Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic
maandag 12 oktober 2015 om 14:55
Beste forummers,
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 19 december 2015 om 18:05
pil 1 dag vergeten, ben ik zwanger?
Ik heb woensdagavond de pil ingenomen, maar ben hem donderdagavond vergeten. Wel heb ik hem rond half 9 vrijdagochtend weer ingenomen.
Donderdagnacht heb ik naakt gelegen met mijn vriend en hij is klaargekomen. We hebben geen seks gehad, maar ik heb hem wel afgetrokken en er is sperma op zijn hand en mijn hand gekomen. En hij heeft mij gevingerd.
Is de kans groot dat ik nu zwanger ben?
—
Ik heb woensdagavond de pil ingenomen, maar ben hem donderdagavond vergeten. Wel heb ik hem rond half 9 vrijdagochtend weer ingenomen.
Donderdagnacht heb ik naakt gelegen met mijn vriend en hij is klaargekomen. We hebben geen seks gehad, maar ik heb hem wel afgetrokken en er is sperma op zijn hand en mijn hand gekomen. En hij heeft mij gevingerd.
—
zaterdag 19 december 2015 om 19:48
Hoe oud ben je? Volgens mij veeeels te jong voor seks als je dit niet eens weet.
Om zwanger te worden moet je seks hebben.
Je bent de pil niet vergeten, je hebt hem binnen 12 uur ingenomen. Echt lees die bijsluiter eens. Die zit er niet bij om de kachel aan te steken.
En koop een biologieboek of ga op bijles. Voor je uberhaupt weer seks hebt.
Sommigen..... snap je toch niks van.
Om zwanger te worden moet je seks hebben.
Je bent de pil niet vergeten, je hebt hem binnen 12 uur ingenomen. Echt lees die bijsluiter eens. Die zit er niet bij om de kachel aan te steken.
En koop een biologieboek of ga op bijles. Voor je uberhaupt weer seks hebt.
Sommigen..... snap je toch niks van.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

zaterdag 19 december 2015 om 19:51
quote:Mimiinside schreef op 19 december 2015 @ 18:05:
—Ja, als er sperma op je hand is gekomen ben je geheid zwanger. Dat je dat niet weet zeg
—Ja, als er sperma op je hand is gekomen ben je geheid zwanger. Dat je dat niet weet zeg
zaterdag 19 december 2015 om 19:51
Mods, ik snap prima dat jullie iets komen zeggen in het topic van Yggdraisl. . Maar dan zou k het wel zo fair vinden als jullie al haar beschuldigen zouden wissen. Zij krijgt nu een platform om haar al dan niet terechte grieven en verdachtmakingen en wrok ten toon te spreiden en daar mag dan niemand iets - openbaar - van vinden ? Beetje krom.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 19 december 2015 om 20:07
zaterdag 19 december 2015 om 20:09

zaterdag 19 december 2015 om 20:13
zaterdag 19 december 2015 om 20:16
zaterdag 19 december 2015 om 20:42
Ik ben drie maanden niet ongesteld geweest daarvoor 9 maanden onveilige seks gehad. Drie positieve zwangerschapstesten, een echo met een actief baby'tje gehad. Denk je dat ik zwanger ben?
Echt de meeste vragen in dit topic kunnen gewoon een standaard antwoord krijgen. Antwoord 1: lees bijsluiters
Antwoord 2: koop een test
Antwoord 3: lees de instructie voor de test. Nee testen de dag na onveilige seks heeft geen zin
Antwoord 4: als je de test goed uitvoert op de juiste tijd en hij is negatief dan ben je niet zwanger.
Hoeraaaaaa alle vragen opgelost.
Echt de meeste vragen in dit topic kunnen gewoon een standaard antwoord krijgen. Antwoord 1: lees bijsluiters
Antwoord 2: koop een test
Antwoord 3: lees de instructie voor de test. Nee testen de dag na onveilige seks heeft geen zin
Antwoord 4: als je de test goed uitvoert op de juiste tijd en hij is negatief dan ben je niet zwanger.
Hoeraaaaaa alle vragen opgelost.
where ever you go, go with your heart
zaterdag 19 december 2015 om 20:58
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 20:13:
[...]
Nou daar zeg je me wat, maar ik heb vandaag al drie keer een scheet gelaten. En ik heb vorige maand geneukt ook, dus het zou best kunnen *topic openen over baby-uitzet gaat*
Ja drie scheten op 1 dag is zwanger! Gefeliciteerd
Als het flubberscheten waren dan wordt het een tweeling.
[...]
Nou daar zeg je me wat, maar ik heb vandaag al drie keer een scheet gelaten. En ik heb vorige maand geneukt ook, dus het zou best kunnen *topic openen over baby-uitzet gaat*
Ja drie scheten op 1 dag is zwanger! Gefeliciteerd
Als het flubberscheten waren dan wordt het een tweeling.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.