uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Top!
quote:ukkie87 schreef op 21 december 2015 @ 11:59:

Alles goed!!! Mooi hartje gezien. Het is nu 5,5 mm!

Fraxiparine gehaald en gelijk gaan spuiten. Viel me alles mee.

Pfieuw ben zo opgelucht
Ja fijn! Over 2 weken weer controle.

Wat een mazzel heb ik dan gewoon he, dat ik zo weinig kwaaltjes heb.

Hoe is het met jullie? Veel echo's deze week. Spannend he meiden!
Vooral moe en heel misselijk... Gelukkig ben je nu gerustgesteld in het feit dat weinig tot geen kwaaltjes, niets zegt over het verdere verloop van je zwangerschap.
quote:therealarya schreef op 21 december 2015 @ 10:59:

Ik heb net plaatjesplakrechten gekregen dus zal meteen even testen of het werkt met jouw plaatje Fog!

Bedankt voor je geplak! Ik moet nog een paar berichten en dan mag ik het ook aanvragen
Qua kwaaltjes ben ik vooral heel erg moe en heb ik 'baarmoederpijn'. Ik kan er geen ander woord voor vinden.. het is niet zoals bij ongesteldheid dat het naar mijn rug trekt maar de hele tijd voel ik mijn baarmoeder zitten en heb ik steekjes.

En ik vind van alles vies ruiken: schoonmaakmiddel, warm eten, onze nieuwe auto, parfum, bananen, deo, douchegel.. en ik moet kokhalzen bij de gedachte aan sommige eten zoals mosterd, uien, piccalilly..

En bij jullie?
Yeah Ukkie! Wat goed! Ik moest de hele tijd aan je denken!
Super ukkie wat fijn!!!
Live, Love, Laugh
Ik hoop zo dat de positieve echo van Ukkie het begin is van een top week met veel goede uitslagen
Ukkie wat fijn!

Spannend al die echo's deze week!!

Hier ging het vanochtend niet goed, ik viel flauw in een busboot/waterbus...

Maar omdat ik nu wel braaf mijn emesafene had genomen was ik niet zo misselijk en kon ik weer wat eten (gister had ik alleen maar 2 rijstewafels gegeten omdat ik de hele dag misselijk was). Daarna ging het gelukkig wat beter en met héél veel tussendoor zitten/slapen heb ik toch twee mooie tempels en een zonsondergang kunnen bekijken!
Jeej Ukkie wat fijn een goede echo!

Jeetje Cantate, oppassen hoor! Goed voor jezelf blijven zorgen Wel fijn dat je nog wat leuke dingen hebt kunnen zien
Ukkie wat een goed nieuws!

Cantate, jullie zullen wel flink geschrokken zijn. Gelukkig gaat het nu weer iets beter

Jacob van harte gefeliciteerd!

Nog een paar nachtjes en dan mijn echo. Ik hoop dat alles goed is. Ik lig nu op bed ik ben de laatste dagen echt extreem moe. Dus slaap maar even tegelijk met mijn dochtertje tussen de middag
Deb, herkenbaar. Ik heb zoon even de iPad gegeven en heb zelf even twintig minuutjes op de bank geslapen. Ik had een heel druk weekend en dat voel ik nu wel.

Cantate, schrikken zeg! Vind je het erg vervelend dat je je zo voelt op je vakantie? Of kan je toch nog wel genieten?

Mama, hoe gaat het nu? Voel je je beter met twee keer de pillen per dag?
wat fijn een goede echo ukkie!

Hier heel wisselend qua kwaaltjes. Soms merk ik helemaal niks en het volgende moment heel weeig/misselijk, buikkrampen en moe. Verder nog geen last van pijnlijke borsten, wat ik bij mijn vorige zwangerschap wel had. Heb het letten op kwaaltjes inmiddels maar een klein beetje los gelaten, althans dat probeer ik haha
Meiden, sorry dat ik een tijdje weer niks heb laten horen. Maar ik blijf maar zo ziek, echt naar.

Vandaag de echo gehad en toen bleek waarom ik mezelf zo moe en futloos voel: het is een tweeling! We zijn erg blij maar ook wel in shock. We hebben straks ineens 4 kinderen, wat ons een groot gezin maakt! Misschien gek, maar we moeten dit toch ook een soort 'verwerken'. Natuurlijk zijn we wel heel dankbaar dat dit ons gegund is.

@ukkie: wat fijn dat jullie ook een goede echo hadden, geniet ervan!
quote:Kim87 schreef op 21 december 2015 @ 14:34:

Meiden, sorry dat ik een tijdje weer niks heb laten horen. Maar ik blijf maar zo ziek, echt naar.

Vandaag de echo gehad en toen bleek waarom ik mezelf zo moe en futloos voel: het is een tweeling! We zijn erg blij maar ook wel in shock. We hebben straks ineens 4 kinderen, wat ons een groot gezin maakt! Misschien gek, maar we moeten dit toch ook een soort 'verwerken'. Natuurlijk zijn we wel heel dankbaar dat dit ons gegund is.

@ukkie: wat fijn dat jullie ook een goede echo hadden, geniet ervan!Wauww wat een nieuws!!!
Wooow Kim, wat een verrassing zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je even aan het idee moet wennen, zeker als dit kind 3 + 4 worden. De echo was verder ook helemaal goed?

Stiekem droom ik wel eens van een tweeling. Ik zat laatst op pinterest te kijken en zag toen zuuuulke schattige foto's van tweeling baby's. De kans op een tweeling is alleen heel klein bij ons want dan zouden ze een-eiïg moeten zijn omdat we via de echo's om de groei van mijn ei bij te houden al weten dat er maar 1 eitje zat.
Wow Kim!!! Dat verklaard voor jou vast een hoop. Snap dat je blij bent maar dit toch ook een plekje moet geven hoor. Logisch wat mij betreft. Gefeliciteerd
Kim, gefeliciteerd! Wat een gaaf nieuws. Ik snap wel dat je dit even moet laten bezinken. Wat vindt je man ervan? Het wordt vast geweldig! Zo bijzonder een tweeling.
Kim wat fijn dat je echo goed gegaan is. Een tweeling! Ik kan me voorstellen dat je dit moet "verwerken". Dit hadden jullie niet verwacht en nu krijg je een "groot" gezin.

Maar wel ontzettend gaaf ik vind een tweeling altijd zo bijzonder..
Wow Kim gefeliciteerd! Fijn dat je nu weet waarom je zo gesloopt bent.

Zag de echo er goed uit?
Kim en ukkie wat een mooi nieuws! Goed zeg! Snap idd dat t wel even slikken is Kim! 4kids is niet niks.

Jacobsje welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk deze keer betere uitkomst dan de vorige. Snap dat t spannend is!
Weet je wat dom is? Tegen je man zeggen "dat een mede forummer die ook zo moe is van de zwangerschap, vandaag te horen heeft gekregen dat ze een tweeling krijgt".

Manlief is helemaal over de zeik en loopt nu in huis rondjes en te kwetteren wat 'we allemaal nog moeten doen voordat de baby('s) komt-komen' Fuck.
Hahaha Fog, zie het al helemaal voor mij, arme meneer Fog

Gefeliciteerd Kim, super spannend!

Thanks evelineh83, hoop ook echt dat dit kindje blijft plakken.
Hahahaha Fog! Man in de stress. Duurt het ook nog ff voordat je je echo hebt ook..

Lekker bezig 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven