Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 december 2015 om 23:33
quote:hatsetats schreef op 21 december 2015 @ 21:53:
Wat loopt er toch een achterlijk, dom, hoerig idioot volk rond op de wereld zeg.Heb je even geloept om te zien welke achterlijk, dom, hoerig, idioot mens jou op de kast heeft gekregen. Kon het niet vinden maar zag wel dat dit je 10.000ste post was, mooi feestelijk
Wat loopt er toch een achterlijk, dom, hoerig idioot volk rond op de wereld zeg.Heb je even geloept om te zien welke achterlijk, dom, hoerig, idioot mens jou op de kast heeft gekregen. Kon het niet vinden maar zag wel dat dit je 10.000ste post was, mooi feestelijk
Tjezus, wat vals
dinsdag 22 december 2015 om 00:46
quote:yette schreef op 22 december 2015 @ 00:44:
Hé Lé, fijn dat je er weer bent!
En ja, zieke mannen ... die zou je bij hun moeder moeten droppen. Blijkbaar zijn ze van haar gewend dat hun gemiep allerlei zorginstincten oproept?Ik snap jullie niet hoor. Je moet ze gewoon knuffelen, net zo lang tot ze terug knuffelen. En geloof me, ik heb nog nooit een man ontmoet die zo ziek bleek dat hij weerstand bleef bieden aan mijn geknuffel. Of hij moest echt ziek zijn natuurlijk, dat kan ook nog.
Hé Lé, fijn dat je er weer bent!
En ja, zieke mannen ... die zou je bij hun moeder moeten droppen. Blijkbaar zijn ze van haar gewend dat hun gemiep allerlei zorginstincten oproept?Ik snap jullie niet hoor. Je moet ze gewoon knuffelen, net zo lang tot ze terug knuffelen. En geloof me, ik heb nog nooit een man ontmoet die zo ziek bleek dat hij weerstand bleef bieden aan mijn geknuffel. Of hij moest echt ziek zijn natuurlijk, dat kan ook nog.
dinsdag 22 december 2015 om 05:43
quote:MevrouwJack schreef op 21 december 2015 @ 23:33:
[...]
Heb je even geloept om te zien welke achterlijk, dom, hoerig, idioot mens jou op de kast heeft gekregen. Kon het niet vinden maar zag wel dat dit je 10.000ste post was, mooi feestelijk Whahahahaha mooie tekst voor mn 10.000ste hahahahah
[...]
Heb je even geloept om te zien welke achterlijk, dom, hoerig, idioot mens jou op de kast heeft gekregen. Kon het niet vinden maar zag wel dat dit je 10.000ste post was, mooi feestelijk Whahahahaha mooie tekst voor mn 10.000ste hahahahah
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 22 december 2015 om 07:09
dinsdag 22 december 2015 om 07:23
quote:MevrouwJack schreef op 21 december 2015 @ 23:34:
Man Flu is iets vreselijksJuist, hier ook ruk geslapen. Man had keelpijn en kon niet slapen, lag boos te draaien en te kuchen, en toen hij eindelijk sliep vreselijk te snurken. Vooral dat boze omdraaien steeds hield mij uit de slaap. Het hele bed stond te schudden. Zes uur de wekker, en hij is gewoon gaan werken, dus het viel wel weer mee.
Man Flu is iets vreselijksJuist, hier ook ruk geslapen. Man had keelpijn en kon niet slapen, lag boos te draaien en te kuchen, en toen hij eindelijk sliep vreselijk te snurken. Vooral dat boze omdraaien steeds hield mij uit de slaap. Het hele bed stond te schudden. Zes uur de wekker, en hij is gewoon gaan werken, dus het viel wel weer mee.
dinsdag 22 december 2015 om 07:28
dinsdag 22 december 2015 om 08:01
dinsdag 22 december 2015 om 08:34
Ook goedemorgen.
Tsja, zieke mannen, je kan je er behoorlijk in vergissen. Dit najaar hadden we een buikgriepje. Iedereen deed er een dag of twee over, maar De Vader nam er weer eens uitgebreid de tijd voor. Zuchten, kreunen, steunen. Ik rende me rot met glaasjes bessensap, imodium, bouillon en beschuitjes. Werd er schijtziek van.
Na een week wilde ik dat hij zich na liet kijken. Hij piepte dat hij geen zin had in de dokter, maar ik maakte toch een afspraak.
Binnen een uur konden we terecht en nog een uur later was hij opgenomen
Uitdroging, salmonella, quarantaine. Best serieus.
Tsja, zieke mannen, je kan je er behoorlijk in vergissen. Dit najaar hadden we een buikgriepje. Iedereen deed er een dag of twee over, maar De Vader nam er weer eens uitgebreid de tijd voor. Zuchten, kreunen, steunen. Ik rende me rot met glaasjes bessensap, imodium, bouillon en beschuitjes. Werd er schijtziek van.
Na een week wilde ik dat hij zich na liet kijken. Hij piepte dat hij geen zin had in de dokter, maar ik maakte toch een afspraak.
dinsdag 22 december 2015 om 08:36
quote:yette schreef op 22 december 2015 @ 08:34:
Ook goedemorgen.
Ook goedemorgen.
dinsdag 22 december 2015 om 08:39
quote:SaveTheDay schreef op 22 december 2015 @ 08:35:
Ach ja, man flu
Ik ben de enige vrouw temidden van 4 mannen, zelfs Maurice is een mannetje.
Ik ben nooit ziek, kan niet
En goedemorgen
Ik ben ook nooit ziek (en nog wel een man )
Ik had laatst op het werk gekeken naar het aantal ziektedagen van mij sinds we de urenregistratie met dit systeem doen (sinds 2008)
0 ziektedagen.
Ach ja, man flu
Ik ben de enige vrouw temidden van 4 mannen, zelfs Maurice is een mannetje.
Ik ben nooit ziek, kan niet
En goedemorgen
Ik had laatst op het werk gekeken naar het aantal ziektedagen van mij sinds we de urenregistratie met dit systeem doen (sinds 2008)
0 ziektedagen.
dinsdag 22 december 2015 om 08:43
quote:Corona67 schreef op 22 december 2015 @ 08:39:
[...]
0 ziektedagen. Wow! En komt dat dan omdat je ermee doorloopt of mankeer je echt nooit iets?
[...]
0 ziektedagen. Wow! En komt dat dan omdat je ermee doorloopt of mankeer je echt nooit iets?