Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 december 2015 om 18:42
zondag 20 december 2015 om 18:43
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 18:42:
Hoi Enn
Niets spannends volgens mij.Toch jammer, ik verwacht meer tijdens een vakantie.
Hoi Enn
Niets spannends volgens mij.Toch jammer, ik verwacht meer tijdens een vakantie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 december 2015 om 18:44
zondag 20 december 2015 om 18:44
Nou ja; rekening houden mét komt natuurlijk wél van 2 kanten, vind ik.
Om even in het GVD voorbeeld te blijven: stel dat iemand aangeeft dat zij/hij er last van heeft dat ik dat woord in elke posting 3 keer gebruik, en ik daarom terug in gebruik naar max 2 keer per jaar ga, dan vind ik niet dat over die twee keer elke keer gezeurd zou moeten worden.
Om even in het GVD voorbeeld te blijven: stel dat iemand aangeeft dat zij/hij er last van heeft dat ik dat woord in elke posting 3 keer gebruik, en ik daarom terug in gebruik naar max 2 keer per jaar ga, dan vind ik niet dat over die twee keer elke keer gezeurd zou moeten worden.
zondag 20 december 2015 om 18:46
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:42:
[...]
Lekker he?!Ja. Mijn opa was er helemaal goed in. Hij kon werkelijk een kwartier lang vloeken zonder in herhalingen te vallen, en zijn uitingen waren echt niet voor de poes want opgegroeid op de Wallen, in de jaren '20 . En als ie klaar was met vloeken was het over ook. Nooit geen gezeur met mishandeling en zo, gewoon even lekker vloeken en klaar. Is toch heerlijk?
[...]
Lekker he?!Ja. Mijn opa was er helemaal goed in. Hij kon werkelijk een kwartier lang vloeken zonder in herhalingen te vallen, en zijn uitingen waren echt niet voor de poes want opgegroeid op de Wallen, in de jaren '20 . En als ie klaar was met vloeken was het over ook. Nooit geen gezeur met mishandeling en zo, gewoon even lekker vloeken en klaar. Is toch heerlijk?
zondag 20 december 2015 om 18:48
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:43:
[...]
Herstel: ik zie heel veel uitlokken en zuigen. Afgelopen dagen was Ttas de pineut, remember?
Tas de pineut nog wel
Die heeft niks anders gedaan als zuigen en staffen en uitlokken. Ineens komt ze in napraat gezellie doen tegen diezelfde mensen en dan is ze de pineut?
Jij bent nog beter in haar in een slachtofferrol zetten dan ze zelf is.
[...]
Herstel: ik zie heel veel uitlokken en zuigen. Afgelopen dagen was Ttas de pineut, remember?
Tas de pineut nog wel
Die heeft niks anders gedaan als zuigen en staffen en uitlokken. Ineens komt ze in napraat gezellie doen tegen diezelfde mensen en dan is ze de pineut?
Jij bent nog beter in haar in een slachtofferrol zetten dan ze zelf is.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 18:46:
[...]
Ja. Mijn opa was er helemaal goed in. Hij kon werkelijk een kwartier lang vloeken zonder in herhalingen te vallen, en zijn uitingen waren echt niet voor de poes want opgegroeid op de Wallen, in de jaren '20 . En als ie klaar was met vloeken was het over ook. Nooit geen gezeur met mishandeling en zo, gewoon even lekker vloeken en klaar. Is toch heerlijk?
Haha. Ik zie er ook niet zoveel kwaad in.
Al zou ik het wel wat naar vinden als 4jarige dochter in de klas GVD uitroept
[...]
Ja. Mijn opa was er helemaal goed in. Hij kon werkelijk een kwartier lang vloeken zonder in herhalingen te vallen, en zijn uitingen waren echt niet voor de poes want opgegroeid op de Wallen, in de jaren '20 . En als ie klaar was met vloeken was het over ook. Nooit geen gezeur met mishandeling en zo, gewoon even lekker vloeken en klaar. Is toch heerlijk?
Haha. Ik zie er ook niet zoveel kwaad in.
Al zou ik het wel wat naar vinden als 4jarige dochter in de klas GVD uitroept
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:43:
[...]
Herstel: ik zie heel veel uitlokken en zuigen. Afgelopen dagen was Ttas de pineut, remember?Bij Tttasss is altijd iedereen ineens de pineut, dus daar heb ik niet zo veel van. Ik ben altijd reuze aardig tegen haar geweest, en toen had ik het toch ineens gedaan. Niet dat ik ervan ga huilen hoor, maar ik ben inmiddels wel een beetje klaar met haar.
[...]
Herstel: ik zie heel veel uitlokken en zuigen. Afgelopen dagen was Ttas de pineut, remember?Bij Tttasss is altijd iedereen ineens de pineut, dus daar heb ik niet zo veel van. Ik ben altijd reuze aardig tegen haar geweest, en toen had ik het toch ineens gedaan. Niet dat ik ervan ga huilen hoor, maar ik ben inmiddels wel een beetje klaar met haar.
zondag 20 december 2015 om 18:49
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:44:
[...]
Als je spanning wilt moet je in het CM topic posten
Wat is daar spannend aan? Ik word gegumd en ik heb post. Post in het ene aparte brievenbusje van de PB.
Dat vind is saai, niets spannend aan.
[...]
Als je spanning wilt moet je in het CM topic posten
Wat is daar spannend aan? Ik word gegumd en ik heb post. Post in het ene aparte brievenbusje van de PB.
Dat vind is saai, niets spannend aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 december 2015 om 18:49
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 18:48:
[...]
Tas de pineut nog wel
Jij bent nog beter in haar in een slachtofferrol zetten dan ze zelf is.En nog een keer.
[...]
Tas de pineut nog wel
Jij bent nog beter in haar in een slachtofferrol zetten dan ze zelf is.En nog een keer.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 20 december 2015 om 18:50
Nou ja zeg, noem mij maar een napraatknuffelaar. Maar ik zou graag woorden waarmee ik een ander nodeloos kwets laten, en verwacht eigenlijk ook dat niemand hier expres voor mij pijnlijke dingen zal posten, zelfs dat dat zou stoppen als ik daar iets van zou zeggen.
En dat jagen... Ik zie het niet. Ik zie wel eens mensen vragen om jagen verpakt als klagen om jagen, maar de echte jacht (iets anders dan 'ik van die en die bij' of 'ik doe ook even mijn plasje') zie ik niet.
En dat jagen... Ik zie het niet. Ik zie wel eens mensen vragen om jagen verpakt als klagen om jagen, maar de echte jacht (iets anders dan 'ik van die en die bij' of 'ik doe ook even mijn plasje') zie ik niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 20 december 2015 om 18:52