopereerd moet. Poeh. Ik vind dotteren klinken als iets voor oude rokende mannen (ik weet het ik weet het groot vooroordeel) en niet voor baby's van 9 maanden. Natuurlijk ga ik voor jullie duimen, absoluut. 1. dat het dotteren goed lukt en 2. dat het dan zo goed lukt, dat een operatie voorlopig niet nodig zal zijn! Ook voor jullie een dikke .

Nala, jullie hebben wel een beetje goed nieuws gekregen toch? Geen cystes klinkt goed. Vreemd dat je linkereierstok raar doet. Wat dat steeds zo? Nee toch. Haha en je hebt wel een superexcuus om eens heerlijk tegen iedereen te grommen!

Nou ja, ik kan me voorstellen dat je baalt van je slechte humeur. Meestal word je daar nl zelf ook niet vrolijker van.

DDDJ, jeujjjj het eerste plasje op het potje!! Wow wat een knap kind! Hoe is het op je werk?

12-9, heerlijk om zo met Fenne in bed te liggen

Noa, hoe is het met jou? Heb je "last" van de zwangerschap? Wanneer heb je nu weer een echo/controle? Hebben jullie het al tegen Lotte verteld?

Kay, wat erg in de ah. En wat een chago medewerkster zeg. Men alsof het voor jou een pretje is om hoogzwanger je poepende dochter op de vloer te verschonen!

Quint, ooooooow wat heerlijk die voorpret! Wat is het weer enorm spannend om met de pil te stoppen he. Haha kun je weer van die leuke vertelfantasietjes hebben! Als Sint niet lukt, dan misschien onder de kerstboom of met oud en nieuw!

Gisteren zijn we naar de efteling geweest. het was zo enorm superlekker weer en er was verder haast niemand in het park!! Het sprookjesbos vond milena heel erg eng. Brullen! Ook de carroussel vond ze vreselijk, nog harder brullen. Net toen we dachten dat het echt vreselij zou worden en we een fortuin betaald hadden om met een gillende ongelukkige Milena rond te lopen, begon ze het leuk te vinden. Eerst de Anton Pieck draaimolen die wel leuk was. Daarna droomvlucht wat ze gwedlig vond, carnaval, fatamorgana alles vond ze even mooi. Pandadroom vond ze wel een beetje griezelig, maar dan zette ik gewoon haar bril af . Raar kind, dat ze in al die grote mensen attracties durft, maar het sprookjesbos eng vindt .

Strax ga ik even met haar naar de dokter. Ze loopt al 3 weken enorm te hoesten. Af en toe blijft ze er echt in en je hoort ook allemaal slijm vastzitten. Gisterenavond en vanochtend moest ze overgeven en zaten er allemaal van die groene klodders in, jak (iemand aan het ontbijt, nee toch?). Dus toch maar even laten checken.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hihi Frans, das wel gek, dat Milena in die grote attracties wel durfde.

Ben benieuwd wat de ha zegt.

Ik heb altijd een goed werkende linker eierstok gehad. De IVF arts denkt dat dit door de operatie komt.

Morgen horen we weer meer en kan ze het ws nog beter zien.

Moeilijk is dat he Do, om uit zo'n negatieve cirkel te komen.

Ik heb het gelukkig nu ff niet ( qua slagingspercentage dan), heb altijd het gevoel gehad dat dit gaat lukken.

Tegen mij zeiden ze dat over de 3 pogingen gezien in totaal 80 % van de stellen met een baby naar huis gaat. (want je hebt helaas ook weer met miskramen te maken) En dat probeer ik te onthouden. Want dat klinkt iets meer dan die 50/50.

Maar ik begrijp dat je gevoel je gevoel is. Dat niemand dan wat kan zeggen, want jij (of je man in dit geval meer) voelt dit zo.

Ik kan je alleen maar een dikke knuf geven en duimen dat we snel beide zo'n test in de handen hebben met een dikke vette streep. En dat we ook kunnen zeggen: een streep is een streep is een streep!!!

Hier gaat het om eerlijk te zijn ook ff niet zo lekker.

Ik heb helaas niet zo veel geslapen.

Ik verging van de pijn in mijn maag.

Denk dat het van al die zooi komt die ik erin spuit.

En dan staat het je zo tegen om vanmorgen weer die rotzooi erin te spuiten...

Heb mijn werk maar ff afgebeld. Loop krom van de pijn, dus handig werken is dat niet...

Straks maar ff het zh bellen, of dit normaal is. In de bijsluiter staat wel dat je buikklachten kan krijgen of misselijk kan zijn. En ik heb al een zwakke maag...

Ga lekker op de bank hangen.
Ik ga vaak spelen met Daphne bij een vrouw hier uit de buurt. Zij heeft 2 kindjes en beide zijn IVF kindjes. Het kan dus wel! Zij gaat nu voor een 3e IVF kindje ook nog. Ik kan me voorstellen dat je in zo'n situatie vreselijk gaat doemdenken. Het is behoorlijk moeilijk om dat uit te zetten, het gaat al allemaal niet vanzelf. Het is gewoon heel pittig, heel moeilijk. Dus echt, m'n petje af voor jullie, Do en Nala, want het is gewoon Ruk allemaal. Klinkt allemaal beetje wazig dit, geloof ik. Wat ik eigenlijk wil zeggen is En hang in there.

Nala, wel goed nieuws dat er geen cystes gevonden zijn! Super!

En een knuffel voor de last van je buik Vervelend meisje.

Ah, dus Kaj kan gedotterd worden, Brab? Dat is positief nieuws toch? Ik hoop dat het dotteren De Oplossing is voor Kaj en dat een grote operatie nog heel lang op zich mag laten wachten!

Oooh Kay, wat erg, bij de AH. Er zal maar echt wat zijn, dan lig je daar mooi voor Piet Snot te wachten. Schandalig eigenlijk. Sja, kindjes vinden op knopjes nou eenmaal mega interessant. Doe je niks an

Hera, wat stoer zeg dat Nick zichzelf al gaat aankleden.

Daphne doet nu een beetje uitkleden, maar het gaat allemaal nog niet heel soepeltjes hoor

@ m'n werk. Aankomende woensdag heb ik een gesprek op werk en gelukkig gaan dan mijn adviseur mee. Ik vind het moeilijk om hierover te posten, voel me een Enorme oen en schaam me dat ik Zo Geblunderd heb. Iedereen om me heen probeert mij er van te overtuigen dat m'n blunder best mee valt en dat m'n werkgever er geen goed aan heeft gedaan om dit zo hoog op te spelen en dat, ookal heb ik dan geblunderd, dit het heel niet waard is om me zo oenig over te voelen. Maar ja, voel me er gewoon Heel naar van. Heb van de dokter slaappilletjes gekregen, want van slapen kwam niet veel meer. Ik zit wat dat betreft een beetje ingewikkeld in elkaar. Heeft veel met zelfvertrouwen te maken, wat ik toch al niet heb.

Nou ja goed. Ik voel me er dus belabberd bij, voel me de stomste sukkeligste debielste oen op aarde en zie vreselijk op tegen woensdag.

Vandaag Daphne lekker naar kdv en ik ga thuis beetje rommelen en m'n gedachten proberen te verzetten.

Fijne dag allemaal.

x
Oh en Frans, wat grappig dat Milena alleen de grote attracties leuk vond. Krijg ook helemaal zin om naar de Efteling te gaan, leuk man. Ik hoop dat Milena zich gauw weer beter voelt, zonder het hoestje! Vervelend he, die tijd breekt weer aan. Getsie.
DDDJ, ik moet zo gaan, maar jij bent zeker niet de grootste debiel op aarde zeg. Dan zou die aarde er namelijk mooi uitzien. Iedereen maakt wel eens een fout. Iedereen, ik ook . Lullig als het jou gebeurt. Lullig, en niet meer dan dat. Het is het niet waard om je zo vervelend over te voelen. Ik snap wel dat je je zo voelt hoor, maar jouw werkgever speelt het veel te hoog. Zo erg was wat je gedaan hebt echt niet.

Dikke

en nu ga ik iemand uit de poep halen en dan groene slijmklodders laten bekijken , yuk
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik ga vandaag of morgen even een topic openen hier, want ik heb wat ontlastingsprobleempjes bij Daphne.

Zodra Daphne een rijstwafel, banaan of iets anders stoppends eet, krijgt ze poep zo hard dat je elkaar de hersens ermee in kan slaan. Dat is een keer of 2 gebeurd en sindsdien houdt ze het op. Waardoor het natuurlijk Nog Harder wordt, als ze het echt niet meer kan ophouden. 2 weken terug ben ik bij de huisarts geweest, want het ging echt niet goed. Was al zeker 2 weken bezig met vsm druppels om ontlasting zachter te maken (die gebruik ik normaal al voor haar, maar nu zeg maar de 'stoot' hoeveelheid) en roosvicee laxo, pruimen, sinaasappelsap, maar niks hoor. Er zit gerust 4-5 dagen tussen. Bleek dat het arme meiske zich een scheurtje had gepoept, dus dat deed nog eens extra zeer. Dus ik kreeg een verdovend zalfje mee zodat het poepen niet zo zeer zou doen, lactulose en een paar klysma's. Lactulose zou moeten laxeren, maar doet naar mijn idee maar weinig. Als ik haar een klysma geef, dan poept ze dus wel, en ook zacht, dus het 'gaat' wel. Maar ze durft het niet meer zelf. Afgelopen maandag heb ik haar voor het laatst een klysma gegeven en nu heeft ze nog steeds niet weer gepoept. Terwijl ik haar echt volprop met laxerende toestanden. Ze houdt het gewoon op. Ze durft het niet, omdat ze bang is dat het pijn doet.

Wat doe je daar nou aan?
Thanks Frans
Helemaal met Frans eens DDDJ.

Vaak uit onzekerheid, maar je wel eens een foutje. Zegt de grootste onzekere doos van Nederland!

Heb het vaak mee gemaakt hoor, en het lijkt me ook dat je baas het te hoog op zoekt. Weet niet wat er is gebeurd (hoef ik ook niet te weten), maar jammer dat hij het zo doet. Helemaal bij iemand die al zo onzeker is.

Dus kan me voorstellen dat je je zo voelt, maar niet doen hoor meis!
Heb trouwens het zh ff gebeld, zij denken dat het niet van de hormonen komt, maar "gewoon" van de stress/zenuwen.

Dus moet ff doorbijten.
Kom vandaag nog wel een keer langs maar kom even wat uitdelen want volgens mij kunnen we die hier wel gebruiken.

Brabbel, ik hoop dat Kaj na het dotteren voorlopig klaar is en dat hij lekker snel mee naar huis mag

Do, wat moeilijk dat je man het nu zo negatief ziet. Het is natuurlijk ook vreselijk moeilijk wat jullie allemaal moeten doorstaan qua ivf maar ook alles rondom je schoonmoeder

Maar de percentages van Nala klinken al veel beter dan 50%

Nala, omdat je zo'n buikpijn hebt. Ik hoop dat je eind van deze maand een geweldige beloning, in de vorm van een positieve test, in je handen krijgt voor alle pijn.

DDDJ, omdat je echt GEEN!!!! domme oen bent. Ik vind het heel erg dat je baas het zo hoog speelt en dat je daardoor zo rot voelt. Heel veel sterkte a.s. woensdag wel fijn dat die meneer met je meegaat.

En wat sneu voor Daphne. En ze zijn nog te klein om uit te leggen dat ze wel moet poepen omdat het anders nog meer pijn gaat doen

Frans, succes bij de huisarts, wat sneu de Milena zo ziekjes blijft. Hopelijk kan de huisarts wat doen.

Kayleigh, hoor het al je moet nooit naar de AH gaan als je onwel denkt te worden

En een voor iedereen die er 1 kan gebruiken en dat de maar gauw weer in ieders leven mag stralen.

Liefs en tot later
Nou mijn bezoekje aan de opticien zit erop. Qua sterkte zijn mijn ogen gelijk gebleven alleen de cilinder was wat veranderd. Ik heb nu dus 5 monturen in huis liggen, die ik leuk vind. Die mag je dan 1 dag in huis houden en dan maak je een keuze.

Dat is prettig kun je even rustig kijken en heel veel meningen vragen.

G nu Nick ophalen. Groetjes
He Nala, wat balen dat je zo'n last hebt zeg. En het maakt toch niet uit waar dat aan ligt? Of dat nou hormonen zijn of stress, het is gewoon vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop ook echt dat jullie strax een streep is een streep is een streep hebben zeg!!

DDDJ, oh wat balen van Daphnes poep zeg. Ik zou ook niet zo goed weten wat je er aan kan doen. Zacht houden idd, zodat ze ontdekt dat het geen pijn meer doet. Maar men echt lastig hoor zoiets. Ze zijn nog te klein om het echt ut te kunnen leggen.

Hera, maak es fotootjes van jezelf met de brillen? Dan kunnen wij kiezen

Men ik heb snoepdrang! Maar niks in huis. Vervelend is dat . Wel net bij de winkel spullen voor een kwarktaart gekocht, jammie die ga ik strax maken *smul*
Ik zal vanavond even kijken of dat lukt, Frans en dan zet ik ze wel op de groep.

Hmmm kwarktaart Lekker!
Thanks lieve meiden. Waar zou ik toch zijn zonder m'n forumvriendinnetjes?!
Brabbel, wel lastig voor jullie dat het steeds zo verandert en dat ze het eigenlijk niet zo goed weten.Ga duimen voor jullie dat het dotteren goed gaat en voldoende is om weer heel wat jaren vooruit te gaan.

DDDJ, jeetje meis wat een gedoe. Kan me voorstellen dat je aan jezelf twijfelt na zo'n fout. Maar iedereen kan fout maken en is toch echt geen reden voor zo'n gedoe. Hopelijk levert het gesprek je woensdag wat op.

Do, lijkt me ook moeilijk om positief te blijven als er even zoveel dingen zijn die even niet meezitten. Maar er komt voor jullie een tijd dat alles gewoon weer even meezit.

Nala, goed nieuws dus. Geen cyste en goed aantal eitjes al.

En je maag dus van de spanning, als dat al je zwakke plek is kan dat goed. Zenavondje inlassen dus.

Wel spannend dat het nu zo snel gaat, al bijna toe aan je eerste poging. Ga vast wat voor je voorduimen.

En nog niks gehoord van de kijkers?

Frans, leuk dagje efteling. En milena bang in sprookjesbos, zijn ook wel wat enge dingen. Ties vond vorig jaar alleen de paddestoelen leuk.

MMM, lust ook wel stukje kwarktaart. (mag dit weekend nog snoepen van mezelf en wil vanaf volgende week beetje op gaan letten)

Hera, ben benieuwd ga zo even je brillen kijken.

Hier lekker dagje, we gingen vanmorgen boodschappen doen. Na 10 minuten 2 slapende kids in de auto's. Dus ik met kids in de auto's en man boodschappen aan het doen.

Morgen nieuwe poging, schrijfster dikkie dik komt in winkelcentrum voorlezen en signeren.
Sorry 12-9 staan er nog niet op. Ga straks even prutsen of dat lukt ( ben alleen thuis dus dat wordt lastig)

Veel plezier morgen!
zo ff reageren op mijn dinnetjes..

Dotje wat erg dat je man zo in een negatieve vibe zit.. Het is voor ons al een emotionele achtbaan, maar die mannen voelen zich helemaal nutteloos en ook zijn mama.. Pff hoop dat hij er snel een beetje uitkomt.

Nala dat is goed nieuws zeg.. thumbs up

Helemaal leuk op mijn andere topic van gemini, eindelijk zwanger, 2 eitjes teruggeplaats.. en tadaa een 2-ling zo leuk !

Oh Milena bang in het sprookjesbos, toch hoor ik dat wel vaker hoor, maar andere echte harde en snelle dingen weer niet, stoere chick.

Haha 12-9 ik zie je al zitten in de auto met 2 slapende kids. Dan kan je gewoon echt geen kant op, gelukkig waren jullie met zijn 2-en.

En Hera al een keuze kunnen maken ?

Dikke knuf voor DDDJ.

Hier zit ik met een gezicht vol uitslag, denk puur van de stress, elke dag weer een vastzittende nek en dus hoofdpijn , ook door stress.. Zou gewoon een hele week willen slapen en als ik wakker wordt dan alles voorbij is..

Vandaag geregeld of 1 van ons in het RmD huis kan slapen.

en de ander slaapt dan bij Kaj. en zo ruilen we dat de volgende nacht weer om.
Oh heb weer zulke leuke kleding van Noppies en Lief gezien, maar heb een kleding stop van manlief opgekregen, Kaj zijn kast puilt letterlijk en figuurlijk uit !!

Kom op met de baby jongens, kan ik mijn kleding doorgeven.
Nou, krijg het niet voor elkaar om foto's te maken met de verschillende brillen. Dus helaas zien jullie het pas na mijn keuze.

Super hé van Gem, ik zag het op jullie topic echt geweldig!

Sorry, duik lekker mijn bed in. Eerst nog even kolven. We zijn hard aan het oefenen met Luke om uit de fles te drinken maar meneer vertikt het een beetje. Dan gaat het een paar dagen goed en dan ineens is drinkt hij niet meer uit de fles *eigenwijs mannetje*

Weltrusten en tot morgen!
Brabbel, meissie toch.... het houd niet op he? Ik ga duimen dat het bij het dotteren mag blijven, en dat hij voorlopig van deze ellendige zaken verlost is... dikke van ons!

ken het koop-probleem, heb gisteren nog een vuilniszak vol aan mijn vriendin gegeven.... en op zolder staan er nog twee...

Nala, toppie dat je eitjes er klaar voor zijn! nog heeeel eventjes geduld en dan gaat het echt beginnen!! balen van die spanningen en bijwerkingen.... klopje op je schouders van mij, hoor! Je doet het top!!!

Dootje, vreselijk balen dat je hubbie niet lekker in zijn vel zit... wel begrijpelijk hoor, en moeilijk omdat je niets nieuws kan vertellen om hem op te vrolijken.... hopelijk slaat de chemo wel aan en staan jullie samen ook nog, zeer binnenkort, een vreugdedansje te doen rondom een streep is een streep is en streep!!! (hij blijft leuk)

Frans, yakkie he, die groene jongens.... nog iets van de ha gehoord? stomen helpt ook goed... typisch dat Milena gek van de wilde dingen was en zo iets simpels als een sprookjesbos eng vond... Nu vond ik het ook altijd spannend, vroeger toen ik nog een ukkie was, begreep ik van mijn moeder... tis toch de sfeer die heel bepalend is in dat bos.... en een goeie echo, had ik begrepen? weet je al wat het word, en zo ja, ga je dat dan ook aan ons vertellen? ik gok een ventje!!

Hera, succes met uitzieken van je fokkie!! lijkt me vreselijk moeilijk.... er zijn zoveel verschillende modellen en kleurtjes tegenwoordig en heel bepalend voor de uitstraling van je gezicht. Ik hoop dat het je lukt om en keuze te maken!

Dat aankleden van Nick, daar is Yannick ook al mee bezig. Doen ze op het kdv leren... helemaal trots als het lukt met zijn jasje!

Jammer dat Luke zo wisselt met drinken aan de borst en de fles. Gewoon volhouden, hij leert het wel!!!

Dddj, rete vervelend dat je baas er zo'n toestand van maakt... vaak is dat een reden om je gewoon te dumpen, en spelen ze het hoog op. Jammer dan, hij heeft jou nodig! Werk genoeg, toch! Laat hem maar dokken, hoor. De werkrelatie is nu toch al verstoord, dus dat kost hem minimaal drie maanden loon (weet ik uit ervaring van een oud zaakie van mijn man)!!! maar dan loopt het wel via de rechter en niet via onderlinge gesprekken.

Wat wil je zelf, blijven of vertrekken met een premie? en "last but not least" JE BENT GEEN OEN MAAR GEWOON MENS!!!

Balen dat Daphne zo'n last heeft met poepen... Yannick heeft er eigenlijk nooit last van, hij drinkt redelijk veel, en lust ook veel vezelrijke dingen, dus soms is het ook echt een vieze bedoening hier.... hopelijk heeft iemand via Viva een goeie tip! Wel al een succes met het potje, las ik, toppie!!! STICKER!!!

Quintie, spannend weer, pilstoppertje!!! veel plezier met de voorpret en fantasieen!!! En Jano een beetje jaloers? Yannick ook hoor!! maar niet zo erg als jij beschreef.... gaat wel weer over, maar ventjes blijven altijd mama-kindjes!!! En lekker he? zo'n vrij dagje tussendoor, ben er ook wel van aan het genieten momenteel, maar mag er niet aan gaan wennen vind ik, dan valt het weer zo tegen als je weer meer gaat werken... maar ja..

Uni, jemig, meid! 20 maanden BV! Goed hoor! Gelukkig slaapt Uni-boy nu iets beter als in het begin, kun je af en toe wat beter uitrusten!! en iid, als je wakker worden en eigenlijk weer snel in slaap vallen, dan slaap jij ook weer snel in, als een soort slaapwandelmodus, he? Ben jij altijd de pineut? Of gaat je man er ook wel eens uit? De mijne namelijk niet, die is echt oostindischdoof en ligt altijd in coma, die moet je schoppen om een reactie te krijgen.... (gelukkig is het niet meer vaak aan de orde)

Jac, vertel, hoest met jullie?

12-9, kraamhulp al weer vertrokken. Fijn dat het deze keer een succes was, ik had een een kraamhulp from hell....

Kay, lekker aan het shoppen lees ik!! en moe er van worden, natuurlijk... begrijpelijk! Doe het lekker rustig aan...

Noa, hoest met jullie? alles ok? Lotte al op de hoogte van alle tumult betreft je dikke(re) buik? Al bezig met kamertje? Al nesteldrang gehad? Lekker he, zo'n lummel-ochtendje, alles rustigaan, lekker in je pyama rondlopen, geen gehaast... HEERLIJK!!! Geen winterjas kunnen vinden? Dat vond ik nu juist geen probleem, maar die das en muts juist wel, hahaha! Lotte loopt bijna gelijk op met Yannick, 12 kilo 85cm, dus zo mager/klein is ze niet, hoor!

Kun je al op msn of heb je nu al hyves?

effe posten

jemig, als ik het zo terug lees, had ik wel wat goed te maken, he? twas iets te lang geleden....

Maar, Yannick is weer beter, manlief is weer beter, ik ben gewoon moe.... heb veel gedaan deze week... maar de klapper van vandaag: woensdag een sollicitatie gesprek!!!

had een vacature gezien, hier in de stad, goed bedrijf, veel verantwoording en zelfstandig werk. ze vroegen wel de ervaring die ik heb, maar veel hoger niveau qua papieren etc... heb de gok genomen en vanochtend een email met cv verstuurd en werd smiddags al gebeld om te informeren naar uurloon en om kwart voor vijf op de valreep nog gebeld om een afspraak te maken, nou dat maakt mij nieuwschierig, toch? duimen maar meiden... tis wel fulltime, maar heb gevraagd of parttime bespreekbaar was, dus ze weten wat ik wil, nu zij nog...

ga nu lekker slapen, fijn weekend meiden!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven