Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SaveTheDay schreef op 19 december 2015 @ 08:59:

Schoonmoe had een goed idee, Save ga je met me mee naar de stad? Op zaterdag voor kerst?

Als je nu gaat is het vast nog te doen.

Over een uurtje zou ik al afhaken.

Sterkte!
quote:Goede-Fee schreef op 19 december 2015 @ 09:05:

[...]

Als je nu gaat is het vast nog te doen.

Over een uurtje zou ik al afhaken.

Sterkte!Dank je
quote:tattou schreef op 19 december 2015 @ 01:20:

De laatste voor vandaag , dit topic:

[afbeelding]

Gaat nergens over, het is 1 groot roddeltopic, niks meer, niks minder.Waarom voel jij toch de noodzaak om dat keer op keer te komen vertellen? Kan je hier een reactie opgeven als je helder bent?
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 00:28:

[...]

Freddy Mercury had tenminste sexappeal.Bowie ook.
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2015 @ 01:52:

Toch ook wel heel leuk dat je eens heel normaal en gewoontjes gevonden wordt moi
quote:hatsetats schreef op 19 december 2015 @ 06:49:

Hebben we nou serieus een fittie over muziek hier?Nee
Goedemorgen lammetjes van me.

Ik ga niet teruglezen, hoor

Het zal gistermiddag-avond en nacht wel weer nergens over gegaan zijn, onnie?

En dan zeker ook nog op alles reageren, egnie!

Ik was op een tuinfeestje met grote vuurkorven. Toen we thuiskwamen ben ik zo het bed ingedoken.

Alles stinkt naar rook dus als eerste spring ik onder de douche en stop alles in de wasmachien.
Goedemorgen al te samen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goeiemorgen allemaal.

Iedereen nog bedankt voor de lieve woorden ,Kia 40 weken maak ze niet vol ,ze heeft suikerziekte dus wordt eerder gehaald maar beter dan dat het nu geboren wordt.

Ana van harte gefeliciteerd ,leuk hoor groot gezin ik heb 3 zonen en een dochter.

Ik heb alles terug zitten lezen pff wat een werk maarja ik ben weer op de hoogte .

Ik ben ook geen fan van Prince maar wel van The Cure ben in de new wave tijd blijven hangen.

Ga ook nog veel naar concerten.
quote:pomona-struik schreef op 19 december 2015 @ 08:35:

Onkruid verdringt planten waar je van kan eten of roken en is derhalve ongewenst Lol.. max 5 he pom...
En Yas. Teruglezen doe ik ook nie. De "belangrijkste" zaken worden sowieso nog wel gekwoot
Slechts een hoop gezuig door een notoire hater die tóch altijd even moet komen melden hoezeer de napraat niet deugt.

Ik heb de negeer er op losgelaten.

Niks gemist dus.
Spuugpaleis doet het niet meer zie ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 19 december 2015 @ 10:04:

Spuugpaleis doet het niet meer zie ik.Hoezo? Is het dicht?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op 19 december 2015 @ 10:04:

Spuugpaleis doet het niet meer zie ik.Jammer. Ik had wel zin om er even te komen vertellen wat een stom topic ik dat wel niet vind
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 10:06:

[...]

Jammer. Ik had wel zin om er even te komen vertellen wat een stom topic ik dat wel niet vind
quote:Corona67 schreef op 19 december 2015 @ 09:53:

En Yas. Teruglezen doe ik ook nie. De "belangrijkste" zaken worden sowieso nog wel gekwoot

Ik heb wel teruggelezen.

quote:Enn schreef op 19 december 2015 @ 10:06:

[...]

Hoezo? Is het dicht?Geen idee, maar die zuigerd post daar normaal toch. Kondigt meestal ook wel even aan dat ze bij napraat gaat etteren. Of is het een hij?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 10:06:

[...]

Jammer. Ik had wel zin om er even te komen vertellen wat een stom topic ik dat wel niet vind Dit dus
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 10:07:

[...]

Ik heb wel teruggelezen.

Uitslovert
Oh zo! Ik heb niet teruggelezen...

Meestal niet zoveel zin in.
Goedemorgen all!

Nogmaals bedankt voor de felicitaties

Ik houd het nu even algemeen, want het werden er zoveel,maar superlief!

Oh en spuugpaleis vind ik ook stom.

@2465: hier ook 3 zonen...wieweet..
Ik scan altijd de pagina's. Een boel kun je overslaan want er wordt toch niet nagepraat.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2015 @ 09:57:

Slechts een hoop gezuig door een notoire hater die tóch altijd even moet komen melden hoezeer de napraat niet deugt.

Ik heb de negeer er op losgelaten.

Niks gemist dus.Dank voor de samenvatting.
Wie weet Ana maar een vierde zoon ook harstikke leuk.

Hier is dochter zwanger van een zoon en ik heb al drie stief kleinzonen dus nog even en we hebben de Daltons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven