Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Een goede kapper kan wonderen doen
Ik denk dat ze eerst hun haar maar eens moeten wassen. Je kunt wel naar kapper gaan, maar dat heeft dan ook weinig zin.
Het lijkt wel een opvang voor lesbiennes
Wel leuk voor ze
Ik vind ze bij ieder shot er weer anders uitzien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Was weer leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:gismo72 schreef op 19 december 2015 @ 22:02:

Een goede kapper kan wonderen doen

Inderdaad.

Maar verder hebben ze het natuurlijk top gedaan.

Voor ons wel saai haha.
Ik denk dat ze alweer in Amsterdam zitten.
Fijne avond verder!
Ze doen het erg goed, lees maar. Geen retourtje Amsterdam dus

http://www.avrotros.nl/ik ... -nu-met-rosalien-en-ieke/
Ik vond ze er ook niet heel verzorgd bij lopen, maar dat was op het eind wel beter. Ik vind dat ze het heel goed hebben gedaan. Ze hebben goed en snel hun plek veroverd. En zeggen dat er eentje niets deed, dat kan natuurlijk niet als ze 6 kamers in 3 weken af hebben gekregen.

Opmerkingen over lesbienneverzamelplaatsen vind ik nergens op slaan en onder de gordel. Niet fair.
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 december 2015 @ 22:12:

Ik vond ze er ook niet heel verzorgd bij lopen, maar dat was op het eind wel beter. Ik vind dat ze het heel goed hebben gedaan. Ze hebben goed en snel hun plek veroverd. En zeggen dat er eentje niets deed, dat kan natuurlijk niet als ze 6 kamers in 3 weken af hebben gekregen.

Opmerkingen over lesbienneverzamelplaatsen vind ik nergens op slaan en onder de gordel. Niet fair.3 maanden
Kakkerdiekak!

Gewoon vergeten!

Is het het terugkijken waard?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 19 december 2015 @ 22:28:

Kakkerdiekak!

Gewoon vergeten!

Is het het terugkijken waard?Nee, het ging te goed.
Ik vond het wel wat hebben daar in Oost Duitsland.

Leuk!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 december 2015 @ 22:12:

Opmerkingen over lesbienneverzamelplaatsen vind ik nergens op slaan en onder de gordel. Niet fair.

Eens.

Ik vond dat vooral Ieke leuke humor had. Ik hou wel van die droge opmerkingen. En ik vind hen hartstikke stoer: veel werk verzetten, zo snel integreren en ook echt iets goed overeind zetten. Knap!
Ik vind ook dat degene met het smerigste kortste haar leuke humor heeft.

Van die vogel zou ik helemaal gestoord worden.
Ik vond het ook knap wat ze hebben gedaan. Nu denk ik wel dat intrigeren in Duitsland vrij makkelijk is.

Taal is niet moeilijk, vaak werken dingen op dezelfde manier als hier, en het gaat ook gewoon snel, in tegenstelling tot in zuidelijke landen

Ik denk wel dat ze personeel moeten gaan aannemen, anders gaan ze er aan onderdoor.

En gasten hoeven natuurlijk helemaal niet uitgezwaaid te worden enzo

Oja, die Paco zou ik daar lekker zijn vrijheid geven
quote:pearle schreef op 20 december 2015 @ 12:04:

intrigeren in Duitsland

Hihi
..
quote:reizigster2004 schreef op 20 december 2015 @ 12:05:

[...]

HihiIk dacht al dat er iets niet klopte, het stond er raar, maar kon niet bedenken wat er niet klopte.... help me
quote:pearle schreef op 20 december 2015 @ 12:04:

Oja, die Paco zou ik daar lekker zijn vrijheid geven

Integreren.
quote:Margheritaa schreef op 28 november 2015 @ 21:58:

Terug naar Europa?

En dan blijkt er toch wat sprake van twijfel over het verblijf in Costa Rica. “Zoals acht jaar geleden twijfelen we nu ook. Blijven we hier of gaan we terug naar Europa? Ons hotel staat te koop. Mocht er een koper komen dan kunnen we op dat moment beslissen wat we gaan doen. Tot die tijd blijven we met plezier ons werk hier doen!”, besluit Henk.

Ze komen nu terug.

http://www.gelderlander.n ... g-in-costa-rica-1.5601574

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Heftig hoor, wat een nare afsluiter.

Gelukkig leven ze nog.
Hatsjikideee...
Ik zie het net op Boulevard, vreselijk voor deze mensen.

En wat een dappere vrouw...........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven