uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Wat ontzettend naar Mama! Goed dat je hebt gebeld. Komt het alleen van de zw of is het een combi met een griepje? In elk geval een dikke knuffel Dit is gewoon rot!
Ik denk dat het wel puur van de zwangerschap komt. Vorige zwangerschap was ik ook beroerd maar begon het niet al zo vroeg en hield het niet de hele dag aan. Ik ben benieuwd wat ze me geven. Ik moet nu weer bellen want mijn dochtertje heet oorontsteking en heeft de hele nacht opgelopen
Live, Love, Laugh
Jeetje dat schiet niet op. Hopelijk kunnen ze voor je dochter ook wat doen. Zo zielig een oorontsteking. Beterschap.
Nou inderdaad wat een gedoe deze week.. hopen dat de kerstweek meer goeds voor ons in petto heeft!... hoe is het met jou zonzon? Jij hebt toch ook medicijnen voor de misselijkheid?
Live, Love, Laugh
Goedemorgen dames!

Wat een prachtige foto!! Je lijkt wel een fotomodel uit een blaadje tinus.

Wat vervelend dat zoveel van jullie zo misselijk en ziek zijn...Het is voor een goed doel, maar leuk is anders....en dat mag best gezegd worden.

Lieve fog, maak je altsjeblieft nu geen zorgen over hoe mensen zullen reageren op jouw zwangerschap ivm jouw gewicht

Je hebt overal mensen voor en helaas bestaan er ook een hoop domne, onnadenke types. Laat zulke opmerkingen gewoon van je afglijden. Het moet niet zo zijn dat jij je rot gaat voelen. Laat hun zich lekker schamen en voortaan 2x nadenken voor ze wat zeggen.

En wie weet zegt nooit iemand iets "stoms".

Cantate: jouw kindje eet gewoon van "jou" tijdens de zwangerschap. Hoe veel je ook spuugt. Eet gewoon wat je kan. Alles is goed. (Behalve de dingen die je echt niet mag)

Hier gaat alles vooralsnog goed. Haren wassen (wat ik elke dag doe) is een crime..afwassen ook...ik word kotsmisselijk van die zoete shampoo en afwasluchtjes..
Ach dames wat een misselijkheid allemaal he?!

Wat ana al zegt, natuurlijk is het voor een goed doel, maar leuk is anders......
@tinus: erg mooie foto ! Heb zelf ook foto's gemaakt bij 4-5 weken als uitgangssituatie, maar niets bijzonders.

@misselijkheid: heel veel sterkte dames, hier valt de misselijkheid nog redelijk mee, wel vrijwel hele dag aanwezig en moet af en toe even op adem komen, maar houd het over het algemeen gewoon binnen. Alleen gister even niet, maar kwam door migraine :/ hopelijk allemaal goede echo's, dan is het het waard!

Vandaag gesprek verloskundige gehad, niet heel veel extra informatie (wist zelf al veel en had al van alles geregeld), maar wel een fijn gesprek. En iemand met wie je uitgebreid over al je zorgen en blijdschap kan praten is altijd fijn. Nog 1,5 week tot echo!
Dankjewel @Ana ik laat mensen met domme opmerkingen meestal nog een keertje nadenken over wat ze nou echt gezegd hebben. Dat kan al heel makkelijk door alleen maar te vragen waarom ze dat denken of zeggen.

@Mama Wat een gedoe met ziek zijn! Heb je al een bericht van de huisarts?

@Yoshi Fijn dat het klikt met je VK. Zal zij ook je echo uitvoeren?

@GAAAP.. ik val zo wat in slaap Ik was vroeg gaan slapen omdat ik de laatste tijd moe was en vanmorgen pas om 08.30 uur wakker maar na het ontbijt viel ik gewoon in slaap op de bank! Onze poezen vinden het wel keigezellig en kruipen lekker warm tegen me aan

Ik denk dat ik de kaarten voor een spetterend Oud & Nieuw feestje maar op Facebook gooi
fog dankje Ik heb ook emesafene gehad,de zetpillen. Jeetje wat een joekels! Ook stond erop dat het de rijvaardigheid kan beïnvloeden , das dan wel weer minder als je vaak de auto pakt in de winter met de kleine meid.. hoe doen jullie dat dames?

Moeheid slaat dus toe bij jou? Lekker rustig aan doen het is bijna weekend :-) hahshs ja wellicht is dat een goed idee, mocht je middernacht niet redden
Live, Love, Laugh
@fog: mijn vk-praktijk doet wel veel van de echo's zelf, krijg wel een andere dan nu omdat deze vk zelf in januari met zwangerschapverlof gaat

@mama: fijn dat je medicatie hebt gekregen, hopelijk werken ze snel en goed! Volgens mij is die rijvaardigheid alleen eerste paar giften of niet?

@oud&nieuw: zoals ik me nu voel, vrees ik ook dat feesten tegen valt, 12 uur 's nachts red ik al nauwelijks/niet laatste dagen :(
Ik heb werkelijk geen idee yoshi. In de bijsluiter staat ook dat je op moet passen met het besturen van auto en machines.. dacht misschien weten de andere dames het die het medicijn ook gebruiken
Live, Love, Laugh
@fog : je kunt overdag/smiddags ook een paar uur bijslapen. Misschien redt je het dan wel? ( je feestje)

Ik heb de halve middag in comateuze toestand op de bank doorgebracht...zooo moe... gelukkig is man vrij. Die mag voor de kindjes zorgen..

Fijn dat je medicijnen hebt mama. Hopelijk werken ze snel.

Yoshi: fijn dat je je op je gemakt voelt bij je vk.

Toch belangrijk!
Mama, even snel een reactie voor jou. Ik gebruik de Emesafene sinds maandag en ik heb helemaal niet het idee dat mijn rijvaardigheid wordt beïnvloed. Ik heb dinsdag extra rustig gereden en wat meer afstand gehouden, maar ik had niet het idee dat ik anders reageerde op het verkeer. Gewoon proberen. Desnoods dit weekend met man ernaast. Hoeveel keer per dag moet je innemen?
Dankje ana ben er ook blij om.Hopen dat ze snel werken!

zonzon er staat op 2x daags maar ik heb er maar 12 gehad dus begin gewoon denk ik eerst met 1 per dag. Maar wat is een handige tijd smorgens als ik opsta? Voordat ik ga slapen lijkt mij niet en Jeetje wat zijn die dingen groot hahaha
Live, Love, Laugh
Ik moet ze 's avonds innemen, omdat je er suf van kan worden. Beetje gek, want vooral overdag heb ik de meeste klachten. Ik mag er dan overdag nog een nemen. Ze werken een uur of acht geloof ik.
Wat fijn dat je nu medicijnen hebt gekregen mama!

Ik wilde even vermelden dat ik dit weekend lekker samen met m'n nichtje naar Duitsland ga met een hotel overnachting. We gaan gezellig naar kerstmarkten Overhausen en Keulen.

Dus ik ben dit weekend even afwezig aangezien ik dan geen internet heb!

Dus ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.

(Ik hoop dat ik mezelf enigszins in bedwang kan houden met baby inkopen daar in Duitsland hahaha 😜)
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Heel veel plezier Tinus
@zon : misschien moet je een "spiegel" creeren en daarom in de avond al innemen?

Veel plezier tinus! Geniet ervan.

Hoe voel je je ukkie? Al wat zekerder of nog niet zo..
Het gaat goed, sta er inmiddels rustig in. Als het niet goed is, heeft het nu niet zo mogen zijn.

Uiteraard hoop ik maandag goed nieuws te krijgen, hoop het heel heel erg! En als het niet zo is hoop ik er maandag net zo over te denken als nu..

Met jou ana?
quote:ukkie87 schreef op 18 december 2015 @ 21:34:

Het gaat goed, sta er inmiddels rustig in. Als het niet goed is, heeft het nu niet zo mogen zijn.

Uiteraard hoop ik maandag goed nieuws te krijgen, hoop het heel heel erg! En als het niet zo is hoop ik er maandag net zo over te denken als nu..

Met jou ana?

Wat goed dat je er "rustig" instaat. Ik ervaar nu precies hetzelfde. Ik wil het supergraag, maar als het niet zo mag zijn, dan is het zo...

En vertrouw op jezelf dat als het niet positief uitpakt dat je dat ook kunt dragen.

Maar natuurlijk gaan we van het positieve uit meis!
Volgende week gewoon negen echo's! Wat leuk en ontzettend spannend zeg.

Ana, zou kunnen van die spiegel.

Ana en Ukkie, wat fijn dat jullie een rust ervaren en er wat relaxter mee om kunnen gaan. We blijven uitgaan van een goede afloop

Tinus, veel plezier!!
Dankjewel zon! En voor jezelf natuurlijk ook!
Wow 9 echo's! Dat is veel. Ik hoop dat iedereen een fijne echo met mooi knipper hartje heeft

@Yoshi leuk dat je VK al zelf zwanger is Ik ga duimen voor een goede echo.

@Ana Ik kan nooit overdag slapen want dan wordt ik 'dronken' wakker niet uitgerust. Ik heb me wel eens laten vertellen dat dat komt omdat ik heeeeel levendig droom, vanaf het moment dat ik lig tot ik wakker wordt. Lekker dat je vent de honneurs waarneemt zodat jij even kan liggen.

@Mama: wat er uit kan, kan er ook in..

@Tinus Veel plezier en shop ze!

@Ukkie Wat 'zen' van je ik hoop voor je dat het hartje gewoon lekker knippert als een kerstlampje als je je echo hebt.

@Kledingkast ik heb al mijn broeken maar opgeborgen en leggings + tuniekjes uitgestalt.
@fog: vreselijk he, dat levendige dromen? Heb ik ook altijd.. gelukkig kan ik altijd en overal slapen

Heerlijk joh die tuniekjes en leggins..zooo veel comfortabeler!
@Ana Ik hou van mijn dromen ik heb regelmatig hele nare dromen maar als ik die negeer dan maak ik de mooiste avonturen mee. Ik beklim bergen, surf op golven en heb gesprekken met de mensen die ik lief heb. En als bonus droom ik soms dat er een nestje jonge diertjes (kuikentjes, eendjes, egeltjes..) in de hoek van de slaapkamer ligt

Ps. Maar ik bak ook wel eens een eitje in mijn droom dus dan moet meneer Fog mij uit de keuken halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven