Welke hebben jullie?

21-12-2015 22:24 535 berichten
18 Compleet afgezaagde dingen die elke Nederlander in huis heeft.

http://www.upcoming.nl/me ... nederlander-in-huis-heeft

Ik dacht heel even niets te hebben, totdat de Expedit voorbij kwam

Wat hebben jullie?
had ook gedacht dat er bvan die gefiguurzaagde letters bij zouden zitten: L O V E

zoals je ziet staan op plaatje steigerhouten bank : )
Alle reacties Link kopieren
Ik had echt nog nooit van een tuinschilderij gehoord.
Life is short. Eat dessert first.

Niets, maar ik heb wel een industriële lamp op mijn wensenlijstje staan. En ik haal hem er lekker niet af.
Ik vind hier dingen van.
Steigerhout bankje.
quote:safari schreef op 21 december 2015 @ 22:34:

had ook gedacht dat er bvan die gefiguurzaagde letters bij zouden zitten: L O V E

zoals je ziet staan op plaatje steigerhouten bank : )staat erbij
slechts één van de 18. Geen slechte score volgens mij .

En dat Boedhahoofd(-tje) met scentchips telt eigenlijk niet helemaal mee. Die heb ik cadeau gekregen van mijn kinderen met alle liefste bedoelingen en stiekum vind ik m daarom ook wel erg leuk
Niets van dat alles, nou ja, twee mini mini mini boeddha's, ooit gekregen. Ongeveer 2 cm hoog dus vrijwel onzichtbaar.
verba volant, scripta manent.
(amusant topic!)
quote:MarianneDavids schreef op 21 december 2015 @ 22:36:

Niets van dat alles, nou ja, twee mini mini mini boeddha's, ooit gekregen. Ongeveer 2 cm hoog dus vrijwel onzichtbaar.

size don't matter!

-2
Niks.
Helemaal niks.
In huis e/o tuin telt! Hoe klein ook, gekregen of gevonden, als het er in staat/hangt/ligt dan telt het.
Ik heb alleen een uien- en knoflookpot waar dat op staat. Verder heb ik een hekel aan rieten harten. En vooral aan steigermeubelen en Home is where the heart is achtige meuk. Werkelijk om te janken.
Niets!
Ha, ik had een Expedit maar die is al een paar jaar geleden verkocht. En ik heb een tuinschilderij, maar niet van schilderij maar van zeil ofzoiets. Nog erger dus. Ik ben vooral trots dat ik niks heb waar op staat wat het is .
Ik heb een boeddha...

Ik mis op het lijstje nog een grote vaas met takken.

En zo'n wit windlicht met glas en een waxinelichtje in de vensterbank.
oeh! deurmatten met tekst erop! 'welkom' met hartjes enzo
Ik ging super goed. Helemaal niks! Tot nummer 18... Gelukkig kan ik die verstoppen en ligt die niet ergens voor iedereen om te zien,
Expedtit en de snuggie.

Expedit zelf gekocht en de snuggie gekregen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zo'n snuggie lijkt me wel handig. Ik heb altijd koude voeten.
Life is short. Eat dessert first.
Op mijn apple staat een appel. Telt dat ook?
Ik heb helemaal niets, over een paar weken heb ik wel een steigerhouten keuken, telt niet toch? 😊
Hmmmmm ik heb er twee maar een telt niet. De tak heeft mijn dochter gemaakt in groep 2. Ik vond hem prachtig dus hij hangt te pronken in onze kamer. En dat suffe hart hangt in de wc.

Beetje burgerlijk dus😭.
Ik mis nog de verjaardagskalender in het toilet in het rijtje.
Ik vind hier dingen van.
Expedit, maar met deurtjes en laatjes, dus niet zo'n rommelverzamelaar. En zo'n rieten hartje, hangt in de tuin, gekregen van een leerling met de tekst 'liefe juf ........'

Dochter heeft zo'n snuggie, ooit gekregen van vriendinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven