toch even klagen
dinsdag 22 december 2015 om 20:17
probeer al sinds de dag dat ik mijn huis heb een bank te regelen maar er is niemand in breda die een bankstel verkoopt en hem wilt bezorgen voor 20 euro extra.
Normaal had ik daar wel geluk mee maar nu zegt iedereen nee
Ik heb nu ook niet het budget om een nieuwe te kopen op kort termijn.
Hoe doen mensen dat toch zonder auto of mensen in je omgeving...
nee dit is geen topic om hulp maar gewoon even van me afschrijven.
ik ben nu van plan langer te wachten en een bankje te kopen in de winkel. is het wel perfect natuurlijk!
Normaal had ik daar wel geluk mee maar nu zegt iedereen nee
Ik heb nu ook niet het budget om een nieuwe te kopen op kort termijn.
Hoe doen mensen dat toch zonder auto of mensen in je omgeving...
nee dit is geen topic om hulp maar gewoon even van me afschrijven.
ik ben nu van plan langer te wachten en een bankje te kopen in de winkel. is het wel perfect natuurlijk!
dinsdag 22 december 2015 om 21:28
vindingrijk is natuurlijk met kerst ook niet open. zal ze morgen wel even bellen en kijken of ze een uitzondering kunnen maken en iets hebben staan en dan s avonds kunnen afleveren. Weet niet wat ze zelf ook ophalen maar heb dan wel iets wat ze van mij kunnen hebben een kastje die ik niet nodig heb vanwege nieuwe keuken in huisje.
dinsdag 22 december 2015 om 21:30
Ik zit hetzelfde in elkaar als jij TO maar mensen bieden het jou aan omdat ze het jou gunnen. En jij bent niet de eerste de beste want jij hebt al beschreven hoe jou leven is verlopen. Het is nu goed dat je hulp accepteert. Doe het nu anders is de bank weg!
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
dinsdag 22 december 2015 om 21:41
quote:theamuts schreef op 22 december 2015 @ 21:24:
[...]
En hoe heb jij die toen bij je thuis gekregen? (Dat is namelijk TO haar probleem)
Mijn ouders. Maar dat doet er niet toe, want de kringloop bezorgt ook gewoon. Is al meerdere malen gezegd.
Was om aan te geven dat een bank bij je thuis krijgen prima voor minder dan ¤150 moet lukken.
[...]
En hoe heb jij die toen bij je thuis gekregen? (Dat is namelijk TO haar probleem)
Mijn ouders. Maar dat doet er niet toe, want de kringloop bezorgt ook gewoon. Is al meerdere malen gezegd.
Was om aan te geven dat een bank bij je thuis krijgen prima voor minder dan ¤150 moet lukken.
dinsdag 22 december 2015 om 21:55
Hier in de gemeente bieden welzijnsorganisaties tegen een kleine vergoeding hulp aan. Dan kunnen ouderen bijvoorbeeld bellen omdat ze naar het ziekenhuis gebracht moeten worden of iemand die een klusjesman zoekt om een paar klusjes in huis te doen. En dat kost dan 2.50 per uur ofzo. Misschien kun je naar zoiets kijken, TO.
dinsdag 22 december 2015 om 22:02
dinsdag 22 december 2015 om 22:19
woensdag 23 december 2015 om 06:36
Waarom ik niemand heb. Ik heb in een crisisopvang gezeten vanwege nalatigheid huisbaas en toen heeft iedereen me als een baksteen laten vallen. Ook voel ik altijd direct aan als mensen achterbaks doen en praten over me en lief in mn gezicht doen. Dat soort mensen hoef ik niet als vrienden en ben ik liever kwijt als rijk.
Ik heb waarschijnlijk iets kunnen regelen.
lief Dankjulliewel.
Ik heb waarschijnlijk iets kunnen regelen.
lief Dankjulliewel.
woensdag 23 december 2015 om 07:28
quote:zwitsal_nijntje schreef op 23 december 2015 @ 06:36:
Ook voel ik altijd direct aan als mensen achterbaks doen en praten over me en lief in mn gezicht doen. Dat soort mensen hoef ik niet als vrienden en ben ik liever kwijt als rijk.
Goede manier om geen vrienden te hebben. De meeste mensen zijn een achterdochtig persoon ook liever kwijt dan rijk.
Ook voel ik altijd direct aan als mensen achterbaks doen en praten over me en lief in mn gezicht doen. Dat soort mensen hoef ik niet als vrienden en ben ik liever kwijt als rijk.
Goede manier om geen vrienden te hebben. De meeste mensen zijn een achterdochtig persoon ook liever kwijt dan rijk.