Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 10:57:

[...]

[afbeelding]
quote:SaveTheDay schreef op 22 december 2015 @ 10:56:

[...]

Mijn bietenstamp was het vermelden meer dan waard Tuurlijk... Lekker makkelijk zo als niemand hem (of is het haar?) heeft geproefd
Grrr, wat een drukte al in de winkels. Ik doe altijd op dinsdag boodschappen, al zeker vijf jaar, min of meer vaste prik. Zo ook vandaag, maar man wat een kerstgeweld al. Kinderen hebben natuurlijk vakantie, dus ook nog veel kinderen mee naar de supermarkt. En iedereen zo lekker verdraagzaam ook. Ik had voor 20 euro, dus echt geen kar met een berg erop, laat nog even iemand met maar één ding voor gaan, zegt de volgende man dat hij maar zeven dingen heeft en of hij ook even voor mag. Nee zeggen vind ik ook zo wat, dus ook die laat ik voor, wordt de man achter mij boos dat ik iedereen voor laat. Maakt weinig verschil voor hem want, hij stond zelf al achter die mensen, dus het aantal vóór hem verandert niet, alleen de volgorde.

In de parkeergarage getoeter om onduidelijke redenen, maar kennelijk was er iemand boos, want er kwamen ook middelvingers aan te pas.

Blij dat ik weer thuis ben, in de vredige rust van nog slapende pubers. En die vredige rust ga ik nu verstoren
Fietsie ik had hier gister last van. Was met kinderen gezellig kerstinkopen gaan doen. Mijn kinderen lopen in de winkel altijd rustig met mijn kar mee en lopen gelukkig niet te etteren. Maar al die oudere dames en heren die ze gewoon aan de kant duwen al die zure gezichten etc...

Ik wilde er gewoon wat leuks en gezelligs van maken. En het is inderdaad stampend druk maar ik had dat ook wel verwacht. Al die zuurpruimen die geirriteerd rondlopen en iedereen boos wegduwen... ga dan gewoon niet denk ik dan
Ik ga zo ook maar eens een supermarktbezoekje proberen. Eens kijken wie ik dé blik kan geven en aanduwen met mijn kar
Ik moet ook nog even, alleen voor een kerststol. Bah, zo geen zin in.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 december 2015 @ 12:01:

Ik ga zo ook maar eens een supermarktbezoekje proberen. Eens kijken wie ik dé blik kan geven en aanduwen met mijn kar

Kom maar op!

quote:BridgetteDubois schreef op 22 december 2015 @ 12:01:

Fietsie ik had hier gister last van. Was met kinderen gezellig kerstinkopen gaan doen. Mijn kinderen lopen in de winkel altijd rustig met mijn kar mee en lopen gelukkig niet te etteren. Maar al die oudere dames en heren die ze gewoon aan de kant duwen al die zure gezichten etc...

Ik wilde er gewoon wat leuks en gezelligs van maken. En het is inderdaad stampend druk maar ik had dat ook wel verwacht. Al die zuurpruimen die geirriteerd rondlopen en iedereen boos wegduwen... ga dan gewoon niet denk ik dan Dit inderdaad, iedereen heeft hopelijk een paar gezellige dagen voor de boeg, waarom dan nu al stress? En ja, die kinderen moeten mee als ze vakantie hebben, en dat kan prima. Hoeft niemand zich aan te ergeren, maar ze maken het wel voller in de winkel, nou en?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 december 2015 @ 12:01:

Ik ga zo ook maar eens een supermarktbezoekje proberen. Eens kijken wie ik dé blik kan geven en aanduwen met mijn kar Ik ook, incl irritante puber.
Precies.. en als ze irritant zouden rennen of de weg zouden blokkeren is het wat anders. Maar voordat wij de winkel ingaan vraag ik al of ze netjes bij me willen blijven.

Bovendien mogen ze voor kerst zelf ook wat uitzoeken en vinden ze het ook leuk om mee te gaan.
quote:Moiren_ schreef op 22 december 2015 @ 12:12:

[...]

Ik ook, incl irritante puber.Echt? Doet die dan irritant naar jou of naar de rest van het winkelend publiek?
quote:BridgetteDubois schreef op 22 december 2015 @ 12:14:

Precies.. en als ze irritant zouden rennen of de weg zouden blokkeren is het wat anders. Maar voordat wij de winkel ingaan vraag ik al of ze netjes bij me willen blijven.

Bovendien mogen ze voor kerst zelf ook wat uitzoeken en vinden ze het ook leuk om mee te gaan.

Geniet daar nog maar even van. Hier geen puber die het leuk vond, ik kon best een goeie sjouwer gebruiken, maar dan had ik weer geen bier kunnen kopen als ik pech had. Een sterke bijna 16 jarige met een krat bier laten sjouwen is ook al bijna niet meer toegestaan.
quote:fietsie schreef op 22 december 2015 @ 12:17:

[...]

Geniet daar nog maar even van. Hier geen puber die het leuk vond, ik kon best een goeie sjouwer gebruiken, maar dan had ik weer geen bier kunnen kopen als ik pech had. Een sterke bijna 16 jarige met een krat bier laten sjouwen is ook al bijna niet meer toegestaan.Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ik geen wijn meekreeg. Omdat ik twee kinderen van 5 en 3 mee had
quote:fietsie schreef op 22 december 2015 @ 12:15:

[...]

Echt? Doet die dan irritant naar jou of naar de rest van het winkelend publiek?

Naar mij

En denkt niet na, dus staat in de weg, meestal bij mij, enz.

Altijd zo grappig hoe de onverdraagzaamheid toeneemt in de aanloop naar kerst.
Ik ben met mijn griepkop en griepkind gewoon heel vroeg gegaan.

Negen uur waren we er al, een uur later waren we klaar en kon ik zelfs nog naar de Intertoys zonder om een parkeerplaats te hoeven vechten.

Nu heb ik alles en zo niet, dan is dat erg jammer maar helaas.

Ik zou logees krijgen, die heb ik afgebeld, ik ga uitzieken.

Dus.
quote:BridgetteDubois schreef op 22 december 2015 @ 12:19:

[...]

Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ik geen wijn meekreeg. Omdat ik twee kinderen van 5 en 3 mee had

Ik moet me nog vrij regelmatig legitimeren. Dat vind ik dan wel weer leuk
quote:Eleonora-1 schreef op 22 december 2015 @ 12:20:

Negen uur waren we er al, een uur later waren we klaar en kon ik zelfs nog naar de Intertoys zonder om een parkeerplaats te hoeven vechten.

Dus.
Beterschap Eleonora

Ben wel blij voor je dat je konijn weer terug is. Heb je er echt zoveel? Vind het echt geweldig. Ik heb zelf 4 konijnen in een buitenren. Als die er later niet meer zijn wil ik een koppel Vlaamse reuzen
Wij mogen vanmiddag nog even heen en weer naar de psych, vanwege een zeer snel verslechterende situatie van en met mijn oudste.

Gaat het met mijn jongste beter, geeft mijn oudste het op.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 22 december 2015 @ 12:23:

Wij mogen vanmiddag nog even heen en weer naar de psych, vanwege een zeer snel verslechterende situatie van en met mijn oudste.

Gaat het met mijn jongste beter, geeft mijn oudste het op.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 december 2015 @ 12:20:

Dus.Dat was slim, ik wilde eerst even een beetje uitslapen en om 9.00 had ik fysiotherapie, dus om 8.00 bij de supermarkt ging het ook niet worden.
Solo
Life is short. Eat dessert first.
quote:fietsie schreef op 22 december 2015 @ 12:26:

[...]

Dat was slim, ik wilde eerst even een beetje uitslapen en om 9.00 had ik fysiotherapie, dus om 8.00 bij de supermarkt ging het ook niet worden.Dit klopt niet samen hoor
quote:Solomio schreef op 22 december 2015 @ 12:23:

Gaat het met mijn jongste beter, geeft mijn oudste het op. '

Aj! Sterkte Solo.
quote:BridgetteDubois schreef op 22 december 2015 @ 12:19:

[...]

Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ik geen wijn meekreeg. Omdat ik twee kinderen van 5 en 3 mee had Domme uitvoering van de regels, het mag alleen niet verkocht worden aan mensen met kinderen als de indruk wordt gegeven dat het voor de kinderen is. Maar mensen aan de kassa kunnen ontslagen worden als je ze meerdere keren niet goed de wet uitvoeren, dus doen ze dat veel te streng. Komen ook heel vaak mysterie-shoppers en een waarschuwing heb je echt zo te pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven