uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
fog de verassing is morgen

Jeetje hahaha dat is niet zo mooi

Viel je niet van het krukje af?

Nog even een vraagje vanuit mijn kant

Ik heb dus gister avond de zetpil genomen het ging vanmorgen best goed

Tot de middag aanbrak , rond een uur of 2 werd ik weer misselijk. Nu staat er op mijn sticker dat ik er 2 mag gebruiken ( Savonds voor 't slapen en eventueel smorgens weer) maar omdat de ochtend prima gaat dacht ik misschien rond de klok van 12.00 weer 1 nemen? Ik denk juist dat als ik er smorgens weer 1 neem bij opstaan dat deze ook niet de hele dag zal werken...
Live, Love, Laugh
Nou ik denk juist wel dat je dat redt, 's avonds een pil zorgt ervoor dat je van (ik weet niet hoe laat je hem zette) maar laten we zeggen 23.30 tot 14.00 niet misselijk was. Dat is dik 12 uur.

Om een goede spiegel op te bouwen kun je, lijkt mij, het best om de 12 uur een nieuwe nemen.
Goeiemorgen meiden, gister sloeg de misselijkheid goed toe. Tijdens Sinterklaas bij m'n ouders. We hebben t nog niet verteld, maar hoop dat t beter wordt. Als t met kerst nog zo is weet ik geen excuses meer....

Nog niet gespuugd maar voel me zo slap als een vaatdoek. Bleegh.

Hoe is t met jullie?
Hey meiden, tijdje niet gereageerd.. heb het best druk op werk en verder ook niet veel te vertellen. Voel me ook best beroerd deze week dus niet heel veel zin gehad om er over te komen zeuren :p

Mama, mooie taart zeg! Ik ben heel benieuwd hoe ze er op gaan reageren!

Leuke week deze week met heel veel echo's. Ik begin alvast een beetje zenuwachtig te worden voor mijn echo. Hoop gewoon zo op goed nieuws.

Hoe gaat het verder met jullie? Voelen jullie je ook allemaal zo beroerd af en toe of voelen sommige van jullie je nog prima? (Jaloers als dat zo is!)
Ik voel me nog "prima". Ben nog steeds erg moe maar niet misselijk. Wel heb ik af en toe (vooral als ik veel getild of gelopen heb) felle steken aan 1 kant van de buik (erg laag dus wss oprekken baarmoeder). Gelukkig wisselt de kant wel steeds af waardoor ik dus vermoed dat het er gewoon bij hoort. Hebben jullie dit ook?
Hallo dames,

De misselijkheid is bij velen gearriveerd he. Jeuj.

Sommige meiden zelfs aan de medicatie! Fijn dat dat er is en ik hoop echt dat het werkt..

Deb, die steken die jij omschrijft heb ik ook. Wel voornamelijk links.. Hoop dat het niks geks is..

Arya, dus ook al niet zo fit. Vervelend meid! Ik begin ook al langzaamaan een beetje nerveus voor de echo te worden. Heb vannacht gedroomd dat het niet goed zat! Dat ze zag dat het vruchtje bij 5 weken gestopt was met groeien.. Dan wordt je raar wakker hoor. Zo raar dat ik mijn laatste kruidvattest ertegenaan gegooid heb. En oooooow, ja, hij was knalpositief, maar ik geloof tóch iets lichter dan die van twee weken terug Misschien verbeeld ik het me maar, maar in combi met mijn droom...

Tijd voor de echo's en hopelijk vele gerustellende berichten..

Eveline, wat vervelend dat die misselijkheid je zo ineens kan overvallen he! Wat heb je gezegd.. Ik gooi het ook nog de hele tijd op mijn herstel van de griep, maar dat blijft niet lang meer geloofwaardig haha..

Mama, ceel plezier met de verrassing! De taart is prachtig! Is hij van binnen ook roze en blauw?

Ukkie, Fog, Ana, Deb, Cantate, Zon en alle anderen
Een :hug:[img]null[/img] terug!

En maak je geen zorgen om je test, positief is positief en een knaltest is een knaltest. Donderdag je echo, spannend he?!
Oh bijzondere smileys....
Dag dames!

@ mama; ik denk wat ukkie zegt wbt jouw medicijnen, klopt.

@eveline jij ook al misselijk! Hopelijk blijft het bij weeig en hoef je niet al te vaak over de pot te hangen.

@deb: als ik soms opsta, voel ik ook weleens een felle steek. Soms links, soms rechts. Is heel normaal!

@twijfel: ik schrok mij dood van je berichtje!

Las hem half slaperig en begreep nadien dat het gelukkig een droom was..pfff! Niet teveel zorgen maken hoor!

@ukkie: jij nog een extra oppep-knuf

Zomaar..

Ik voel me de hele dag super weeig, maar overgeven ,zet ik mijzelf niet aan toe...zooo geen zin in...

Vannacht ook gedroomd dat ik mijn echo kreeg. Het was het nieuwste van het nieuwste; een totale body screaning (wat je weleens in tekenfilms ziet) en waarbij je lichaam helemaal als skelet in beeld komt. Bij mijn buik zat een prachtige baby opgekruld met een perfect rond hoofdje. Zo lief...en het was een ..meisje..

Oh en verder klustte mijn vk zwart bij in een patatzaak(?!) En ik kreeg daar de grootste bonje om met haar.

Nou lieve allemaal, weer bijna een dag verder dichterbij onze echo's..

Fijne avond iedereen
Dank je wel! Morgen echo. Dan weten we eindelijk meer (hoop ik).

Gelukkig lekker 9.20 al aan de beurt.

Fijne avond!
Spannend ukkie!!! Ik wist wel dat er "iemand" morgen aan de beurt was, maar kon op de lijst niet terugvinden wie.

Heel veel succes!!!

Gelukkig ben je lekker vroeg! Weinig tijd om duimen te draaien.
Veel plezier Ukkie!

En hoe was de verrassing Mama?

Ik was bij mijn moeder en die vertelde dat ze bij de kerstkaart een uitnodiging voor een heel groot feest zou stoppen. Hartstikke leuk omdat ze met pensioen gaat in augustus. Beter laat dan nooit om dan nu al een uitnodiging te versturen.. Geeft ze dat feest 5 dagen nadat ik uitgerekend ben. Het eerste wat ik in de auto tegen manlief zei was: "Nou dat wordt lekker rustig rond de bevalling!"

Ik zag het 'gemoeder' van mijn moeder al he-le-maal niet zitten rond mijn bevalling. Niet in ons huis, waar we 0% privacy hebben omdat alles open en gelijkvloers is. Mijn zus heeft mijn moeder er bij de eerste baby er eens uit laten gooien door de kraamzorg.
Hey dames, mijn schoonvader was zo ongeduldig die trok gelijk de doos open en zei heel hard; wat is dat voor een taart hé?! Toen zag dacht mijn schoonmoeder een sneeuwpop (ze zag natuurlijk snel dat witte)

mijn schoonmoeder kwam toen kijken en heeft 5 minuten stil boven de taart gehangen en vroeg toen heel droog ; of ben je soms zwanger ze waren heel enthousiast echt leuk!

Thanx ukkie ga ik dat vanaf morgen proberen. Neem m Savond's meestal rond half 11 dus dsn zou ik m op mijn werk weer moeten nemen maar dan wacht ik tot 12.00 dan heb ik pauze en ben ik thuis. Veel plezier morgen bij de echo (ik heb t niet aangepast zie ik, sorry)
Live, Love, Laugh
Hello Lady's,

Ik ben weer terug uit Duitsland.

Ik heb een beetje jullie berichten gelezen maar niet alles. Dus ik spring vanaf weer hier bij.. 😄

Duitsland was leuk, maar ooooh zo vermoeiend. Veel gelopen natuurlijk en weinig geslapen. Gelukkig heb ik allemaal nog steeds geen last van symptomen (waar ik me misschien nu wel een beetje zorgen om moet gaan maken?) Het enige waar ik iedere keer dood van ging waren die kraampjes met eten.

DIE LUCHTTTTT!!! Ik vindt momenteel denk ik alles stinken..

Over half uurtje eindelijk weer bij m'n vent en m'n lieve hondjes. Die heb ik toch wel erg gemist (haha 1 nachtje weg) Hormonen denk ik????
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Dank jullie. Jullie horen van me
Nog twintig minuutjes, Ukkie. Ik denk aan jullie.

Hier een heel druk weekend gehad. Dat merk ik u wel. Vandaag maar een beetje rustig aan doen. Gelukkig heb ik vakantie. Daar was ik wel aan toe.

Morgenavond de echo! Dat wordt nog een lange dag. Ben zo benieuwd. Ik hoop dat het dan wat echter wordt. Ondanks alle kwaaltjes kan ik het soms niet geloven. Gek he?
@Tinus die luchtjes vies vinden is bij mij nu ook geland zeg Ik werd vanmorgen misselijk wakker van vieze luchtjes. Bleek dat manlief de keuken na het koken niet had opgeruimd en het hele huis stonk naar wokvoedsel. We hebben idd de regel dat degene die kookt niet op hoeft te ruimen maar ik was na het avondeten in slaap gevallen

Heb je nog leuke spullen gekocht?

@Mama Wat leuk dat je verrassing zo goed geslaagd was!

Ik zat ook al te denken aan een taart maar dan meer zoiets: [img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... cb16c1.jpg[/img]
Goedemorgen meiden!

Mag ik nog met jullie meeschrijven?

Ben al een weekje "stiekem" aan het meelezen op dit Topic maar durfde mij nog niet aan te melden.

Ben als het goed is vandaag 6 weken zwanger.

Heb al een dochter van 8 en afgelopen Juni helaas een miskraam gekregen met 10 weken.

Merk dat ik het nu heel moeilijk vind om blij te zijn en te genieten omdat ik bang ben dat deze zwangerschap ook verkeerd zal gaan.

Pppfff hormonen 😉!

Mocht ik nog in de tabel mogen, onze leeftijden zijn 33-32, 2e kind (8jr), uitgerekende datum rond 13 augustus, controle intake en echo 5 januari
Ben benieuwd naar je echo Ukkie!

Ik heb net plaatjesplakrechten gekregen dus zal meteen even testen of het werkt met jouw plaatje Fog!

Jacobsjes, welkom en gefeliciteerd. Volgens mij zit de tabel vol maar meeschrijven mag natuurlijk
Wat een mooie taart! Krijg gelijk trek...

Gefeliciteerd Jacob!
Mooie taart zeg!

Ukkie, hoe was het?

Gefeliciteerd Jacob, gezellig als je meeschrijft.

Vertellen, ik heb het gedichtje van Tinus gebruikt. (Ik hoop dat je het goed vind! Ik vind hem zo leuk). Ik heb een foto van opa en oma met zoon en dan het gedichtje aangepast met de vraag: mag ik ook met jullie op de foto misschien? We geven het met Kerst. Heel benieuwd!

Volgende week ook aan vrienden vertellen. Zij moest de vorige keer erg aan het idee wennen en we vieren Oud en Nieuw met hen. Ze dan overvallen met het nieuws lijkt me niet zulk goed idee. Het kan de avond weleens een negatieve draai geven. Daarnaast is het met wijn en hapjes ook handig om te weten.
Dankjulliewel! En wauw wat een mooie taart! Wij hebben het nog niet aan veel mensen verteld. Mijn ouders weten het omdat mijn moeder het aan mijn gezicht zag, moedersintuitie , en een stel goede vrienden. Mijn schoonouders en schoonzus moeten we met Kerst wel op de hoogte brengen omdat zij allemaal erg veel roken, en dit ook binnen doen, en ik daar nu niet tussen wil zitten. Had het anders nog wel even voor mij willen houden totdat we onze eerste echo hebben gehad. Spannend alle echo's die deze week al gepland staan!
Ukkie, denk aan je! Hoop snel op nieuws van je! Goed nieuws natuurlijk

Jacob, gefeliciteerd! Spannend meid, zeker zo na je vorige miskraam. 10 week, die magische grens moet je eerst bereiken nu hè.. Hoop dat alles goed mag gaan!

Prachtige taart, Fog!

Zonzon, bijna je echo. Spannend hoor!

Tinus, was het fijn je hondjes en mannetje weer te zien? In willekeurige volgorde

Mijn echo is verplaatst van smiddags naar sochtends negen uur. Geen punt, zit ik die dag iets minder lang in spanning.... Oooooow, vind het zo spannend!
Alles goed!!! Mooi hartje gezien. Het is nu 5,5 mm!

Fraxiparine gehaald en gelijk gaan spuiten. Viel me alles mee.

Pfieuw ben zo opgelucht
quote:ukkie87 schreef op 21 december 2015 @ 11:59:

Alles goed!!! Mooi hartje gezien. Het is nu 5,5 mm!

Fraxiparine gehaald en gelijk gaan spuiten. Viel me alles mee.

Pfieuw ben zo opgelucht

wat fijn!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven